Gå til innhold

Bukser til lave kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å finne bukser som passer meg da jeg er 161 og ikke syltynn (er ca en Medium). 

Ender ofte opp med å kjøpe billige bukser i dårlig kvalitet så blir det en forbruksvare fordi jeg aldri finner noen som sitter godt.

Hvor kjøper dere lave kvinner bukser?

Kan forsåvidt være villig til å kjøpe bukser som er for lange hvis passformen ellers er fin og få lagt dem opp, men da bør kvaliteten være sånn at den varer i mange mange år. 

Anonymkode: a41c9...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sliter med å finne bukser som passer meg da jeg er 161 og ikke syltynn (er ca en Medium). 

Ender ofte opp med å kjøpe billige bukser i dårlig kvalitet så blir det en forbruksvare fordi jeg aldri finner noen som sitter godt.

Hvor kjøper dere lave kvinner bukser?

Kan forsåvidt være villig til å kjøpe bukser som er for lange hvis passformen ellers er fin og få lagt dem opp, men da bør kvaliteten være sånn at den varer i mange mange år. 

Kjøper vel bukser på helt vanlige steder? Er problemet at du har veldig korte bein for størrelsen din? Jeg er også 161 men har aldri hatt problem med å finne bukser som passer… Sånn ut over at det er vanskelig å finne behagelige bukser med dype nok lommer, passe lav i livet, som sitter godt både når man står, går og sitter på huk, på generell basis. Men det er nok like vanskelig for høye kvinner? 

Anonymkode: dfa99...2ee

AnonymBruker
Skrevet

Det meste av jeans som har ulike beinlengder bør jo funke? Du er jo ikke så kort, under 1,50 hadde vært verre

Anonymkode: e1f3b...a5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 154 og har ingen problemer, med mindre det er slengbukse da. Vanlige jeans burde vel funke?

Anonymkode: ca298...e9e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjøper vel bukser på helt vanlige steder? Er problemet at du har veldig korte bein for størrelsen din? Jeg er også 161 men har aldri hatt problem med å finne bukser som passer… Sånn ut over at det er vanskelig å finne behagelige bukser med dype nok lommer, passe lav i livet, som sitter godt både når man står, går og sitter på huk, på generell basis. Men det er nok like vanskelig for høye kvinner? 

Anonymkode: dfa99...2ee

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det meste av jeans som har ulike beinlengder bør jo funke? Du er jo ikke så kort, under 1,50 hadde vært verre

Mulig jeg har veldig korte ben. Har aldri tenkt over det, bare tenkt at det er vanskelig å finne bukser som ikke blir for lange. Ofte står det jo på nett at "modellen er 176 og bruker størrelse 36", da vil naturligvis jeg drukne i den buksen og den vil sannsynligvis være for stram i livet. 

Får ta litt mål og finne ut om jeg har korte ben 😅

AnonymBruker
Skrevet

Steder som Carlings har forskjellige lengder og vidder i buksene, slik at man kan velge den størrelsen som passer begge veier. Jeg er 154 cm og har str. 26 i vidde og 28 i lengde. 

Anonymkode: 6b56c...4d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mulig jeg har veldig korte ben. Har aldri tenkt over det, bare tenkt at det er vanskelig å finne bukser som ikke blir for lange. Ofte står det jo på nett at "modellen er 176 og bruker størrelse 36", da vil naturligvis jeg drukne i den buksen og den vil sannsynligvis være for stram i livet. 

Får ta litt mål og finne ut om jeg har korte ben 😅

Du må leite etter noe med ulike beinlengder. Jeg er 1.56 høy og har 30’’ i beinlengde på jeans, kunne hatt 28’ hvis det fantes. Perfect jeans og Ylvia har masse komboer av størrelser

Skrevet

Jeg er 157 og jeg pleier å kjøpe bukser i ankel-lengde. De blir perfekt normal lengde på meg. 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gina tricot har en petite-serie for folk med korte bein😄 

Anonymkode: c2a2f...caf

Skrevet

Jeg er 161 og har korte ben, bruker å kjøpe Lois og Lewis.

Anonymkode: 4c420...9fd

• Liker 1
Skrevet

Kjøper på Bikbok. De er altfor lange i beina, så klipper de. Er 160. 

Anonymkode: 38232...5ce

Skrevet

Takk for alle tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...