AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Til dere som er, eller har vært utro, kan dere forklare hvordan dere hadde samvittighet til en så stygg handling, og hvorfor, uten å bruke unnskyldninger som legger skyld på den dere var utro mot? Og ble dere avslørt? Anonymkode: 10883...600 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Fordi hun kjedet seg og var emosjonelt utro og jeg orket ikke å elske henne mer. Jeg sa det selv. Anonymkode: 49379...82f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Jeg hadde så inderlig lyst å oppleve kjærlighet igjen. Anonymkode: 0db11...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Jeg var feig. Følte forholdet var over, men klarte ikke å gå selv om jeg burde ha gjort det. Angrer veldig på at jeg tok så dumme valg, at jeg såret han så. Jeg vil ikke være sånn ett dårlig menneske og jeg vet rett og slett ikke helt hva som gikk av meg. Dårlig selvbilde, dårlig selvfølelse, dårlig selvrespekt og ett oppmerksomhetsbehov. Håper så inderlig han finner kjærligheten på ny med ei som er bedre for han enn hva jeg var. Anonymkode: 76751...d01
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Til dere som er, eller har vært utro, kan dere forklare hvordan dere hadde samvittighet til en så stygg handling, og hvorfor, uten å bruke unnskyldninger som legger skyld på den dere var utro mot? Og ble dere avslørt? Anonymkode: 10883...600 Noen har jo en unnskyldning for det, hvorfor skal de ikke skrive det da? Personlig legger jeg ikke skylda på eksen, men det var helt klart en sammenheng mellom dårlig i forhold og utroskap. Anonymkode: b0815...9a5 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Kåthet og spenning Anonymkode: 1d46a...31c 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Følte forholdet jeg var i var over, vi var bare som kollegaer som oppdro barn sammen... så blei jeg forelska.. og falt for fristelsen...sikkert dårlig gjort, men det var det som skulle til for å endelig avslutte seigpiningen i det første forholdet. Synes likevell det var ufattelig vanskelig å rive kjernefamilien fra hverandre og har hatt voldsomt med dårlig samvittighet. Anonymkode: 0b92f...60f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Jeg ønsker rett og slett ha to kjærligheter i livet mitt. Min mann er kjempesnill men mangler noen ting. Han jeg er emosjonelt utro (og noe fysisk) med har disse sidene men mangler de mange gode sidene min mann har. Jeg blir snill hjemme mot min mann hvis jeg har kontakt med min «kjæreste» og jeg er snill med min kjæreste og gir han masse bekreftelse. Anonymkode: 34d9f...b3f 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker rett og slett ha to kjærligheter i livet mitt. Min mann er kjempesnill men mangler noen ting. Han jeg er emosjonelt utro (og noe fysisk) med har disse sidene men mangler de mange gode sidene min mann har. Jeg blir snill hjemme mot min mann hvis jeg har kontakt med min «kjæreste» og jeg er snill med min kjæreste og gir han masse bekreftelse. Anonymkode: 34d9f...b3f Håper du informerer din mann om det slik at han får de samme mulighetene som deg 🙂 Anonymkode: be850...9a0 7 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper du informerer din mann om det slik at han får de samme mulighetene som deg 🙂 Anonymkode: be850...9a0 virkelig, tenkte samme. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker rett og slett ha to kjærligheter i livet mitt. Min mann er kjempesnill men mangler noen ting. Han jeg er emosjonelt utro (og noe fysisk) med har disse sidene men mangler de mange gode sidene min mann har. Jeg blir snill hjemme mot min mann hvis jeg har kontakt med min «kjæreste» og jeg er snill med min kjæreste og gir han masse bekreftelse. Anonymkode: 34d9f...b3f tror du ikke at du også "mangler" noe i følge mannen din? Ingen er perfekte. Han fortjener en som er ærlig. Vær ærlig, eller forlat ham. Anonymkode: 5c9ea...124 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): virkelig, tenkte samme. tror du ikke at du også "mangler" noe i følge mannen din? Ingen er perfekte. Han fortjener en som er ærlig. Vær ærlig, eller forlat ham. Anonymkode: 5c9ea...124 Vi har faktisk snakket litt om det, men han sier han ikke er så interessert i andre damer enn meg… Anonymkode: 34d9f...b3f 2
Sanne8512 Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Fordi jeg ønsker mer spenning på soverommet enn det mannen min gir meg. Jeg elsker mannen min og vi har det fint sammen, og jeg føler ikke jeg er «psykisk» utro med han..selv om det sikkert høres veldig feil ut..men det handler kun om sex..og det er slik jeg tror mange menn tenker..det er ikke følelser involvert. 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg blir snill hjemme mot min mann hvis jeg har kontakt med min «kjæreste» og jeg er snill med min kjæreste og gir han masse bekreftelse. Det er den aller feigeste og nedrigste unnskyldningen for utroskap, som overhodet kan tenkes Anonymkode: 82c69...3d1 9 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er den aller feigeste og nedrigste unnskyldningen for utroskap, som overhodet kan tenkes Anonymkode: 82c69...3d1 Så at være kåt og søke spenning er altså mindre feigt?? 😂 siden dette var det verste? Anonymkode: 34d9f...b3f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har sterk rettferdighetssans. Så lenge single kan ligge med den de vil må folk i forhold få ligge med mennesker uten kjønnssykdommer som kan skade partneren Anonymkode: 98c9b...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Sanne8512 skrev (20 minutter siden): Fordi jeg ønsker mer spenning på soverommet enn det mannen min gir meg. Jeg elsker mannen min og vi har det fint sammen, og jeg føler ikke jeg er «psykisk» utro med han..selv om det sikkert høres veldig feil ut..men det handler kun om sex..og det er slik jeg tror mange menn tenker..det er ikke følelser involvert. Å si at mannen din «har det fint» sammen med en person som sviker ham på det groveste er faktisk ganske perverst. Men uten et minimum av moralsk gangsyn er det nok vanskelig å se hvor syk uttalelsen er. Anonymkode: 82c69...3d1 6 1
Snok1 Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 Det er spennende og jeg har anledning. Hun sier at hun ikke vil vite detaljer og at jeg skal være forsiktig med smitte. Vi planlegger litt swingers-aktivitet sammen. Jeg gir henne full frihet. Vi er vel så nær et åpent forhold som man kan være uten offisielt å være i et åpent forhold. 1
Sanne8512 Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å si at mannen din «har det fint» sammen med en person som sviker ham på det groveste er faktisk ganske perverst. Men uten et minimum av moralsk gangsyn er det nok vanskelig å se hvor syk uttalelsen er. Anonymkode: 82c69...3d1 Det finnes faktisk grovere ting å svikte en annen ved enn at man har sex med en annen! Men det er tydelig at en mann nylig har vært utro med deg eller???? Du virker svært bitter. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #20 Skrevet 4. januar 2023 Sanne8512 skrev (3 minutter siden): Det finnes faktisk grovere ting å svikte en annen ved enn at man har sex med en annen! Man vet at folk er ute og sykle hvis de forsvarer livet sitt ved å finne verre opplegg. Anonymkode: 49379...82f 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå