AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Er gravid for tredje gang og vi ønsker ikke å vite barnets kjønn. Jeg ser for meg at det er vanskelig å ikke se kjønnet selv på ultralyden. Noen som klarte å ikke få det med seg og ble overrasket? Hvilke kjønn ble det? Er vel lettest å se om det er en gutt Anonymkode: 97f86...967
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #2 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har visst det med mine to. Men begge ganger på oul har jordmor tatt vekk ultralydproben og spurt om vi skulle vite kjønn før hun fortsatte. Så hadde hatt mulighet å se vekk. Si ifra på forhånd? Men klart, du kan jo være "uheldig" og se det uansett, spesielt med gutt 😅 Anonymkode: cce68...89b
Kakaoen Skrevet 4. januar 2023 #3 Skrevet 4. januar 2023 (endret) Vi visste det ikke med mellomste. Og jeg var på mange UL. Pga sv. diabetes. Sa alltid i fra til legen at jeg ikke ville vite det. Ho ba meg se bort om ho måtte ned i området og sjekke. Ellers lå jeg og stirret på skjermen. Men så aldri noe tegn til penisen hans selv om den var veldig synlig med de to andre guttene jeg visste kjønnet på. Så tror legen var flink til å skjule det for meg. Veldig gøy å ikke vite kjønnet. Så bare kos deg med det. Gøy med en ekstra overraskelse på fødestua 😍 Endret 4. januar 2023 av Kakaoen
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Jeg har ikke visst kjønn før etter fødsel med noen av mine. De gangene jeg var inne til ultralyd så jeg bort i det de startet ultralyden, fordi de aldri kan være sikre på hvor på babyen de ser, og de ga beskjed til meg når det var trygt for meg å se på skjermen. Anonymkode: 4b2eb...f71
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Skrevet 4. januar 2023 Vi vet ikke kjønn, og har vært på begge ultralydene, uten å skjønne noe i alle fall. Ga beskjed på oul, men fikk heller ikke beskjed om å se bort som mange her beskriver Anonymkode: 40c30...ae8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 Vi venter nr 3 og vi har ikke visst kjønn på noen av dem. Har «en av hver», så hva denne blir skal bli spennende! Hvis du gir beskjed når dere skal inn om at dere ikke skal vite så skjermer de det nedre området litt mer hvis mulig Anonymkode: aa30f...548
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Vi vet ikke denne gangen, fikk beskjed fra jordmor når hun skulle sjekke «strategiske steder» på oul, så da så vi bort. Vi ga beskjed før hun startet at vi ønsket hun skulle si fra da vi ikke ville vite, veldig greit å kommunisere dette fra start. Blir veldig spennende å se om mannen eller jeg har «rett» ang kjønn, vi tror hvert vårt. Anonymkode: a7ce7...bc8
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi vet ikke kjønn, og har vært på begge ultralydene, uten å skjønne noe i alle fall. Ga beskjed på oul, men fikk heller ikke beskjed om å se bort som mange her beskriver Anonymkode: 40c30...ae8 Sikkert jente dere får da 🤪 Anonymkode: 0d72f...8aa
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sikkert jente dere får da 🤪 Anonymkode: 0d72f...8aa Ja, for jeg så tydelig en klump som lyste opp på skjermen 😂 umulig å ikke se, (gutt) Anonymkode: 97f86...967
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Vi visste ikke med de to første barna våre (begge gutter). Og mannen min er lege. 🤣 Så det er fullt mulig å ikke se det, jordmor ber deg se vekk. Selv om du kan ha uflaks, da. Anonymkode: 6f703...3bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå