AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Du skyller ut elektrolyter som man må ha for å ikke bli dehydrert ved å drikke så nye vann! Søk det opp! Urinen skal ikke være helt blank. Anonymkode: c47dc...6b3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Det kan det være. Det er mulig å drikke seg ihjel på vann. Anonymkode: 84722...5ed 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Det er vel ikke direkte farlig, men sikkert dobbelt så mye som du faktisk trenger å drikke. Det er helt unødvendig å pimpe vann i så store mengder. "Hvor mye vann er det farlig å drikke på en dag? - Det er ingen helsemessige betenkeligheter med å drikke mellom 1 - 1,5 liter væske daglig, forklarer Hay. Drikker du derimot godt over denne mengden, kan det være direkte helsefarlig. - Meget høyt vanninntak over lang tid utover det som trengs for å slukke tørsten, kan føre til fortynning av blodets saltinnhold." Anonymkode: 1ac66...216
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Er det farlig å drikke 4 liter vann hver dag? Hvis du trener hardt og svetter mye på en dag, så kan det være at kroppen din trenger 4 liter vann. Men hvis ikke, så kan for mye vann gi elektrolyttforstyrrelser, som i verste fall kan påvirke hjertet ditt. Du må ikke drikke 4 liter vann bare fordi du tenker at det vil gjøre at du går ned i vekt. Drikker 4 liter vann om dagen, vil jeg gå ned i vekt? - Ung.no Anonymkode: 1ac66...216 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Det med å drikka veldig mykje vann er ganske unødvendig og oppskrytt. Kroppen regulere seg sjølv, kroppen ber om vann, du blir tørst om du trenger vann. Det er ikkje sånn at vi er smartare enn kroppen ved å stappa i den 4 liter vann. Det er heilt absurd. Anonymkode: 8706a...6bb 1
Blåjojo Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Det kommer helt ann på hva du veier og hvor mye du spiser. Om vann erstatter et eller flere måltider, så er det ikke bra. Beste testen for å finne ut om man drikker nok er å se på fargen på urin.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det med å drikka veldig mykje vann er ganske unødvendig og oppskrytt. Kroppen regulere seg sjølv, kroppen ber om vann, du blir tørst om du trenger vann. Det er ikkje sånn at vi er smartare enn kroppen ved å stappa i den 4 liter vann. Det er heilt absurd. Anonymkode: 8706a...6bb Det er ikke alltid kroppen ber om vann. Jeg bruker medisiner som gjør at jeg ikke drikker så mye vann som jeg burde. Kan fint gå en hel dag og kun drikker 5-600 ml. Anonymkode: 416fc...f3e
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har ett tips som funker knallbra, drikk når du er tørst😜 Revolusjonerende ikke sant? Anonymkode: 99b3f...594 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ett tips som funker knallbra, drikk når du er tørst😜 Revolusjonerende ikke sant? Anonymkode: 99b3f...594 Nå skriver jo ikke ts noe om årsaken til å drikke så mye vann. Selv er jeg ekstremt tørst hele tida, og drikker 5 liter vann om dagen. Da hjelper jo ikke rådet ditt så mye. Nei, har ikke diabetes, dette er sjekket. Anonymkode: 48754...ecc 1
Mrs Robinson Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke alltid kroppen ber om vann. Jeg bruker medisiner som gjør at jeg ikke drikker så mye vann som jeg burde. Kan fint gå en hel dag og kun drikker 5-600 ml. Anonymkode: 416fc...f3e Men du spiser vel mat? Det er litt væske i mat også
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Da hadde jeg vert dø. Drikker mellom 1 og 2 liter om morgenen. Drikker vel ca 6 liter hver dag. Anonymkode: ed22e...339
Adrenalina1 Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da hadde jeg vert dø. Drikker mellom 1 og 2 liter om morgenen. Drikker vel ca 6 liter hver dag. Anonymkode: ed22e...339 Hvordan i all verden er det mulig å drikke så mye vann, og hvorfor gjør du det?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Da hadde jeg vert dø. Drikker mellom 1 og 2 liter om morgenen. Drikker vel ca 6 liter hver dag. Anonymkode: ed22e...339 Du må bruke utrolig mye tid på å gå på do og tisse hver eneste dag??? TO liter vann om morgenen - det er jo helt absurd! Dette kan umulig være hensiktsmessig eller bra for deg. Du skyller ut alle mikrosalter kroppen trenger og skal ha. Anonymkode: 1ac66...216 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå