AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Hvis man for eksempel legger ut annonser for ett par bøker der, og så får man en hel haug med henvendelser med bud på kanskje halvparten av salgssummen pluss en "kan hente nå" eller noe sånn. Folk som ofte ikke kan skrive korrekt en gang, eller bruke 10 sekunder på litt rettskriving... Anonymkode: 66a73...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis man for eksempel legger ut annonser for ett par bøker der, og så får man en hel haug med henvendelser med bud på kanskje halvparten av salgssummen pluss en "kan hente nå" eller noe sånn. Folk som ofte ikke kan skrive korrekt en gang, eller bruke 10 sekunder på litt rettskriving... Anonymkode: 66a73...8c7 Det er bots. Anonymkode: 23f72...6ed 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er bots. Anonymkode: 23f72...6ed 😂 Anonymkode: 52d76...b0e 1 2
Million Skrevet 4. januar 2023 #4 Skrevet 4. januar 2023 Det er folk som har som hobby å henge på Finn og prøve og kuppe billige varer og saker, som de så selger videre for en litt dyrere penge. Eksen min gjorde det. Kjøpte skibokser og dekk og slike ting til bil på Finn når han fant noe, og som han alltid klarte å prute ned, og så solgte han det dyrere igjen. Tjente faktisk tusenvis av kroner på det i gode måneder. 1 1
Merlin Skrevet 5. januar 2023 #5 Skrevet 5. januar 2023 Hender sporadisk at jeg gir bort ting på FINN eller selger billig. Har sluttet å svare folk som sender meldinger anonymt, det har aldri ført til noe.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #6 Skrevet 5. januar 2023 Er ikke sikkert at de henger på finn hele tiden. Man kan sette opp varsel slik at man får pling på telefonen når noe man ønsker seg legges ut. Anonymkode: 843b8...9e1
Taluno Skrevet 6. januar 2023 #7 Skrevet 6. januar 2023 Jeg har varsel på diverse ting jeg er på jakt etter, spesielt bøker. Men hvorfor forventer du korrekt rettskriving for å selge noen bøker? Jeg selger også en del, og må si jeg aldri har hengt meg opp i om kjøper har skrivefeil... Jeg korrekturleser heller ikke mine egne svar til kjøper/selger. Men du kan velge ignorere de som pruter mer enn du aksepterer. Og sette i annonsen at du forventer at svar ikke har skrivefeil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå