AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Etter et beinbrudd har jeg hatt konstant verk. Samtidig er jeg veldig sliten, jeg blir aldri opplagt lenger. Kan man bli sliten av å alltid ha vondt? Bruker ikke medisiner, så det er ikke det som gjør det. Anonymkode: e9a02...f55
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 Ja. Du kan føle deg ekstra sliten av smerter. Jeg er kronisk smertepasient og de dagene jeg har hatt ekstra vondt, er jeg ekstra sliten. Anonymkode: fe161...a7b 1
PM75 Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Ja, det kan det. Men har det vært sjekket om du kan ha en betennelse i tilknytning til bruddet? 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Ja jeg sliter med smerter. Jo verre de er dess fortere blir jeg helt utslitt. Det tar krefter å mestre smerter. Anonymkode: f451f...2b7
Jocelynn Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Smerter er energilekkasje. Kan absolutt bli utslitt av smerter over tid. 😌 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #7 Skrevet 5. januar 2023 PM75 skrev (41 minutter siden): Ja, det kan det. Men har det vært sjekket om du kan ha en betennelse i tilknytning til bruddet? Det er skruene som verker, og legene sier det ikke er noe å gjøre med det. Det blir bare verre hvis de gjør flere inngrep. Takk for svar, alle sammen ♥️ Da slår jeg meg til ro med at dette er forklaringen på hvorfor jeg er så slapp. Hadde en mistanke om at det henger sammen. ts Anonymkode: e9a02...f55 1
Jocelynn Skrevet 5. januar 2023 #8 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er skruene som verker, og legene sier det ikke er noe å gjøre med det. Det blir bare verre hvis de gjør flere inngrep. Takk for svar, alle sammen ♥️ Da slår jeg meg til ro med at dette er forklaringen på hvorfor jeg er så slapp. Hadde en mistanke om at det henger sammen. ts Anonymkode: e9a02...f55 ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #9 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Du kan føle deg ekstra sliten av smerter. Jeg er kronisk smertepasient og de dagene jeg har hatt ekstra vondt, er jeg ekstra sliten. Anonymkode: fe161...a7b Hvilken diagnose har man om man er kronisk smertepasient? Altså hva feiler man for å gå inn under den kategorien? Anonymkode: 82ce2...3e6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #10 Skrevet 5. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvilken diagnose har man om man er kronisk smertepasient? Altså hva feiler man for å gå inn under den kategorien? Anonymkode: 82ce2...3e6 For min del, som ikke er den du siterer btw, har jeg fibromyalgi med smerter hele tiden. Noen dager er verre enn andre men aldri,aldri smertefri. Eller uthvilt. Kan ikke huske hvordan det er å våkne opplagt. Anonymkode: 51fbc...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå