Gå til innhold

Bibel profetier blir oppfylt en etter en

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (31 minutter siden):

Den stusset jeg også på 😬

Ellers TS, "ingen kjenner dagen eller timen, selv ikke sønnen".

Men hvis jorden går under om under 7 år, så ville jeg blitt veldig glad. Slutt på all lidelse på jorden og evig varme og lys i himmelen❤️

Enig jeg blir glad om jorda går under nå. Sånn at små ba

Tvillingsjel skrev (32 minutter siden):

Den stusset jeg også på 😬

Ellers TS, "ingen kjenner dagen eller timen, selv ikke sønnen".

Men hvis jorden går under om under 7 år, så ville jeg blitt veldig glad. Slutt på all lidelse på jorden og evig varme og lys i himmelen❤️

Jeg vil bare si at jeg lager denne tråden for at det forhåpentlig vis kan sette litt god frykt i noen om at bibelens profetier kan være sanne. At jesus er sannhet og himmel og helvette faktisk finnes. Ingen vet hvilke rekkefølge profetiene skal bli oppfylt og nøyaktig hvordan.  Men mye har hendt....

Anonymkode: d6bbc...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja , hva skal en si til dette ? 
Jeg hadde en kollega for noen år tilbake som trodde på religiøse profetier. 
Han sluttet og solgte og kvittet seg med alt han hadde fordi verden skulle gå under i hvert øyeblikk. 
Vi er her enda, dog verden er ikke den samme som før. 
Exkollegaen flyttet og fant seg en ny jobb etter det vi hørte. 
Hva er vitsen med å bruke energi til å spre sånt religiøst svada? 
Den dagen vi skal vandre heden kommer uansett. 
Hva med å leve sammen med dine etter beste evne istedenfor ? 

Anonymkode: c0476...b9f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig jeg blir glad om jorda går under nå. Sånn at små ba

Jeg vil bare si at jeg lager denne tråden for at det forhåpentlig vis kan sette litt god frykt i noen om at bibelens profetier kan være sanne. At jesus er sannhet og himmel og helvette faktisk finnes. Ingen vet hvilke rekkefølge profetiene skal bli oppfylt og nøyaktig hvordan.  Men mye har hendt....

Jeg tror ikke det har så mye hensikt å spekulere i dette. Jeg er kristen og tror på dommedag, men jeg vet også at ingen kjenner dagen eller timen. Den dagen folk tror Jesus kommer igjen, kommer han ikke. Han kommer når alle minst venter det. Husk, til og med ikke Jesus vet når han skal komme tilbake, bare Gud.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Begravelsen til dronning elisabeth  skal sendes på tv hele verden da skal guds ord  den gode nyheten bli fortalt verden. Som er en profeti etter dette skal slutten av di 7 åra begynne

Vi vil høre rykter om krig.

Det er nå flere falske profeter i verden men nå nylig har en falsk messia profet nylig  dukket opp i israel som alle jødene tilber han gjør mirakler og utgir seg for å være jesus.

Euphrates elva skal tørke opp når det har skjedd skal slutten begynne. Elva er nå tørket helt opp.

https://youtu.be/l0Z9HBasP-M

Når elva tørker ut skal det dukke opp et fjell av gull. Det er  dukket opp et fjell i kongo som er 70% gull 

Elver skal bli blodrød! Elver rundt i verden har blitt blod rødhttps://youtu.be/annSeQ1JbHs

Himmelen skal bli rød. Himmelen i kina har blitt rød flere gangerhttps://youtu.be/nMgayXDmhQE

Trumpeter vil høres fra himmelen.det har blitt hørt trumpetlyder fra himmelen hele verden.https://youtu.be/vwYT9WV_UMQ

Flere profetier blir oppfylt og har blitt opfylt som jeg ikke har plass til å linke her. Kanskje dere kan nevne og linke noen?

Dere som ikke tror meg kan  søke opp bibel versa.

Sier jeg noe i dag og man venter lenge nok, så kommer det til å skje. 

Anonymkode: 19440...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier jeg noe i dag og man venter lenge nok, så kommer det til å skje. 

Anonymkode: 19440...b7e

Men hvorfor skjer nå alt dette på en gang? Prøv å tenk litt dypere på dette. Har alt dette skjedd samtidig før? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vite dette at resten av profetiene kan skje innen kort tid snart om flere år eller etter våres tid siden vi ikke vet må troende ta gud serriøst i dag ikke imorgen da du kan dø av hjerneslag i natt.  Gjør opp for gud sånn du ikke blir sendt til helvette i evig tid hvis du dør i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi kan ikke unngå guds plan. Prester er styrt av satan dem er hyklere og kirken er hyklere. Vi skal bare høre på bibelen og jesus kristus ånd. Det står det.  Man blir ikke tilgitt av å gå i kirka høre på prester og holde di ti bud. Det handler om hva som er i hjertet og bare ånden kan fornye vårt hjertet. Hvis vi har ånden og elsker gud holder vi automatisk di 10 bud og jesus kommander.

Får du noen medisiner for vrangforestillingene dine? Har du noen å snakke med?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 minutt siden):

Jeg har det fint takk😄🥰

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Bibelen sier at dem fleste ville ike trodd om jesus viste seg for dem. Jeg ber for at jesus viser seg for deg og at du ikke skal være blind og døv og ikke tro som alle andre ganger jesus har vist seg for deg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Tvillingsjel said:

Jeg tror ikke det har så mye hensikt å spekulere i dette. Jeg er kristen og tror på dommedag, men jeg vet også at ingen kjenner dagen eller timen. Den dagen folk tror Jesus kommer igjen, kommer han ikke. Han kommer når alle minst venter det. Husk, til og med ikke Jesus vet når han skal komme tilbake, bare Gud.

Amen ❤️❤️ 

Anonymkode: 02b1c...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen ❤️❤️ 

Derfor er det viktig å minne folk på at det kan skje når som helst. Det å spekulere gir sunn frykt til å få folk til å følge jesus før det er forsent for den personen. Alle kan forsvinne på en dag neste måned ellef du slev kan forsvinne imorgen💙

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Derfor er det viktig å minne folk på at det kan skje når som helst. Det å spekulere gir sunn frykt til å få folk til å følge jesus før det er forsent for den personen. Alle kan forsvinne på en dag neste måned ellef du slev kan forsvinne imorgen💙

Helt enig med deg. ❤️

Jesus kommer tilbake når vi minst venter det og da skal denne onde verden utslettes. Ikke vent med å slipp Jesus inn i ditt hjertet! En dag er det for sent. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vi kan ikke unngå guds plan. Prester er styrt av satan dem er hyklere og kirken er hyklere. Vi skal bare høre på bibelen og jesus kristus ånd. Det står det.  Man blir ikke tilgitt av å gå i kirka høre på prester og holde di ti bud. Det handler om hva som er i hjertet og bare ånden kan fornye vårt hjertet. Hvis vi har ånden og elsker gud holder vi automatisk di 10 bud og jesus kommander.

Åååå, så presten i dronning Elisabeth begravelse er styrt av satan og satte igang dette med vilje av ondskap? 
jeg skjønner ikke hva man skal bli tilgitt for, men det handler om hva som er hjertet ( hva bør være i hjertet?) og at ånden fornyer hjertet ( for hjertet var ikke godt nok? ) . Hvis vi har ånden , hva betyr egentlig det? Hva innebærer det egentlig og elske gud? Tja, mange kristnd jeg kjenner og som elsker gud bryter flere av de 10 bud jevnlig, mulig de mangler ånden? Eller ikke visste om at satan styrte begravelsen til dronning Elisabeth og at enden er nær og at de rett og slett må skjerpe seg. 

Anonymkode: 1e8ff...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, så presten i dronning Elisabeth begravelse er styrt av satan og satte igang dette med vilje av ondskap? 
jeg skjønner ikke hva man skal bli tilgitt for, men det handler om hva som er hjertet ( hva bør være i hjertet?) og at ånden fornyer hjertet ( for hjertet var ikke godt nok? ) . Hvis vi har ånden , hva betyr egentlig det? Hva innebærer det egentlig og elske gud? Tja, mange kristnd jeg kjenner og som elsker gud bryter flere av de 10 bud jevnlig, mulig de mangler ånden? Eller ikke visste om at satan styrte begravelsen til dronning Elisabeth og at enden er nær og at de rett og slett må skjerpe seg. 

Anonymkode: 1e8ff...2bf

Hvis du lurer på hva alt dette innebærer betyr så annbefaler jeg deg til å begynne å kjenne gud selv les bibelen hvis ikke får du la vær. Gud gidde oss fri vilje. Vi velger selv.  Ikke hør på mennesket men gud. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er nå flere falske profeter i verden men nå nylig har en falsk messia profet nylig  dukket opp i israel som alle jødene tilber han gjør mirakler og utgir seg for å være jesus.

Dette har jeg vondt for å tro på, for jøder tror ikke på Jesus. Messias i jødedommen er noe helt annet enn i kristendommen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sendes? Den ble sendt for noen måneder siden.

Anonymkode: f5c13...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MortenMunkholm skrev (45 minutter siden):

Hvilken TV-serie dreier denne tråden seg om? 

Det er fra 80-tallsfilmen "Hjelp, vi har religiøse vrangforestillinger"

Anonymkode: 68e44...9bb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skal sendes? Den ble sendt for noen måneder siden.

Anonymkode: f5c13...182

Ja. Jegnskulle skreve det kan være profetien som har skjedd😅😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callisto83 skrev (8 minutter siden):

Dette har jeg vondt for å tro på, for jøder tror ikke på Jesus. Messias i jødedommen er noe helt annet enn i kristendommen.

Nei dem tror på en falsk messiah.  Dem vet det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...