Gå til innhold

Hvordan bør en 40-åring kle seg nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å følge moten sånn nogenlunde?

Kom gjerne med bildeeksempler.

Hilsen utdatert dame på 40.

Anonymkode: 4ed32...9c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan google "Camilla Phil" og se på antrekkene hun selv har på. Hun er en influenser som også har et par egne klesbutikker, har designet eget klesmerke også, som tydeligvis selger som bare det, siden hun kunne starte opp butikk nummer to kort tid etter nummer en. Mulig butikk nr to ikke er oppe og går enda, men siste jeg leste var at den var planlagt og skulle åpne i Bergen. Butikk nr en ligger i vestkantens handlegate i Oslo, Bogstadveien (tror jeg det var). 

Anonymkode: 8d89c...440

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tillegg:

Camilla Phil er da altså i førtiårene selv. Så det passer det du spør etter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan google "Camilla Phil" og se på antrekkene hun selv har på. Hun er en influenser som også har et par egne klesbutikker, har designet eget klesmerke også, som tydeligvis selger som bare det, siden hun kunne starte opp butikk nummer to kort tid etter nummer en. Mulig butikk nr to ikke er oppe og går enda, men siste jeg leste var at den var planlagt og skulle åpne i Bergen. Butikk nr en ligger i vestkantens handlegate i Oslo, Bogstadveien (tror jeg det var). 

Takk for meldingen, Camilla. Hyggelig å ha deg her. 

Anonymkode: a27ae...9f4

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kler seg klassisk og enkelt. Klær fra feks butikker som companys, vakre vene, nest shop for å nevne noen. 

Anonymkode: e0b39...64e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for meldingen, Camilla. Hyggelig å ha deg her. 

Anonymkode: a27ae...9f4

🤣

Anonymkode: 1b5bf...4d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Masse forskjellig er fint. Men så en dame i går som sannsynligvis er i 40-årene, og hun var ikledd noe av det styggeste jeg ser. Det er bare tillatt for folk under 20 år (da fordi man er i en utprøvende fase eller kler seg ironisk).  Så en ting du bør unngå er: Adidas hettejakke i kombinasjon med kort, trangt skjørt, sko/støvletter med høye, kraftige heler og en klassisk dame veske i imitert skinn over skuldrene. 

Anonymkode: 2482f...116

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikkje poenget med å vere ei dame i 40-åra at ein kan kle seg nett slik ein vil? 

• Liker 13
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Camilla sine klær er jo steindyre... 

Anonymkode: 76682...1b6

Skrevet

Som alle andre. Klær har ikke aldersgrense.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nett som du vil! 

Jeg er 41, og jeg kler meg i det JEG liker. Jeg driter i om det er "inn" eller "sååå 2019", eller "fjortis" eller "kjerring". Liker JEG det? Det er kun det som er viktig for meg. 

Anonymkode: b3eb7...662

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja og så?

Anonymkode: 0f123...240

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man kan jo få inspirasjon til stil uten å kopiere alt da🥴

Anonymkode: 34b08...44a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 19.15):

Ja og så?

Anonymkode: 0f123...240

de holder ikke den kvaliteten man kan forvente på det prisnivået.

Anonymkode: 87238...0a8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 8.05):

For å følge moten sånn nogenlunde?

Kom gjerne med bildeeksempler.

Hilsen utdatert dame på 40.

Anonymkode: 4ed32...9c0

Sånn omtrent, selv om hun her er litt yngre (Justisministeren)

2d17704e-7775-4638-a273-e1ab762d90ef?fit

Endret av MortenMunkholm
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt å investere i kvalitetsplagg som ikke nupper seg eller blir formløse og utslitte raskt, samt rene linjer og farger som kler min palett. Tenker ofte "klassisk og tidløst" men tillater meg også en del trendy plagg, som jeg har begynt å bli flinkere til å selge og kjøpe på Tise. En grei måte å leke litt med klær på uten å bli blakk. Bedre for miljøet også selvsagt. En spesiell vårjakke eller et skjerf med sterke farger eller en stilig veske kan gjøre mye med et basic antrekk. Også synes jeg solbriller er undervurdert! Et par fine solbriller kan løfte antrekk til nye høyder. Et hot tips nå er f.eks. å unngå stramme bukser! 

c2f41128b75f938db4f5b08637d8a294.jpg

c1eb47d90c310a37ed8b3c40344da331.jpg

89be9af057cff5eb7584f866d8fef192.jpg

Anonymkode: 034b8...efa

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.1.2023 den 14.38):

Og ikke spesielt god kvalitet på materialene heller 🤷‍♀️

Liker noen av plaggene og snittene absolutt, men synes de er overprisede. 

Men ja, jeg er enogførr og handler mest på Vakre Vene, Companys osv. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo google Kardashians og se hva de kler seg i. Er ikke de både i 40-årene og moteikoner? 

Jeg er 40, kler meg stort sett som jeg alltid har gjort; jeans, hettegenser/genser og sneakers.. prøver ikke å følge moten da, prøver bare å følge min egen stil.

Anonymkode: 64797...9e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du kan jo google Kardashians og se hva de kler seg i. Er ikke de både i 40-årene og moteikoner? 

Jeg er 40, kler meg stort sett som jeg alltid har gjort; jeans, hettegenser/genser og sneakers.. prøver ikke å følge moten da, prøver bare å følge min egen stil.

Anonymkode: 64797...9e6

Å på hva Kardashianjentene bruker er et godt tips hvis du er har planer om å selge deg på et gatehjørne 👍

Anonymkode: 34b08...44a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg liker godt å investere i kvalitetsplagg som ikke nupper seg eller blir formløse og utslitte raskt, samt rene linjer og farger som kler min palett. Tenker ofte "klassisk og tidløst" men tillater meg også en del trendy plagg, som jeg har begynt å bli flinkere til å selge og kjøpe på Tise. En grei måte å leke litt med klær på uten å bli blakk. Bedre for miljøet også selvsagt. En spesiell vårjakke eller et skjerf med sterke farger eller en stilig veske kan gjøre mye med et basic antrekk. Også synes jeg solbriller er undervurdert! Et par fine solbriller kan løfte antrekk til nye høyder. Et hot tips nå er f.eks. å unngå stramme bukser! 

c2f41128b75f938db4f5b08637d8a294.jpg

c1eb47d90c310a37ed8b3c40344da331.jpg

89be9af057cff5eb7584f866d8fef192.jpg

Anonymkode: 034b8...efa

Å bruke vide bukser er virkelig ikke for alle .. Har du litt brede hofter og ræv, så blir du gigantisk i vide bukser.. veldig få folk som kler sånt.

Anonymkode: 4de7c...0c0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...