AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Har stusset veldig på samboeren min sine venner. Han har to kompiser fra barndommen som han omtalte som «sine beste venner» da vi ble sammen. De har daglig/ukentlig kontakt på telefon men jeg har stusset over noen ting. De liker konsekvent ingen ting han legger ut på sosiale medier, selvom de er veldig aktive hos hverandre og andre. Jeg fikk tidlig inntrykk av at de på en måte var litt flau over å vise offentlig at de var venn med han uten at jeg skjønner hvorfor. Og så til det virkelig ille, i et bryllup vi var i sa den ene kompisen til meg etter han hadde drukket at «jeg er bare venn med han av sympati fordi han ikke har noen andre, han er ikke akkurat en av mine nærmeste». Syns det var så fælt å høre fordi samboeren min anser disse som sine nærmeste venner men det er tydelig at det ikke er gjensidig. De har også snakket nedlatende om han til meg og antydet at han ikke er så oppegående og lignende. Samboeren min er en veldig sosial og fin fyr men med mange bekjentskaper og kun disse to «nære» kompisene. Jeg legger også merke til at når de ringer han svarer han alltid, men hvis han prøver å ta kontakt med de er det sjeldent de svarer eller ringer tilbake. Er redd for å ta det opp med samboeren min for jeg vil ikke såre han og vet heller ikke hva jeg skal si om det, men jeg får så vondt av han for han er bare snill med alle. De er alle i midten av 30-årene. Anonymkode: c74cd...9dc
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Fy faen for noen drittsekker!! 🤬 Tror du at han som snakket stygt om han til deg kanskje håpte du skulle dumpe han? Kanskje bare for å være jævlig? Anonymkode: a5552...4cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå