Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en meget fin mann ifjor sommer, rundt mai tider. Fikk match på tinder, han hadde kun kallenavnet sitt der. Da jeg møtte han, så spurte jeg hva hans fornavn  var, da sa han: kall meg kun i dette kallenavnet. Og han hadde heller ikke insta, kun et rart navn på snapchat.

. Han kysset meg på daten osv, og jeg likte han godt, og han fortalte lite om sine tidligere relasjoner.Han skreiv til meg senere på melding at det hadde vært noe dramagreier med en eks og at han ville avslutte med meg.😊 nå nylig for noen dager siden så skulle jeg se på noe på youtube, da kom jeg over et gammelt klipp fra 2016-2017, hvor han var med i klippet, og hadde blitt intervjuet om noe greier. Der dukket hans fulle navn opp, eneste som var stemte var det yrket han hadde, så navn og alder  løy han om, og samt en annen snap han brukte, med rart navn, han sa ofte at han sletter og lager ny tinder bruker hele tiden. Jeg fant mobilnr hans på nettet, instagram hadde han heller ikke. Men fant han på Facebook. har dere vært borti sånt før?😊

Anonymkode: f3dae...506

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Het han Simon Leviev?

Anonymkode: 6847e...2d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Se på det positive, du slapp unna en svindler! Ja jeg har opplevd det men relasjonen vår varte i flere år, tre år tok det før jeg fikk vite hvem han egentlig var. 

Anonymkode: 03f38...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...