AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #61 Del Skrevet 4. januar 2023 Så mange så mulig, vær så snill ta til dere sannheten før det er for sent. 💗 Anonymkode: 62840...c46 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 4. januar 2023 #62 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei dem tror på en falsk messiah. Dem vet det ikke selv. Anonymkode: d6bbc...b35 I jødedommen tilber man ikke messias, så dette er bare tull. Dessuten, tror du ikke ethvert menneske som har levd i historien, har sett profetier bli oppfylt èn etter èn? Det er noe menneskelig å tro at man er veldig spesiell, og lever i de siste tider. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #63 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Når elva tørker ut skal det dukke opp et fjell av gull. Det er dukket opp et fjell i kongo som er 70% gull". At Kongo er rikt på gull har vært kjent i over 100 år. Lenke til dette fjellet? Anonymkode: b4d45...924 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men bokstavelig et fjell av gull. Se videoen det er nesten rent gull. Det hR ikke hendt før.....😳😧 Anonymkode: d6bbc...b35 Kan du vise til en annen kilde enn denne youtube videoen? Anonymkode: b4d45...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 4. januar 2023 #64 Del Skrevet 4. januar 2023 Stakkars deg som trur på sånt vås. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. januar 2023 #65 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt enig med deg. ❤️ Jesus kommer tilbake når vi minst venter det og da skal denne onde verden utslettes. Ikke vent med å slipp Jesus inn i ditt hjertet! En dag er det for sent. Anonymkode: 02b1c...24e Verden blir ondere og ondere. En tidligere barne -og ungdomsarbeider (fra kristen privat skole) sa at det er mange åndskrefter der ute. Djevelen vet at han har lite tid igjen før han blir tilintetgjort. Derfor gjør han alt i sin makt for å ødelegge så mye som mulig (jf. "tyven har kommet for å stjele, myrde og ødelegge") og få flest mulig vendt bort fra Gud. Husk, djevelen er livredd for Gud, vet at Gud er sterkere, og at han selv har tapt. Så det er om å gjøre å lage så mye rør og faenskap som mulig mens han enda har tid. 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #66 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg ber om at du tar til deg at vår allmektige er større enn religion. At religion er menneskeskapt, og et redskap som sprer hat. Det ser ut som du er full av hat og frykt. Må hjerte ditt bli rent, og din sjel renses fra disse vrangforestillinger. Vår allmektige er større enn religion. Du er fanget i religion. Jeg ber om at du blir fri, og forstår dette. Amen🕯 Anonymkode: b4d45...924 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #67 Del Skrevet 4. januar 2023 Tvillingsjel skrev (3 minutter siden): Verden blir ondere og ondere. En tidligere barne -og ungdomsarbeider (fra kristen privat skole) sa at det er mange åndskrefter der ute. Djevelen vet at han har lite tid igjen før han blir tilintetgjort. Derfor gjør han alt i sin makt for å ødelegge så mye som mulig (jf. "tyven har kommet for å stjele, myrde og ødelegge") og få flest mulig vendt bort fra Gud. Husk, djevelen er livredd for Gud, vet at Gud er sterkere, og at han selv har tapt. Så det er om å gjøre å lage så mye rør og faenskap som mulig mens han enda har tid. Jeg skjønner ikke denne konklusjonen. Når jeg leser historie tenker jeg omvendt. Anonymkode: 1e8ff...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #68 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ber om at du tar til deg at vår allmektige er større enn religion. At religion er menneskeskapt, og et redskap som sprer hat. Det ser ut som du er full av hat og frykt. Må hjerte ditt bli rent, og din sjel renses fra disse vrangforestillinger. Vår allmektige er større enn religion. Du er fanget i religion. Jeg ber om at du blir fri, og forstår dette. Amen🕯 Anonymkode: b4d45...924 Å tro på jesus og hans ord er ikke religion men sannheten. Alt annet tro er relugion amen!💜 Anonymkode: d6bbc...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #69 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å tro på jesus og hans ord er ikke religion men sannheten. Alt annet tro er relugion amen!💜 Anonymkode: d6bbc...b35 Vår allmektige er større, enn en bok skrevet for å kontrollere menneskene. Velsigne deg🕯 Anonymkode: b4d45...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #70 Del Skrevet 4. januar 2023 Jeg ber om at du blir fri. Og at du åpner hjertet ditt. 🕯 Anonymkode: b4d45...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #71 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vår allmektige er større, enn en bok skrevet for å kontrollere menneskene. Velsigne deg🕯 Anonymkode: b4d45...924 Ja man skal følge jesus ånd ikke bibelen bibelen har vi bare for å lære å kjenne jesus sine bud og hvem han var og hvorfor han kom. Ikke følg boka følg ånden og hans bud amen! Anonymkode: d6bbc...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #72 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ber om at du blir fri. Og at du åpner hjertet ditt. 🕯 Anonymkode: b4d45...924 Ja jeg håper du gjør det også da og ikke bare skriver det. Anonymkode: d6bbc...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #73 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg ber om at du tar til deg at vår allmektige er større enn religion. At religion er menneskeskapt, og et redskap som sprer hat. Det ser ut som du er full av hat og frykt. Må hjerte ditt bli rent, og din sjel renses fra disse vrangforestillinger. Vår allmektige er større enn religion. Du er fanget i religion. Jeg ber om at du blir fri, og forstår dette. Amen🕯 Anonymkode: b4d45...924 Du har visst skapt din egen religion ser siden du kaller profeti vrangforestilling og det å spre guds ord for hat jeg håper du omvender deg før det er for sent🥰 Anonymkode: d6bbc...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #74 Del Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vår allmektige er større, enn en bok skrevet for å kontrollere menneskene. Velsigne deg🕯 Anonymkode: b4d45...924 Snakker du om allah? Anonymkode: d6bbc...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #75 Del Skrevet 4. januar 2023 Lorieen skrev (2 timer siden): Å herregud… Her snakker vi fri fortolkning. Virkelig. Leter man hardt nok, så vil man kunne finne tegn på det aller, aller meste. Inklusive troll, romvesen og gud. Nå er det vel langt mer sannsynlig med liv på en annen planet for at det finnes en Gud. Anonymkode: 899cd...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #76 Del Skrevet 4. januar 2023 27 minutter siden, Tvillingsjel said: Verden blir ondere og ondere. En tidligere barne -og ungdomsarbeider (fra kristen privat skole) sa at det er mange åndskrefter der ute. Djevelen vet at han har lite tid igjen før han blir tilintetgjort. Derfor gjør han alt i sin makt for å ødelegge så mye som mulig (jf. "tyven har kommet for å stjele, myrde og ødelegge") og få flest mulig vendt bort fra Gud. Husk, djevelen er livredd for Gud, vet at Gud er sterkere, og at han selv har tapt. Så det er om å gjøre å lage så mye rør og faenskap som mulig mens han enda har tid. Satan herjer som aldri før.. Det er skumle krefter som vi må holde oss unna. Gud har store planer for deg og meg. Lykke til kjære deg ❤️ Anonymkode: 02b1c...24e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #77 Del Skrevet 4. januar 2023 At du poster innlegg etter innlegg med denne typen «informasjon» gjør at jeg tenker du er er vrangforestilt/psykotisk. Jeg opplever deg ukritisk og blamerer deg selv. Her håper jeg moderatorer går inn og stopper tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #78 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (1 minutt siden): At du poster innlegg etter innlegg med denne typen «informasjon» gjør at jeg tenker du er er vrangforestilt/psykotisk. Jeg opplever deg ukritisk og blamerer deg selv. Her håper jeg moderatorer går inn og stopper tråden. Husk nå at du er inne på religion forum! Her må vi få snakke fritt om vår religion. Sett din hat til sides og velg kjærlighet fremmfor ondskap🥰😟 om du synes denne tråden støter deg som imke tror kan du ignorere. Her inne mobber vi ikke hverandre eller dømmer vi forteller bare guds budskap. Bare gud kan dømme. Anonymkode: d6bbc...b35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #79 Del Skrevet 4. januar 2023 14 minutter siden, Jocelynn said: At du poster innlegg etter innlegg med denne typen «informasjon» gjør at jeg tenker du er er vrangforestilt/psykotisk. Jeg opplever deg ukritisk og blamerer deg selv. Her håper jeg moderatorer går inn og stopper tråden. Det er da en drøy påstand fra din side?... Anonymkode: 02b1c...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. januar 2023 #80 Del Skrevet 4. januar 2023 Jocelynn skrev (18 minutter siden): At du poster innlegg etter innlegg med denne typen «informasjon» gjør at jeg tenker du er er vrangforestilt/psykotisk. Jeg opplever deg ukritisk og blamerer deg selv. Her håper jeg moderatorer går inn og stopper tråden. Religion er ikke psykose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå