AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Ja som dere ser overskriften lurer jeg på det. Er det sånn at menns trofasthet synker med hans muligheter for treff med damer rundt omkring? Dette ble rotete men håper dere skjønner hva jeg mener. Menn svar gjerne om deres erfaringer. Selv så er jeg dame. Anonymkode: e97ae...367
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 De har mange flere fristelser og muligheter for å være utro, så ville vært veldig rart om det ikke var tilfellet Anonymkode: 45208...fce 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Folk med LAV moral er mer utro. Stygge menn med lav moral ønsker gjerne å være utro, men så er det ingen som vil ligge med dem. Så LITT sant er det jo. Anonymkode: b6c47...694 9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Nei. En attraktiv mann behøver ikke fiske rundt etter oppmerksomhet hele tiden, mens en uattraktiv hele tiden vil sjekke om han kan få noe bedre. Anonymkode: 6d0ee...b16 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Selvsagt. For mange er det irrelevant da de ikke ville vært utro uansett, men er man attraktiv nok vil man i teorien ha nesten uendelige muligheter til å bedra partneren. For min del er utroskap utenkelig. Ikke bare er jeg introvert og har mye empati, men jeg er ikke mer attraktiv enn at det tar meg mange år å finne en kjæreste. Det er altså bortimot en umulighet å være utro, det er ikke en relevant problemstilling i min verden. Anonymkode: 3cd14...5f9 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Ja som dere ser overskriften lurer jeg på det. Er det sånn at menns trofasthet synker med hans muligheter for treff med damer rundt omkring? Dette ble rotete men håper dere skjønner hva jeg mener. Menn svar gjerne om deres erfaringer. Selv så er jeg dame. Anonymkode: e97ae...367 jeg kan dele min historie som mann. fra jeg fylte 16 har jeg alltid vært den alle jentene ville ha. samme fortsatte gjennom vidregående. når jeg startet i arbeidslivet og det var en jobb event. var det alltid et par, tre damer som pratet med meg gjennom kvelden og nevnte at de alltid hadde hatt et øye for meg. i det dagligdagse har det faktisk hendt at jeg har blitt "sjekket" opp i butikken. (sjedd 2 ganger i mitt 34år gamle liv) Jeg har nylig blitt singel, og så fort det kom ut i det offentlige ble jeg kontaktet av to kvinnelige kollegaer. Jeg har vært en del utro gjennom tiden så her om dagen satt jeg å tenkte. hvem kjærste har jeg vært utro mot, og hvem har jeg vært trofast med. skrev ned alle kjærster og alle gangene jeg kan huske å ha vært utro. det som kommer frem er at jeg har vært utro mot de damene som har generelt vært avvisende i forholdet. og da spør du kanskje, hva mener du med avvisende? (her er noen eksempler) En som aldri sier Elsker deg først En som aldri vil komme å kose med deg, du må alltid oppsøke kos og nærhet En som aldri gir deg en kos eller et kyss på eget iniativ En som aldri sier god morgen kjære (forholdet er ikke dårlig, i mine øyne er dama bare giddaløs og da har jeg gjort dumme ting når dette holder på lenge nok) Men jeg har også hatt forhold der alle andre enn daværende kjæreste var totalt uinntressant. det som går igjen hos de damene var at alt forklart over var delt ca 50/50 om hvem som tok iniativ til ting. det kunne aldri falle meg inn å være utro mot de når jeg tenker tilbake Anonymkode: 4444e...37e 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Fysisk attraktive menn får selvfølgelig flere sjanser til å være utro, og opplever flere fristelser på grunn av flere muligheter, men det er nok vedkommendes moral og standhaftighet/lojalitet som er mest avgjørende. Noen menn har mange muligheter til å være utro, men er det ikke. Noen menn har få muligheter til å være utro, men griper dem alke. Ja noen menn i siste kategori unnskylder til og med sin utroskap med at de har fått og får få muligheter, og derfor... Så menns attraktivitet er ikke avgjørende, selv om flere muligheter/fristelser er akkurat det. Anonymkode: 6bb06...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fysisk attraktive menn får selvfølgelig flere sjanser til å være utro, og opplever flere fristelser på grunn av flere muligheter, men det er nok vedkommendes moral og standhaftighet/lojalitet som er mest avgjørende. Noen menn har mange muligheter til å være utro, men er det ikke. Noen menn har få muligheter til å være utro, men griper dem alke. Ja noen menn i siste kategori unnskylder til og med sin utroskap med at de har fått og får få muligheter, og derfor... Så menns attraktivitet er ikke avgjørende, selv om flere muligheter/fristelser er akkurat det. Anonymkode: 6bb06...ba1 Det sier vel mye at du har hatt mange forhold og at du nok en gang er singel. Trofasthet genererer vel ofte langvarige forhold. Gjerne over 30 år lange ekteskap. Anonymkode: e97ae...367
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det sier vel mye at du har hatt mange forhold og at du nok en gang er singel. Anonymkode: e97ae...367 ? Anonymkode: e0cbb...c5a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det sier vel mye at du har hatt mange forhold og at du nok en gang er singel. Trofasthet genererer vel ofte langvarige forhold. Gjerne over 30 år lange ekteskap. Anonymkode: e97ae...367 Ja jeg også vil tro det er et rødt flagg. Ikke nødvendigvis angående utroskap, men dårlige evner til å forvalte et forhold, på en eller flere måter, vil nok dette tyde på. Anonymkode: 6bb06...ba1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Dess mer fysisk attraktiv dess større sannsynlighet. Anonymkode: 91fac...927 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): jeg kan dele min historie som mann. fra jeg fylte 16 har jeg alltid vært den alle jentene ville ha. samme fortsatte gjennom vidregående. når jeg startet i arbeidslivet og det var en jobb event. var det alltid et par, tre damer som pratet med meg gjennom kvelden og nevnte at de alltid hadde hatt et øye for meg. i det dagligdagse har det faktisk hendt at jeg har blitt "sjekket" opp i butikken. (sjedd 2 ganger i mitt 34år gamle liv) Jeg har nylig blitt singel, og så fort det kom ut i det offentlige ble jeg kontaktet av to kvinnelige kollegaer. Jeg har vært en del utro gjennom tiden så her om dagen satt jeg å tenkte. hvem kjærste har jeg vært utro mot, og hvem har jeg vært trofast med. skrev ned alle kjærster og alle gangene jeg kan huske å ha vært utro. det som kommer frem er at jeg har vært utro mot de damene som har generelt vært avvisende i forholdet. og da spør du kanskje, hva mener du med avvisende? (her er noen eksempler) En som aldri sier Elsker deg først En som aldri vil komme å kose med deg, du må alltid oppsøke kos og nærhet En som aldri gir deg en kos eller et kyss på eget iniativ En som aldri sier god morgen kjære (forholdet er ikke dårlig, i mine øyne er dama bare giddaløs og da har jeg gjort dumme ting når dette holder på lenge nok) Men jeg har også hatt forhold der alle andre enn daværende kjæreste var totalt uinntressant. det som går igjen hos de damene var at alt forklart over var delt ca 50/50 om hvem som tok iniativ til ting. det kunne aldri falle meg inn å være utro mot de når jeg tenker tilbake Anonymkode: 4444e...37e Du er med andre ord kjekk men utrolig lett på tråden. Ikke en jeg ville ofret livet mitt for og levd med. Anonymkode: 13b8b...2a7 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg kan dele min historie som mann. fra jeg fylte 16 har jeg alltid vært den alle jentene ville ha. samme fortsatte gjennom vidregående. når jeg startet i arbeidslivet og det var en jobb event. var det alltid et par, tre damer som pratet med meg gjennom kvelden og nevnte at de alltid hadde hatt et øye for meg. i det dagligdagse har det faktisk hendt at jeg har blitt "sjekket" opp i butikken. (sjedd 2 ganger i mitt 34år gamle liv) Jeg har nylig blitt singel, og så fort det kom ut i det offentlige ble jeg kontaktet av to kvinnelige kollegaer. Jeg har vært en del utro gjennom tiden så her om dagen satt jeg å tenkte. hvem kjærste har jeg vært utro mot, og hvem har jeg vært trofast med. skrev ned alle kjærster og alle gangene jeg kan huske å ha vært utro. det som kommer frem er at jeg har vært utro mot de damene som har generelt vært avvisende i forholdet. og da spør du kanskje, hva mener du med avvisende? (her er noen eksempler) En som aldri sier Elsker deg først En som aldri vil komme å kose med deg, du må alltid oppsøke kos og nærhet En som aldri gir deg en kos eller et kyss på eget iniativ En som aldri sier god morgen kjære (forholdet er ikke dårlig, i mine øyne er dama bare giddaløs og da har jeg gjort dumme ting når dette holder på lenge nok) Men jeg har også hatt forhold der alle andre enn daværende kjæreste var totalt uinntressant. det som går igjen hos de damene var at alt forklart over var delt ca 50/50 om hvem som tok iniativ til ting. det kunne aldri falle meg inn å være utro mot de når jeg tenker tilbake Anonymkode: 4444e...37e Du er singel. Igjen. Fellesnevner i dine forhold har vært deg, så kanskje på tide å gå i seg selv istedenfor å validere kvinnene? Anonymkode: 6bb06...ba1 5
Gjest sokrat Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Svaret er ja. Holdninger blir også formet av hvordan andre behandler deg. Om du er veldig populær blant damer, blir hver enkelt mindre verdt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 Selvfølgelig. Opportunity makes thief som det heter på nynorsk. Anonymkode: 91675...143 4
MortenMunkholm Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja som dere ser overskriften lurer jeg på det. Er det sånn at menns trofasthet synker med hans muligheter for treff med damer rundt omkring? Dette ble rotete men håper dere skjønner hva jeg mener. Menn svar gjerne om deres erfaringer. Selv så er jeg dame. Anonymkode: e97ae...367 Nei, det tror jeg ikke. Tror det er helt andre ting som betyr mer for om en person velger å være utro eller ikke. Hvordan fungerer forholdet man er i og hvilke type holdninger man selv har, tror jeg oftere har betydning. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 sokrat skrev (6 minutter siden): Svaret er ja. Holdninger blir også formet av hvordan andre behandler deg. Om du er veldig populær blant damer, blir hver enkelt mindre verdt. Har jo mye å si hva du tenker at kona/samboer er verdt. Det er jo ikke slik at attraktive menn ikke kan elske. Min mann er svært attraktiv og populær blant kvinner. Jeg er likevel ikke redd for utroskap, for han er er veldig bevisst på hvorfor han lever med akkurat meg, og han vet at jeg hadde gått fra ham ved utroskap. At jeg er for stolt og sta til å akseptere noe slikt. Det er mer sannsynlig at han ikke hadde gått fra meg selv om jeg var utro, men det hadde ødelagt så mye mellom oss at det gjør jeg ikke. Menn er selvfølgelig mer komplexe enn at de er fine å se til eller ikke. Anonymkode: 6bb06...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Jeg tror det er personligheten som avgjør. Anonymkode: eb4f9...bbf 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #20 Skrevet 4. januar 2023 MortenMunkholm skrev (19 minutter siden): Nei, det tror jeg ikke. Tror det er helt andre ting som betyr mer for om en person velger å være utro eller ikke. Hvordan fungerer forholdet man er i og hvilke type holdninger man selv har, tror jeg oftere har betydning. Jeg har lest drøssevis av innlegg og tråder her på KG i årenes løp, der kvinner blir bedratt av utro menn. Like ofte som ikke, har mennene levd i forhold der de får sex hver gang de ønsker, mange ganger i uka, og aldri får nei på hjemmebane. Ofte ingen krangling heller, og alt dette gjør at kvinnene da har trodd at de lever i et godt forhold, etter begges syn. Likevel er menn utro, gang på gang. Hvordan henger det sammen med det du skriver, at det avhenger av "hvordan fungerer forholdet man er i"? Blir menn bare lei uansett etter en tid, og søker nye opplevelser og eventyr, uansett hvordan de har det hjemme og uansett hvor mye sex de har hjemme? Anonymkode: d2415...c63 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå