AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg vil gjerne be noen jenter ut som jeg er blitt kjent med i det siste. Jeg klarer ikke å finne ut om de er single eller ikke, det står ingenting om det på fb, ig osv. Jeg er livredd for at en dame jeg ber ut ikke er singel, og at hun mener at jeg burde ha visst det og ser på meg som en idiot, det er det jeg er mest redd, hvordan kan jeg komme meg over det? Anonymkode: 3349f...55c
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Har du noen felles kompiser med disse jentene? Hvis ja, forhør deg med dem? Anonymkode: b25d7...e02
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du noen felles kompiser med disse jentene? Hvis ja, forhør deg med dem? Anonymkode: b25d7...e02 Jeg har vurdert det, men er redd for at de også er interesserte i de jentene, og at vi da går fra vennskap til fiendskap, kan dere skjønne mitt poeng? Anonymkode: 3349f...55c 1
Hulderen Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Det er jo bare å spørre det. Er de ikke single, så takker de bare nei. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen felles kompiser med disse jentene? Hvis ja, forhør deg med dem? Anonymkode: b25d7...e02 Dessuten tror jeg heller ikke at de vet om de damer jeg interesserer meg for er singel for å være ærlig. Anonymkode: 3349f...55c
Daria Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Du framstår som en mye større idiot hvis du sniker rundt og prøver å finne ut personlige ting om dem i smug enn om du bare spør dem direkte. 4 1
Silva Pluvialis Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg vil gjerne be noen jenter ut som jeg er blitt kjent med i det siste. Jeg klarer ikke å finne ut om de er single eller ikke, det står ingenting om det på fb, ig osv. Jeg er livredd for at en dame jeg ber ut ikke er singel, og at hun mener at jeg burde ha visst det og ser på meg som en idiot, det er det jeg er mest redd, hvordan kan jeg komme meg over det? Anonymkode: 3349f...55c Ville spurt om de er single
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 Spør nå bare om de vil være med på XXXX XXXdag, har de type, takker de nok nei. Om det første en random fyr spør meg, er om jeg er singel, da tenker jeg at han ikke er interessert i meg som person i det hele tatt, og piggene kommer ut. Selv liker jeg å fjase og snakke med folk en stund før jeg evt spør om sivilstatus. Anonymkode: 24d35...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dessuten tror jeg heller ikke at de vet om de damer jeg interesserer meg for er singel for å være ærlig. Anonymkode: 3349f...55c Det er bare å spørre på en hyggelig måte! Når jeg var i forhold (og også når jeg var gift) var det flere som tok kontakt (møtte gjennom jobb osv.), og det er en helt ærlig sak, ingen som tenker på noen som idiot for det. Da får du svar, og er hun opptatt, så går du videre. Anonymkode: 47137...60e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Du kan spørre om hva hun gjorde i ferien? De aller fleste i forhold ville ha vært med kjæresten i jula eller på nyttårsaftenen. Tilsvarende kan du spørre om hun har noen planer for sommerferien. Spør om hun kan tenke seg å flytte en plass (som hun har snakket om før at hun liker)? "Kanskje vil ikke typen være med, eller?",.... med lenge nok naturlig samtale der du er litt nysgjerrig mot henne, så vil det komme frem til slutt uansett Anonymkode: 8363a...686 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Er ikke verre enn at de svarer at de ikke er interessert i date deg. Det svaret risikerer du å få enten de er single eller i forhold Anonymkode: 0ac89...a1b 1 1
Flintis Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg vil gjerne be noen jenter ut som jeg er blitt kjent med i det siste. Jeg klarer ikke å finne ut om de er single eller ikke, det står ingenting om det på fb, ig osv. Jeg er livredd for at en dame jeg ber ut ikke er singel, og at hun mener at jeg burde ha visst det og ser på meg som en idiot, det er det jeg er mest redd, hvordan kan jeg komme meg over det? Anonymkode: 3349f...55c Om du ikke prøver blir det ikke noe av, da er du idiot, hvordan komme deg over det?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Jeg ville foretrukket at noen gjorde ett lite forsøk på å bli kjent med meg før de ba meg ut. Men dersom man går fra vennskap til fiendskap med kompiser bare fordi man er interessert i samme jente som man kjenner så tror jeg kanskje jeg hadde takket nei uansett. Anonymkode: d7b6c...c05 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Det er ikke din jobb å være målvakt. Den vurderingen får hun ta selv. Anonymkode: bb8a8...ba8
exictence Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vil gjerne be noen jenter ut som jeg er blitt kjent med i det siste. Jeg klarer ikke å finne ut om de er single eller ikke, det står ingenting om det på fb, ig osv. Jeg er livredd for at en dame jeg ber ut ikke er singel, og at hun mener at jeg burde ha visst det og ser på meg som en idiot, det er det jeg er mest redd, hvordan kan jeg komme meg over det? Anonymkode: 3349f...55c Selvfølgelig tror ikke de at du er en idiot fordi du ikke vet om de er singel eller ei. Hvordan skulle du ha vist det. Du sier til dem, at dersom du er singel har jeg veldig lyst til å få be deg ut. Endret 4. januar 2023 av exictence 1
Hulderen Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 exictence skrev (1 time siden): Selvfølgelig tror ikke de at du er en idiot fordi du ikke vet om de er singel eller ei. Hvordan skulle du ha vist det. Du sier til dem, at dersom du er singel har jeg veldig lyst til å få be deg ut. Ja, det er jo enda mer respektfullt enn mitt forslag. Jeg foreslo at han bare kunne be dem ut, og så ville de si nei om de var i et forhold. Men ved å spørre på din måte, så viser han at han ikke er en person som prøver seg på alt og alle. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vurdert det, men er redd for at de også er interesserte i de jentene, og at vi da går fra vennskap til fiendskap, kan dere skjønne mitt poeng? Anonymkode: 3349f...55c 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vil gjerne be noen jenter ut som jeg er blitt kjent med i det siste. Jeg klarer ikke å finne ut om de er single eller ikke, det står ingenting om det på fb, ig osv. Jeg er livredd for at en dame jeg ber ut ikke er singel, og at hun mener at jeg burde ha visst det og ser på meg som en idiot, det er det jeg er mest redd, hvordan kan jeg komme meg over det? Anonymkode: 3349f...55c Høres ut som du tror at mennesker er ganske onde og vil deg vondt. Jeg tror det kan bli et problem når du skal finne deg dame. Om du leter etter tegn på at kjæresten din er slem, så vil det ende dårlig Anonymkode: 138de...f9d
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Spør om hun er singel. Det skjer med meg. Faktisk et bra spørsmål, fordi man kan skånsomt avvise deg, om de skulle ønske Anonymkode: a0df6...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå