G.A. Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Noen andre som har det på samme måte? Pleie å ha regelmessige blødninger så lenge jeg bruker Pergotime. Men denne måneden fikk jeg en mensliknende blødning ca 6-7 dager etter EL. Denne varte i 6 dager. Så jeg krysset det av i kalenderen som mens.. Men så, i går, 13 dager ut i neste syklus, da jeg trodde jeg nærmet meg EL fikk jeg en blødning igjen.. Virker som det bare var spotting, varte kun en dag.. Og nå har jeg kun menssmerter, uten blødning.. Er det rart jeg blir forvirra?? Endret 15. desember 2005 av G.A.
G.A. Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2005 Kan ikke tenkte meg det, blødningen jeg hadde for noen uker siden, 6-7 dager etter EL, var alt for kraftig til å være en 'positiv' blødning.. Nå er det 3 dagen jeg spotter, og jeg har 'friske' menssmerter hele dagen.. Har aldri spottet før. Så jeg spør igjen, er det rart jeg blir forvirra? Noen graviditesttest tør jeg ikke ta. Orker ikke flere negative tester.. Jeg får heller bare vente å se om noen symptomer dukker opp.
Snuppelure Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 reagerte på en ting. Du skriver i hovedinnlegget "så lenge du pleier å bruke pergotime" Bruker du pergotime på fast basis? Normalt anses 3 sykluser med Pergo for å være adekvat behandling som det heter så fint...
G.A. Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2005 reagerte på en ting. Du skriver i hovedinnlegget "så lenge du pleier å bruke pergotime" Bruker du pergotime på fast basis? Har tatt pergotime i 6 sykluser, med 1 måned pause mellom hver. Da jeg skulle prøve uten pergo, etter 3 kurer, fikk jeg svært ustabile blødninger, fortsatte derfor med 3 kurer til. Nå er det ikke nødvendig med mer pergo. Kan sansynlig ikke bli gravid uten hjelp, søknad om prøverør er sendt til sykehuset.. Holder fortsatt på med denne spottingen. Nesten en uke med brun utflod.. Når jeg har vanlig mens varer den som regel bare i 5 dager, inkludert de små blødningene før og etter.. Rett før jeg vurderer å ta en test nå, bare for å vær sikker. Må bare psyke meg opp slik at jeg ikke blir skuffet NÅR den viser bare 1 strek..
Holly Hobbie Skrevet 19. desember 2005 #6 Skrevet 19. desember 2005 Er det ikke like greit aa bli ferdig med det, saa du slipper aa haape/lure? Og du vet jo ikke, kanskje kanskje det er en spire paa vei?! Lykke til!
Snuppelure Skrevet 19. desember 2005 #7 Skrevet 19. desember 2005 Men er du ferdig utredet da? Husk at det er flere ting å prøve på mellom Pergo og IVF.
G.A. Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2005 Er det ikke like greit aa bli ferdig med det, saa du slipper aa haape/lure? Jeg tror jeg skal ta en test før julaften, slik at jeg kan ta et glass vin med god samvittighet. Jeg skal holde dere oppdatert i tråden her Men er du ferdig utredet da? Husk at det er flere ting å prøve på mellom Pergo og IVF. Det er akkurat det jeg har reagert på. Er ikke helt fornøyd med gynekologen min. Vurderer å bytte gyn., men det viser seg jo å være et ordentlig prosjekt å få det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå