AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Sliter med å finne bukser som passer meg da jeg er 161 og ikke syltynn (er ca en Medium). Ender ofte opp med å kjøpe billige bukser i dårlig kvalitet så blir det en forbruksvare fordi jeg aldri finner noen som sitter godt. Hvor kjøper dere lave kvinner bukser? Kan forsåvidt være villig til å kjøpe bukser som er for lange hvis passformen ellers er fin og få lagt dem opp, men da bør kvaliteten være sånn at den varer i mange mange år. Anonymkode: a41c9...571
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sliter med å finne bukser som passer meg da jeg er 161 og ikke syltynn (er ca en Medium). Ender ofte opp med å kjøpe billige bukser i dårlig kvalitet så blir det en forbruksvare fordi jeg aldri finner noen som sitter godt. Hvor kjøper dere lave kvinner bukser? Kan forsåvidt være villig til å kjøpe bukser som er for lange hvis passformen ellers er fin og få lagt dem opp, men da bør kvaliteten være sånn at den varer i mange mange år. Anonymkode: a41c9...571 Kjøper vel bukser på helt vanlige steder? Er problemet at du har veldig korte bein for størrelsen din? Jeg er også 161 men har aldri hatt problem med å finne bukser som passer… Sånn ut over at det er vanskelig å finne behagelige bukser med dype nok lommer, passe lav i livet, som sitter godt både når man står, går og sitter på huk, på generell basis. Men det er nok like vanskelig for høye kvinner? Anonymkode: dfa99...2ee
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Det meste av jeans som har ulike beinlengder bør jo funke? Du er jo ikke så kort, under 1,50 hadde vært verre Anonymkode: e1f3b...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Jeg er 154 og har ingen problemer, med mindre det er slengbukse da. Vanlige jeans burde vel funke? Anonymkode: ca298...e9e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kjøper vel bukser på helt vanlige steder? Er problemet at du har veldig korte bein for størrelsen din? Jeg er også 161 men har aldri hatt problem med å finne bukser som passer… Sånn ut over at det er vanskelig å finne behagelige bukser med dype nok lommer, passe lav i livet, som sitter godt både når man står, går og sitter på huk, på generell basis. Men det er nok like vanskelig for høye kvinner? Anonymkode: dfa99...2ee AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det meste av jeans som har ulike beinlengder bør jo funke? Du er jo ikke så kort, under 1,50 hadde vært verre Anonymkode: e1f3b...a5a Mulig jeg har veldig korte ben. Har aldri tenkt over det, bare tenkt at det er vanskelig å finne bukser som ikke blir for lange. Ofte står det jo på nett at "modellen er 176 og bruker størrelse 36", da vil naturligvis jeg drukne i den buksen og den vil sannsynligvis være for stram i livet. Får ta litt mål og finne ut om jeg har korte ben 😅 Anonymkode: a41c9...571
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Steder som Carlings har forskjellige lengder og vidder i buksene, slik at man kan velge den størrelsen som passer begge veier. Jeg er 154 cm og har str. 26 i vidde og 28 i lengde. Anonymkode: 6b56c...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig jeg har veldig korte ben. Har aldri tenkt over det, bare tenkt at det er vanskelig å finne bukser som ikke blir for lange. Ofte står det jo på nett at "modellen er 176 og bruker størrelse 36", da vil naturligvis jeg drukne i den buksen og den vil sannsynligvis være for stram i livet. Får ta litt mål og finne ut om jeg har korte ben 😅 Anonymkode: a41c9...571 Du må leite etter noe med ulike beinlengder. Jeg er 1.56 høy og har 30’’ i beinlengde på jeans, kunne hatt 28’ hvis det fantes. Perfect jeans og Ylvia har masse komboer av størrelser Anonymkode: e1f3b...a5a
three_arm_sally Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Jeg er 157 og jeg pleier å kjøpe bukser i ankel-lengde. De blir perfekt normal lengde på meg. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #9 Skrevet 9. januar 2023 Gina tricot har en petite-serie for folk med korte bein😄 Anonymkode: c2a2f...caf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 Jeg er 161 og har korte ben, bruker å kjøpe Lois og Lewis. Anonymkode: 4c420...9fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 Kjøper på Bikbok. De er altfor lange i beina, så klipper de. Er 160. Anonymkode: 38232...5ce
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 Takk for alle tips Anonymkode: a41c9...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå