AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Jeg og dama har vært ilag i 4år nå og i vi har veldig forskjellig sexlyst, samt jeg har veldig lyst til å prøve forskjellig med hun, men hu sier nei eller tør ikke, hvordan løse det problemet best mulig for begge parter? Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Problemet løses ved at dere finner andre partnere. Anonymkode: 9bacd...0cc 1
svartkatt Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Hm.. jeg vet ikke.. jeg vil ha en mann med mer eller mindre samme behov og lyster. Tenker at man begynner forsiktig.. men hvis hu ikke er interessert så skjønner jeg ikke poenget.. hun vil sikkert ikke ha åpent forhold eller noe heller da.. 🤷 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Tenkte ikke på åpent forhold eller blande inn noe tredje part, men spise sexlivet vårt litt opp, noen tips til for å få henne til å bite litt på kroken, så det ikke bare blir det kjedelig vanilje sex livet. Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenkte ikke på åpent forhold eller blande inn noe tredje part, men spise sexlivet vårt litt opp, noen tips til for å få henne til å bite litt på kroken, så det ikke bare blir det kjedelig vanilje sex livet. Anonymkode: 603e9...a5f Tenkte ikke på åpent forhold, med at dere slår opp og heller dater folk dere faktisk matcher med seksuelt. Anonymkode: 9bacd...0cc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Har dere faktisk PRATET om hva som kunne vært interessant å prøve, hva sier eventuelt dama di der? Er hun i det hele tatt interessert i å prøve det du vil? Ingen her på kvinneguiden kan si til deg hvordan man skal løse dette for begge deres del. Enten så er dere enige om å prøve ut litt forskjellig forsiktig, eller så er dere kanskje på forskjellige punkt om hva som er interessant og ikke i sexlivet. Jeg er kinky, og veldig glad for at jeg har en fuckfriend som er likedan, kunne heller ikke tenkt meg en partner som bare ville hatt misjonær-stilling med lyset av, mens jeg vil prøve alt mulig rart... Anonymkode: f1bec...951
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Hvorfor er grunnen til at hun ikke tørr? Vet du det? Er det frykt for at det skal gjøre vondt? Kan du berolige henne om å være forsiktig, bruke glidemiddel, gjøre masse forplay for å trygge henne? Anonymkode: f1bec...951
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Trenger ikke å slå opp for et lite hinder når alt det andre er veldig bra, bare at vi har litt forskjellig sexlyst/lyster, men noen tips og triks må vell finnes for å få henne til å bite på Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Har snakket med henne tidligere om blant annet litt anal og at hun er eventuelt tar litt mere insiativ, men virker rett og slett som hun bare er litt redd for å prøve nye tinger Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Tenker du må prøve å finne ut hva som er lavterskel for henne å prøve, og så se om du kan få henne med på det. Å starte med anal, som for en del jenter er uaktuelt, vil nok ha motsatt effekt hvis hun er en av de. Jeg (K33) introduserer nye ting ved å si at jeg har funnet en ny stilling vi må prøve, at jeg har kjøpt noe gøy leketøy eller lignende. Sist helg kjøpte jeg ulike sprayer og kremer til å bruke ved oralsex, en for økt spyttproduksjon, en for økt følsomhet og en som gir kjølende effekt. Veldig lavterskel i mine øyne. Anonymkode: 6757a...33f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Ja terskelen er veldig lav det synes jeg og, men er veldig glad ihenne fordi, takk for tips Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja terskelen er veldig lav det synes jeg og, men er veldig glad ihenne fordi, takk for tips Anonymkode: 603e9...a5f Hvis det er meg du svarer så var poenget mitt at terskelen din (anal) er altfor høy. Anonymkode: 6757a...33f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Synes ikke det er så my å be om å prøve anal/andre tinger Anonymkode: 603e9...a5f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes ikke det er så my å be om å prøve anal/andre tinger Anonymkode: 603e9...a5f Hva med at du tar noe i rumpa først TS? kanskje hun vil prøve om du går foran som et eksempel Anonymkode: bedf1...102 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes ikke det er så my å be om å prøve anal/andre tinger Anonymkode: 603e9...a5f Anal er mye å be om. Anonymkode: 54214...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Trenger ikke å slå opp for et lite hinder når alt det andre er veldig bra, bare at vi har litt forskjellig sexlyst/lyster, men noen tips og triks må vell finnes for å få henne til å bite på Anonymkode: 603e9...a5f Mer sannsynlig at hun biter på en annen mann. Anonymkode: 9bacd...0cc
Fremmed fugl Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og dama har vært ilag i 4år nå og i vi har veldig forskjellig sexlyst, samt jeg har veldig lyst til å prøve forskjellig med hun, men hu sier nei eller tør ikke, hvordan løse det problemet best mulig for begge parter? Anonymkode: 603e9...a5f To problemer, men hva er problemet? Veldig forskjellig sexlyst. Hvor mange ganger siste 6 måneder er det hun som prøvde seg på deg? Hvor ofte har dere sex? Hva er det som er vanilje sex? Hva er det som du spør om når hun sier nei, og hvor ofte gjør du det? 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og dama har vært ilag i 4år nå og i vi har veldig forskjellig sexlyst, samt jeg har veldig lyst til å prøve forskjellig med hun, men hu sier nei eller tør ikke, hvordan løse det problemet best mulig for begge parter? Anonymkode: 603e9...a5f Du bør lære deg hennes tenningsmønster, så du kan tenne henne istedenfor å mase. Du må iallefall ikke mase om ting hun ikke ønsker. Om hun ikke vil eller tør skal du la det ligge, og så er det mulig at hun vil/tør senere i forholdet. Presser du henne til noe hun ikke vil/tør er det overgrep, og svært ødeleggende for forholdet deres. Pass på at hun alltid nyter sex med deg, og at hun kan stole 100% på at du ikke går over hennes grenser, så vil du iallefall motivere henne til sex, og muligens også til å forsøke annet etterhvert. Det er helt greit å si hva man fantaserer om å prøve, men har du allerede nevnt det er det nevnt. Ikke mas. Studer, inspirer, motiver, så lover jeg deg ikke at alt du ønsker skjer, men gjør du ikke dette blir det iallefall ikke noe bra utvikling. Anonymkode: d9f8b...b09 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Kjip situasjon! Har det lignende, bare at jeg er kvinnen. Kunne lett hatt sex 2-3 ganger daglig i helger og på fridager, helst en gang om dagen etter jobb hverdager også. Han og jeg deler en fetisj men jeg er nok mer dedikert enn han. Veldig kjedelig. Får ofte tvil om han gjør ting for min skyld istedenfor å ville det selv. Det må for all del unngås. Vi er begge slanke ok trente personer som burde tåle minst en økt om dagen. Lurer på om han er for lat og slapp eller har litt begynnende potensproblemer Anonymkode: 123c8...dd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå