Capitan Fracassa Skrevet 4. november 2024 #101 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): At du ikke tror på det, for være din sak, men du vil bli overrasket når det skjer, hvis det skjer i vår tid. Ja, siden jeg ikke tror på det, så vil jeg naturlig nok bli overrasket hvis det skjer. Blir du overrasket hvis det ikke skjer i din levetid? Kristne har jo spådd dette gjentatte ganger i 2000 år, og så langt tatt feil hele tide, så det er ikke veldig overraskende om du bare er enda en i rekken av kristne som tar feil her. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg sier ikke at ting skjer nå, bare at vi er der det går rykter om krig og jordskjelv både her og der, men det er ikke enden. Og jeg sier at rykter om krig og jordskjelv skjedde det året dette ble spådd for rundt 2000 år siden, og har skjedd hvert eneste år siden, så at det skjer i år også er så lite bemerkelsesverdig som det går an. Hvis jeg spår at jorda skal bli overtatt av grønne aliens 👽året etter at det har vært sykdom og sult på jorda, så er det helt meningsløst om 10, 100 eller 1000 år å si at det er i ferd med å skje fordi det er sykdom og sult på jorda, noe det også er hvert eneste år. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jo, både Jesus og himmelen finnes, og det er faktisk blitt bevist. Artig påstand. Klarer du å komme med bevisene også? Hvis dette faktisk hadde blitt bevist, hadde det vært toppnyhet i alle aviser og nyhetsredaksjoner, noe pavekirken ville ropt ut, og en Nobelpris verdig. Men i stedet hører vi altså om du via Kvinneguiden. Imponerende 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 4. november 2024 #102 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare tull. Har ropt ned i en sko i timesvis her, ingen svar å få. Anonymkode: c789c...637 Jo da, du bare misforstår svaret. Det kommer i form av lukt. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 5. november 2024 #103 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): At du ikke tror på det, for være din sak, men du vil bli overrasket når det skjer, hvis det skjer i vår tid. Jeg sier ikke at ting skjer nå, bare at vi er der det går rykter om krig og jordskjelv både her og der, men det er ikke enden. Vi må nok mange år frem i tid. Jo, både Jesus og himmelen finnes, og det er faktisk blitt bevist. Anonymkode: c9865...831 Ja, det er vel ganske bevist at det eksisterte en person ved navn Jesus (eller så) som levde omtrentlig på den tiden bibelen angir. Men det skorter litt på bevis på at den personen var noe annet enn en god influenser på den tiden. Har ikke sett særlig til bevis på at "himmelen", som referert til i bibelen, eksisterer. Litt som Middle Earth, Mordor, Hogwarts, Dødsstjernen og andre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 7. november 2024 #104 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 20.10): At du ikke tror på det, for være din sak, men du vil bli overrasket når det skjer, hvis det skjer i vår tid. Jeg sier ikke at ting skjer nå, bare at vi er der det går rykter om krig og jordskjelv både her og der, men det er ikke enden. Vi må nok mange år frem i tid. Jo, både Jesus og himmelen finnes, og det er faktisk blitt bevist. Anonymkode: c9865...831 Din egen bibel sier at "beviset" er tro (Heb 11:1) - og tro kan være så mangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå