Gå til innhold

Skulle ønske jeg var lavere:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 177 og høyest i familien av både jentene, guttene, mennene og damene. Det er så frustrerende. Jeg ser mamma gå i hæler og enda være lavere enn meg:( føler meg som en kjempe. (Jeg er 21)

Anonymkode: 8641c...f02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ingen kjempe. Mennene i din familie er bare småvokste.

Anonymkode: 3113d...a7f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er ingen kjempe. Mennene i din familie er bare småvokste.

Anonymkode: 3113d...a7f

Gutter nå til dags er ikke så veldig høye heller da.. Føler jeg sliter med å finne meg gutter

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ca 177 og føler meg også høy. Er så mange lave folk rundt omkring. Men jeg har ikke hatt problemer med gutter, men det begrenser jo litt hvem man kan date hvis du eller fyren har et problem med høyde.

Anonymkode: 794c0...d7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gutter nå til dags er ikke så veldig høye heller da.. Føler jeg sliter med å finne meg gutter

Menn er i snitt høyere enn deg. Det er masse menn på 180+ hvis du vil ha noen høyere. 

Anonymkode: 8a980...be8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 178 og skulle gjerne vært høyere. Jeg går ofte i høye hæler.

Anonymkode: 7eeed...c10

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 180 og har aldri hatt problem med høyden min. Bruker hæler på 5-9 cm også😅. Min første kjæreste var cirka 165, ingen problem det heller.

Bær høyden din med stolthet 🥰

Anonymkode: 32fbd...686

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig fornøyd med mine 180 🙂 Ville aldri vært lavere.. 177 er jo akkurat "modellhøyde" 😍

Anonymkode: 720ca...7e9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 179 cm og er glad for det😊 Føler meg helt vanlig. 

Anonymkode: 58b11...27d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig pent å være høy, vet ikke om det hjelper å høre :)

Jeg har alltid hatt lyst til å være høy, nå er jeg nok ikke 100% ferdig utvokst, men men: jeg tenker virkelig ikke det er noe du skal være lei deg eller flau over. Er utrolig pent, og mange synes det, altså :)

Anonymkode: 11b01...013

• Liker 2
Skrevet

Du er nok ingen kjempe nei. Rett deg opp i ryggen og gå med hæler om du vil. Å være høy er fint det. :D 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Over halvparten av alle menn er høyere enn deg.  Gjennomsnittshøyden på menn er 180. 

Jeg har forståelse for at folk har komplekser. Men det er ikke vanskelig å finne menn som er høyere enn deg. Og om noen år som kommer du til å tenke: skjønner ikke hvorfor jeg ikke så hvor flott jeg var da jeg var yngre. Jeg har vært der selv, kastet bort alt for mange år på å være usikker på meg selv fremfor å skjønne at det ikke var utseendet mitt som var problemet, men selvtilliten. 

Anonymkode: 72484...624

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har motsatt problem, er 154. Ville heller vært 177

Anonymkode: 9c201...9bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

å være høy er kjempe fint :) 

Anonymkode: bc29c...24b

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det er absolutt ingenting du kan gjøre med det. I motsetning til det meste annet når det gjelder utseende. Dermed så kommer jeg inn blant alle "vær stolt av høyden" svarene du har fått og kommer til å få, med en oppfordring til å legge fokuset på noe annet som du faktisk kan gjøre noe med. 

Forstår at du som 21-åring har nykker her. Men det er fullstendig bortkastet energi. 

Anonymkode: 5c02f...d81

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er 178 cm på sokkene. Begynt og bruke litt kraftige hæler på 5 cm. Tenker så klart over høyden når jeg gir gutta klem, av de som er lavere enn meg. Ellers ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

Modeller må være MINST 175 m for å få oppdrag, just saying…

Anonymkode: 68011...f5e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er noen cm lavere enn deg, og har flere venninner som er mellom 170-176. Ingen har hatt noe problem med å få seg kjærester og ektemenn, det er jo massevis av menn som er 185-190.

Anonymkode: 2e8b0...f0f

Skrevet

Syns høye kvinner er skikkelig flott. Rett deg opp i ryggen, og vær stolt av høyden din🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 10 cm høyere enn deg og er kvinne. Enkelte dager skulle jeg ønske at jeg var lavere sånn at jeg ikke stikker sånn ut i mengden. Jeg er ofte høyere enn nesten alle, både menn og kvinner, men hva skal en gjøre da? Man kan ikke akkurat kappe av seg beina og det å gå rundt og være lut i ryggen er heller ikke særlig pent. 

Så jeg retter meg opp i ryggen og ser stort sett det positive i det. Jeg var mye mer usikker på høyden da jeg var yngre og brukte mye tid på å tenke på det, men man kan egentlig ikke gjøre så mye annet enn å godta det :)

Anonymkode: a2d08...8ac

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...