AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg er gravid 3 mnd på vei og lurer på om man kan ta Botox? Leser og hører så mye forskjellig. Noen mener det er ok, andre mener ikke og at det kan være farlig for foster. Jeg pleier å sette Botox i den ene masseten fordi jeg får voksesmerter som stråler i kjeven/øre og får hodepine av det. Masseten vokser såpass mye iforhold til den andre siden at det er svært synlig og ser VELDIG usymmetrisk ut. Flere har påpekt dette til meg helt uoppfordret. Det gjør noe med meg. Har derfor tatt Botox for å holde dette i sjakk og som hjelper. Ikke grill meg, bare lurer om noen faktisk har tatt Botox under graviditet? Noen klinikker/de fleste setter ikke Botox under graviditet/amme periode. Anonymkode: 54de8...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Del Skrevet 4. januar 2023 Hvorfor ta sjansen på at barnet må leve med livslange, potensielt livstruende, skader? Anonymkode: 61089...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ta sjansen på at barnet må leve med livslange, potensielt livstruende, skader? Anonymkode: 61089...9b9 Nei det er derfor jeg spør. Jeg kan ikke noe om det, og hva det evt kan gjøre med barnet. Så lurer derfor på om noen har noen svar. Anonymkode: 54de8...6ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Del Skrevet 4. januar 2023 All info jeg har funnet fraråder bruk under graviditet. Men send spørsmålet ditt til Trygg mammamedisin Der sitter det fagfolk som kan gi deg oppdaterte og korrekte svar sånn at du kan gjøre det som er best for både deg selv og babyen. Anonymkode: 0c328...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): All info jeg har funnet fraråder bruk under graviditet. Men send spørsmålet ditt til Trygg mammamedisin Der sitter det fagfolk som kan gi deg oppdaterte og korrekte svar sånn at du kan gjøre det som er best for både deg selv og babyen. Anonymkode: 0c328...622 Takk for tips😊 TS Anonymkode: 54de8...6ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Del Skrevet 4. januar 2023 Tenker at en behandler som sier seg villig til å sette botox under et svangerskap er en behandler jeg hadde holdt meg laaaaangt unna. Og Tryggmammamedisin kommer såklart aldri til å skrive at de anbefaler å sprøyte nervegift inn i kroppen når man er gravid. Det å gidde å spørre engang blir nesten for dumt. Anonymkode: aab58...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå