AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #1 Skrevet 4. januar 2023 Han har alltid vært en strålende blid gutt og er forsåvidt det ennå, men han har blitt så utrolig utålmodig! Og han hisser seg fort opp om han ikke får viljen sin. Verst er det å skifte bæsjebleie eller klær, for da må han ligge litt for lenge på stellebordet, og det gidder han ikke. Han vil bare sette seg opp og blir kjempesur om han ikke får lov til det, så stell og klesskift er ganske tungvint for tiden. Og hvis han i tillegg er litt trøtt, så er det et rent mareritt 😅 Han har tre nye tenner på gang så jeg kan tenke meg at det kan være en faktor som spiller inn på at han er litt irritabel for tiden. Tenker ikke at dette er noe unormalt eller noe, det er nok bare en del av utviklingen, men er det noen som har lignende erfaringer rundt samme alder som vil si hvor lenge det varte før det ble bedre? 😊 Anonymkode: 5ab9b...c97
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Jenta mi er 20 mnd, og vil si det er sånn fortsatt. Begynte rundt 8-9mnds alder. Må fortsatt gi noe å utforske på stellebordet. De får sin egen vilje😅 Nå er hun kommet i "trassalder" og det er beinhardt å stå i, ikke bare sint, men fly forbanna! Anonymkode: ec80e...9b6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ikke bare sint, men fly forbanna! Anonymkode: ec80e...9b6 Hun altså, ikke jeg😉 Anonymkode: ec80e...9b6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jenta mi er 20 mnd, og vil si det er sånn fortsatt. Begynte rundt 8-9mnds alder. Må fortsatt gi noe å utforske på stellebordet. De får sin egen vilje😅 Nå er hun kommet i "trassalder" og det er beinhardt å stå i, ikke bare sint, men fly forbanna! Anonymkode: ec80e...9b6 Huff, såpass ja. Da er det vel bare å stålsette seg 😂 Anonymkode: 5ab9b...c97
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Likt her, min er 10 mnd men har vært sånn en måneds tid. Hun har helt tydelig begynt å få en vilje, og er ikke lenger en gullfisk som umiddelbart glemmer at jeg tok henne vekk fra det hun ville ta/tok vekk tingen hennes (har babysikret mye men hun får tak i alt mulig og er ikke lett å rydde bort og stenge absolutt alt her vi bor. Blir og sint feks når vi er ferdig å pusse tenner fordi jeg tar bort tannbørsten og slike ting). Også sint når vi steller, tror det er fordi det er kjedelig å ligge på stellebordet... jeg får det til å bli litt bedre ved å gi leker mens vi steller, synge for henne osv sånn at hun ikke synes det er like kjedelig. Og forsøker å gjøre noe av påkledningen mens hun sitter. Min er og utålmodig når hun skal få mat, den kan ikke komme fort nok når jeg har begynt å sette henne i matstolen.. Forsøker å være tålmodig og har begynt å forsøke å kommunisere og forberede på ting som skal skje før det skjer men hun skjønner nok ikke noe ennå. Anonymkode: ea444...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå