Gå til innhold

Katten mjauer hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Katten har i det siste begynt å mjaue ekstremt mye, hun har alltid mjauet, men nå har det tatt av. Hun er 7 måneder gammel.

hun sover i samme rom som meg, og hun pleier å sove hele natta helt til jeg står opp, men nå etter at vi har fått valp har hun begynt å vekke meg kl 6, mjauer og klorer på døra (valpen og samboer sover i et annet rom) etter at jeg slapp henne ut går hun rundt og mjauer i hele huset - lurer på om hun leter etter valpen? De leker en del sammen. Jeg skjønner ikke hva hun vil, hun har mat, hun mjauer ikke foran en dør , bare går rundt og mjauer..

Anonymkode: 74381...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løpetid kanskje? Spørs litt på hvor lenge hun har holdt på og om hun er kastrert/sterilisert. 

AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke er kastrert er det garantert løpetid - er hun kastrert så kan det være at hun leter etter valpen....

Anonymkode: 4362f...65d

Skrevet

Løpetid, kjøp p-piller til hun er gammel nok til sterilisering. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Katten har i det siste begynt å mjaue ekstremt mye, hun har alltid mjauet, men nå har det tatt av. Hun er 7 måneder gammel.

hun sover i samme rom som meg, og hun pleier å sove hele natta helt til jeg står opp, men nå etter at vi har fått valp har hun begynt å vekke meg kl 6, mjauer og klorer på døra (valpen og samboer sover i et annet rom) etter at jeg slapp henne ut går hun rundt og mjauer i hele huset - lurer på om hun leter etter valpen? De leker en del sammen. Jeg skjønner ikke hva hun vil, hun har mat, hun mjauer ikke foran en dør , bare går rundt og mjauer..

Anonymkode: 74381...1d7

Sikkert noe som "hvor er den hunden? hund? Hallo. hvor er du? Jeg er her."

• Liker 1
Skrevet
Motelvibes skrev (12 minutter siden):

Løpetid, kjøp p-piller til hun er gammel nok til sterilisering. 

Hun er gammel nok til kastrering når hun er 7 mnder, burde egentlig vært gjort når hun var 6 mnder.

AnonymBruker
Skrevet

Om hun er kastrert: ungdomstid.... 
Katter er i mye sosial utvikling, og finner sin plass i flokken i den alderen. 
Det sosiale behovet er også i endring. 

Alle mine har hatt en noe mer intens periode fra 6-7 måneder til ett år. Og de ble kastrert i god tid før det. 

Anonymkode: 03ed5...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...