Gå til innhold

Har KG en altfor lav terskel for å slette( eller stenge tråder)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det.

Anonymkode: 4a4c6...f8b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: e5ba8...56a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil. Mange tråder hvor TS kunne fått god input og støtte, men tråden stenges tvert.

Anonymkode: 37863...937

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt 

Anonymkode: a47aa...0c6

• Liker 3
Skrevet (endret)

I mange  tilfeller, ja. 

Endret av Athena Catalina.
  • Liker 2
Skrevet

Enig. Reglene åpner for stor subjektivitet.

Jeg har én advarsel, og forklaringen (som jeg måtte be om) er i overkant dubiøs.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Jeg er helt oppgitt. 

Anonymkode: 15ce2...851

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Svenske Flashback forum er bedre og har større takhøyde. Mange norske brukere der om norske aktuelle saker. 

Anonymkode: 8826d...dc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Svenske Flashback forum er bedre og har større takhøyde. Mange norske brukere der om norske aktuelle saker. 

Det er ikke bedre om man kan si alt mulig. Spesielt spekulasjoner mot navngitte personer kan ikke et seriøst forum godta.

Anonymkode: 20b04...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Link ?

Anonymkode: d55f7...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, uten tvil. Voldsomt mange tråder blir tatt bort. Ser det praktisk talt aldri andre steder, mens jeg legger merke til det mange ganger i uka her. Mange viktige eller interessante diskusjoner forsvinner. Det er en ugrei form for sensur som dessverre er utbredt her.

Anonymkode: 96a68...be5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk stenging er bedre enn sletting. Da ser man at tråden er strengt. Når den bare slettes ut av det blå bruker man masse tid på å lete etter tråden uten å skjønne hvor den har blitt av og man lurer på om man bare husker feil eller er i ferd med å bli dement. Slettede tråder er utrolig frustrerende.

Anonymkode: 33eaf...7e9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke bedre om man kan si alt mulig. Spesielt spekulasjoner mot navngitte personer kan ikke et seriøst forum godta.

Oppfatter forumet som ryddig. Spekulasjoner som ikke har rot, blir fort avsannet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Link ?

Anonymkode: d55f7...a6a

Google Flashback forum. Er sikkert ikke lov å legge ut link her, kjenner jeg kg rett

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Oppfatter forumet som ryddig. Spekulasjoner som ikke har rot, blir fort avsannet

Det stemmer ikke, noe jeg har førstehåndskunnskap om. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det stemmer ikke, noe jeg har førstehåndskunnskap om. 

Javel. Ser at spekulasjoner fort blir avsannet i de trådene jeg har fulgt på Flashback

Gjest Adobyen
Skrevet

I noen tilfeller synes jeg heller at hat, hets og personangrep blir stående for lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det ofte er for lett å kalle noe hat og hets her. 

Anonymkode: 15ce2...851

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kommentarer som får stå uten problemer hos for eksempel Diskusjon.no eller andre debatt-forum, det blir faktisk slettet her på Kvinneguiden. 

selv om noen forsøker å skrive nøyaktig samme kommentarer, fordi de samme sakene blir diskutert på forskjellige debatt-forum. Dermed kan man jo veldig enkelt se hva slags forum som faktisk har littegrann tak-høyde for medlemmene deres. 

Anonymkode: aa538...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes man fort ser feks moderatorenes politiske synspunkt, når man ser hva som blir slettet.

Anonymkode: 1faf1...8af

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...