Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i andre trimester og de siste to ukene har jeg begynt å våkne etter å ha sovet i ca. fire timer, i beste fall fem. Jeg legger meg til samme tid som vanlig og har ikke noen større vansker med å sovne enn jeg ellers har hatt. Jeg klarer ikke å sovne igjen når jeg først har våknet. Har aldri opplevd dette sammenhengende før og tror derfor at det henger sammen med at jeg er gravid. Noen andre som opplevde/opplever noe liknende? Hvor lenge pågikk det i så fall?

Det er ikke slik at jeg våkner fordi jeg må på do om natten. Det har skjønt er relativt normalt når man er gravid. Har heller ikke mareritt eller noen form for angst eller uro om natten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hadde det sånn, pluss litt til. Det varte til en knapp uke etter fødsel.

Jeg måtte ha sovemedisiner til slutt fordi jeg bare sov i to timer på det verste. 

Anonymkode: aea25...582

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har det likt selv. Har vært bortskjemt med god søvn i flere år, men nå våkner jeg gjerne mellom 3-5 på natten og får som regel ikke sove igjen.

Er 25 uker på vei, kjenner det tar ganske greit på… 

Anonymkode: e628c...9fe

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg våknet hele tiden i 3. trimester. Var heldig om jeg fikk 2 timer sammenhengende. Klarte å sovne igjen stort sett, men jeg har aldri vært så trøtt som da. Nå med nyfødt er jeg faktisk mer opplagt fordi søvnen er en helt annen. 

Anonymkode: aa1bc...a4b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...