AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #41 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Link? Eller er dette en tegning du har laget og fargelagt selv? Anonymkode: 3eabb...fea Det skrev jeg under det første kartet jeg viste på forrige side. Selve kartet er egenkomponert av en wikipediabruker, men tallmaterialet er fra CIA World Factbook. Anonymkode: 36892...259
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #42 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skrev jeg under det første kartet jeg viste på forrige side. Selve kartet er egenkomponert av en wikipediabruker, men tallmaterialet er fra CIA World Factbook. Anonymkode: 36892...259 List of sovereign states by sex ratio - Wikipedia Anonymkode: 36892...259
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #43 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja om vi legger forholdene til rette. Vi mangler masse hender innen helse og omsorg og IT. Så jobber er det nok av. Vi må løsne på kommunenes boligkrav. Vi kan ikke bare ha eneboliger. Da blir det aldri bygd nok. Vi må åpne for at det kan bygges store boligkomplekser bestående av små leiligheter. Såkalte bomaskiner. Ja de er stygge, men utrolig effektive. Anonymkode: 85b62...d2b Først må folk ha bolig. Her i Norge er boligpolitikken helt på tryne.! Anonymkode: 0cd74...d0a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #44 Skrevet 4. januar 2023 Menn må flytte til Oslo! Her er det ca 6 000 flere kvinner enn menn i aldersgruppen 19–32. Hadde vært fint for alle å jevne ut det. Anonymkode: d5a37...6a8 2
Veggdyret Skrevet 4. januar 2023 #45 Skrevet 4. januar 2023 42 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fordi man regner med pensjonistene. Ta vekk pensjonistene så har alle land kvinneunderskudd. Anonymkode: 85b62...d2b Løsning: flere menn bør date (kraftig) oppover i alder! 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #46 Skrevet 4. januar 2023 Veggdyret skrev (14 minutter siden): Løsning: flere menn bør date (kraftig) oppover i alder! Men det vil de ikke. Anonymkode: eaf85...e08
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #47 Skrevet 4. januar 2023 Det er ikke noe jeg tror på. Alle menn jeg kjenner (25-45) er opptatt. Alle. Anonymkode: f91eb...5df
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #48 Skrevet 4. januar 2023 Veggdyret skrev (44 minutter siden): Løsning: flere menn bør date (kraftig) oppover i alder! Derfor er menn ikke interesserte i det. Sitat: Første og hittil eneste episode starter med at den ene programlederen forteller om en middag hvor hun hadde en mann (48) til bords. Han var singel, og klaget over kjærlighetslivet sitt. «Hva med å date noen på din egen alder?» spurte programlederen. Og vet du hva han svarte, sier hun i podkasten. «Jeg har prøvd, og det å ha sex med en kropp som ikke kan reprodusere lenger, det er bare ikke like fint, altså.» Episoden fortsetter med en samtale om hvor triste programlederne er fordi én mann sa at han foretrakk å ligge med yngre kvinner enn dem. https://subjekt.no/2022/10/03/muggen-appelsin-det-var-det-minste-problemet-med-aftenpostens-nye-podkast/ Anonymkode: d3d4e...691
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #49 Skrevet 4. januar 2023 Veggdyret skrev (2 timer siden): Løsning: flere menn bør date (kraftig) oppover i alder! De kan ikke som kvinner date oppover i alder om de ønsker barn... Anonymkode: 0cd74...d0a 1
Flintis Skrevet 4. januar 2023 #50 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn må flytte til Oslo! Her er det ca 6 000 flere kvinner enn menn i aldersgruppen 19–32. Hadde vært fint for alle å jevne ut det. Anonymkode: d5a37...6a8 Hvor har du kilde på dette?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #51 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja de ukrainske flyktningene er et velkomment bidrag. Men altfor lite. Det har til nå bare kommet i overkant av 30.000. Det er en dråpe i havet i forhold til skjevheten som har fått pågå i mange tiår allerede. Skal det monne må det komme hundretusenvis av ukrainere. Og skal vi ha noe håp om å tiltrekke oss og beholde disse må forholdene i Norge legges bedre til rette. Anonymkode: 85b62...d2b De fleste av disse kvinnene er gift, og ønsker å komme hjem til mannen sin når krigen er slutt. De er ikke fritt vilt for kåte nordmenn. Anonymkode: 5c366...b57 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #52 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I alderen 0-45 er det langt flere gutter/menn enn kvinner. Det fødes altfor mange gutter i forhold til jenter. I tillegg består innvandring og asyl av stort sett menn. Summen av alt dette er at det er et stort underskudd av kvinner. Og problemet blir bare verre for hvert år. Hva kan vi gjøre for å snu dette? Eller er dette bare noe vi må lære å leve med? Anonymkode: 98bdc...8f7 Slutte å la innvandringen bestå av menn? Det er det eneste det går ann å gjøre noe med. Vi får jo ikke endret kjønnet på babyene som kommer til verden. Hadde innvandringen bestått av kvinner så hadde de funnet en mann her, blitt integrert og jevnet ut forskjellen. Fremfor å importere menn som allerede har en familie han skal søke gjenforening med. En blir til ti og underskuddet det samme som før. Anonymkode: a9636...17a 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #53 Skrevet 4. januar 2023 Det er mange single kvinner over 45. Jo eldre jo flere. Kanskje menn burde bli mindre aldersdiskriminerende? Anonymkode: a9636...17a 1 1
Gjest sokrat Skrevet 4. januar 2023 #54 Skrevet 4. januar 2023 Ja, det er viktig for menn som ser de ikke får noen partner, å prøve i utlandet. Det vil i alle fall jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #55 Skrevet 4. januar 2023 sokrat skrev (2 minutter siden): Ja, det er viktig for menn som ser de ikke får noen partner, å prøve i utlandet. Det vil i alle fall jeg. Tror du utenlandske damer drømmer om nordmenn? Anonymkode: f91eb...5df
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #56 Skrevet 4. januar 2023 Manneoverskudd? Hurra. Her har menn på kg stadig fortalt oss at vi må senke kravene, men nå kan vi altså skjerpe dem isteden. Hurra igjen. Anonymkode: 30ec8...b73 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #57 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Slutte å la innvandringen bestå av menn? Det er det eneste det går ann å gjøre noe med. Vi får jo ikke endret kjønnet på babyene som kommer til verden. Hadde innvandringen bestått av kvinner så hadde de funnet en mann her, blitt integrert og jevnet ut forskjellen. Fremfor å importere menn som allerede har en familie han skal søke gjenforening med. En blir til ti og underskuddet det samme som før. Anonymkode: a9636...17a Jo, det heter transkirurgi. Det er bare til å kutte vekk det som henger der nede og så lage et hull i stedet og så har du en kvinne! Anonymkode: d3d4e...691
Gjest sokrat Skrevet 4. januar 2023 #58 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror du utenlandske damer drømmer om nordmenn? Anonymkode: f91eb...5df Drømmer om nordmenn spesifikt vet jeg ikke. Men de ønsker nok en mann som har ting på stell økonomisk og som er god.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #59 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Manneoverskudd? Hurra. Her har menn på kg stadig fortalt oss at vi må senke kravene, men nå kan vi altså skjerpe dem isteden. Hurra igjen. Anonymkode: 30ec8...b73 Ikke viss du ikke finner deg en partner, slik saken er for kg damer. Anonymkode: 5b613...77a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #60 Skrevet 4. januar 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: rødt er kvinneoverskudd Anonymkode: 36892...259 Nå vil jeg ferra til Mexico! Anonymkode: f90ac...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå