smulestrikk Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Har tegnet forsikring på alvorlig sykdom får ett par år siden, har nå fått ms diagnosen som er en av de sykdommene som dekkes , har noen fått dette igjennom ? Venter i spenning på svar fra forsikring selskapet som ø sket og innhente mere informasjon fra lege, noen som vet hvilken informasjon det dreier seg om ? Har ikke hatt noen symptomer på ms sykdom før I 2022. Så forsikring ble tegnet før sykdom.
Millaca Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 smulestrikk skrev (1 minutt siden): Har tegnet forsikring på alvorlig sykdom får ett par år siden, har nå fått ms diagnosen som er en av de sykdommene som dekkes , har noen fått dette igjennom ? Venter i spenning på svar fra forsikring selskapet som ø sket og innhente mere informasjon fra lege, noen som vet hvilken informasjon det dreier seg om ? Har ikke hatt noen symptomer på ms sykdom før I 2022. Så forsikring ble tegnet før sykdom. Er det uføreforsikring du snakker om?😊 eller noe helt annet?🤣
smulestrikk Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2023 Nei alvorlig sykdom forsikring ☺️
smulestrikk Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2023 Man kan tegne ufør forsikring , livs forsikring og alvorlig sykdom ☺️
Sententia Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Her hadde ikke mannen min en slik forsikring før han ble syk, dessverre. Håper du får gjennom kravet kjapt og greit Lykke til med MS-livet håper du har god effekt av medisiner!
smulestrikk Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2023 Sententia skrev (Akkurat nå): Her hadde ikke mannen min en slik forsikring før han ble syk, dessverre. Håper du får gjennom kravet kjapt og greit Lykke til med MS-livet håper du har god effekt av medisiner! Takk får det, får vente videre i spenning, har hatt en dose av medisin og mr kontroll idag , har din mann hatt det i mange år? Har han god effekt av medisin?
Sententia Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 smulestrikk skrev (Akkurat nå): Takk får det, får vente videre i spenning, har hatt en dose av medisin og mr kontroll idag , har din mann hatt det i mange år? Har han god effekt av medisin? Han har vært syk i 18 år snart. Oj! Det hørtes først for lenge ut, men stemmer det gitt 😳 Han har vært blind i to omganger, men har hatt god kontroll på den andre medisinen han ble satt på. Den har han dessverre måttet kutte ut etter Korona-vaksine. Den han nå har gått på, har ikke fungert optimalt, men skal prøve ut en ny nå snart Han er i 100% jobb, og sliter med både meg og barn ved siden av
smulestrikk Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2023 Sententia skrev (1 minutt siden): Han har vært syk i 18 år snart. Oj! Det hørtes først for lenge ut, men stemmer det gitt 😳 Han har vært blind i to omganger, men har hatt god kontroll på den andre medisinen han ble satt på. Den har han dessverre måttet kutte ut etter Korona-vaksine. Den han nå har gått på, har ikke fungert optimalt, men skal prøve ut en ny nå snart Han er i 100% jobb, og sliter med både meg og barn ved siden av Oj! Men samtidig fint og vite at man faktisk kan leve ett godt liv, føler jeg leser mer skrekk historier en sol historie, jeg hadde 24 flekker fordelt i gjerne og ryggmarg. Fikk starte opp på rituximap dagen etter mr. Høres skummelt ut det med synet! 🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå