Gå til innhold

Vinglepetter (meg) skal gifte meg til sommeren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg klarer bare ikke valg. Sliter allerede med å bestemme meg for utseende på invitasjonene! Og tenk på alle andre vanskelige valg vi må ta de neste mnd. Velge kjole, blomster.. er så vanskelig å bestemme seg når det er så mye som er fint!

Hvordan gjør dere andre bruder dette? 

Anonymkode: f55d0...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du vil gifte deg da? 

Skrevet
svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hun har da klart og ta valg om og si ja eller nei🙈 Er nok at hun gleder seg og ja, det er mye fint der ute ❤️🙈

• Nyttig 1
Skrevet

Men, kanskje begynt med dette litt tidligere? Søsteren min gifter seg også i sommer, de begynte ganske raskt med planlegging, fiksa fotograf, toastmaster, kjole, mat og sånn før jul. De ble forlovet i sommer 2022.🥰

AnonymBruker
Skrevet

Kan gjøre det enkelt på tinghuset, med bare forlovere. Og en heidundrende fri fest etterpå.. 

Anonymkode: f8090...cf4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Maestro said:

Men, kanskje begynt med dette litt tidligere? Søsteren min gifter seg også i sommer, de begynte ganske raskt med planlegging, fiksa fotograf, toastmaster, kjole, mat og sånn før jul. De ble forlovet i sommer 2022.🥰

Vi forlovet oss i mars og giftet oss i september, null problem å gjøre det på kort tid om man vil :)

For meg falt mye på plass etter at vi hadde valgt hvor vi skulle ha vielse, middag, og fest. Det setter rammen rundt og legger fine føringer for resten. Gjør avtaler for å prøve brudekjoler, du skjønner fort hva du føler deg fin i og ikke, og ikke minst hva som føles riktig. Dra i blomsterbutikker og snakk med profesjonelle. Mye er fint, spesielt på bilder, men det er noe annet å ta på, lukte på, og se i virkeligheten.

Anonymkode: 649dc...987

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er lurt å tenke at det holder at det er fint, det trenger ikke å være finest. Kanskje kunne noe blitt 5% finere om du hadde brukt 300% mer energi, men det synes ikke jeg det er verdt.

Anonymkode: 033db...3ff

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Enig med AB...3ff

Det holder med "bra nok". Alt trenger ikke være best mulig eller perfektest mulig. Ingen andre enn du vet hvilke alternativer du har stått mellom i alle valgene dere må ta. Derfor er det heller ingen andre som vet hvordan det kunne vært. 

Og husk at de fleste er seg selv nærmest: om invitasjonen fra dere er rosa eller grønn, om den har løkkeskrift eller courier som font, om dere velger gull eller sølv som detaljer - det betyr ingen ting i den store sammenhengen. 

Velg å bruke energi på hvordan dagen skal gjennomføres for dere og gjestene, maten og bildene. Pluss antrekk, selvsagt :) Dette er de tingene dere og gjestene vil huske i etterkant. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (5 timer siden):

Hva er det for et spørsmål?

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har valgt dato, kirke, lokale og fotograf, så nå er det bare «alt det andre» igjen. Jeg får prøve å roe nerva😅

AnonymBruker
Skrevet

Hva er viktig? Hvordan invitasjonen ser ut? NEI. Det er SÅ lite viktig. 

Anonymkode: c84ca...c9d

• Nyttig 1
Skrevet

bare sende pm om du vil snakke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel viktigere å bruke tid å velge rett person å gifte seg med, enn fargen på serviettene..

Anonymkode: 6a8aa...580

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel viktigere å bruke tid å velge rett person å gifte seg med, enn fargen på serviettene..

Anonymkode: 6a8aa...580

Men han har jeg jo funnet, så nå er det bare fargen på serviettene igjen🤣

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...