AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Hvordan ble resultatet? Anonymkode: c1a1b...6da
Aragon Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 En venninne frisket opp kjøkkenet sitt med kontaktplast fra Lindas dekor. Det ble veldig bra , og billig fornyelse av kjøkken 👌🏼😊
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Ja, gjorde det på eget kjøkken i fjor sommer. Vi har et gammelt ikea-kjøkken med helt koko layout, så det skal rives helt ned når vi har spart opp til å gjøre en ordentlig renovering. Frontene er helt slette, men de var grå høyglans og fulle av riper, så vi la kontaktplast over og byttet håndtakene og det ser helt åkei ut. Mye jobb, og vanskelig å få det helt slett/uten bobler, men jeg er mer fornøyd med sånn det ser ut nå enn sånn det så ut før, i alle fall! Anonymkode: 9deec...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Kontaktplast på kjøkken, kjøkkenbenk og over kjøkkenbenk må være noe av det dummeste jeg ser. Ser så jalla ut at det er flaut. Anonymkode: 4a6f1...523 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kontaktplast på kjøkken, kjøkkenbenk og over kjøkkenbenk må være noe av det dummeste jeg ser. Ser så jalla ut at det er flaut. Anonymkode: 4a6f1...523 Enig. Ser sykt harry og billig ut. Anonymkode: 1dc15...fb4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå