Gå til innhold

Gammel flamme som tok kontakt plutselig🧐

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ingen dyp relasjon, heller ikke sex. Var kun 2 dates for 1,5 år siden, så film og litt sånt. Han reiste til utlandet for jobb og var der  frem til desember ifjor (2022), vi møttes sist november 2021. Så kom han hjem til Norge for 2-3 uker siden, tok kontakt med meg. Hey vil du møtes en dag? Jeg svarte: jeg har ikke tid grunnet  jobb og familiebesøk, men kanskje på nyåret. Dette stemte jo, var jo opptatt. Men nå har jo jeg  egentlig mistet interessen, han tok aldri kontakt når han var borte i utlandet, .

Hørte ikke fra han heller. Han sa ogå før han dro:  tar det som det kommer, men syns du er veldig digg og kan godt tenke meg  å ha sex med deg". Så sa jeg: vi får se, jeg vil jo ha forhold. Men jeg skjønner ikke hva han vil etter å ha vært så  fraværende mens han var borte, han tok 0 kontakt.  Han la ut masse på snap story og insta at han er med amerikanske damer på fester da han var i utlandet,  og nå i Norge la han også ut på lørdag på fest med ei jente mens hun danser på insta story. Han tok kontakt med meg for 1 uke siden omtrent, men da var jeg bortreist.😊 nå nylig skrev han: hei, når kan du møtes? . Jeg har ikke svart enda. Men skjønner ikke hva han vil?

Anonymkode: d1378...bb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil knulle

Anonymkode: 7a189...b04

• Liker 4
Skrevet

Herregud, han sa det rett ut selv. Han kunne tenke seg sex med deg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får lene deg tilbake og se hva han gjør du har og sagt rett ut hva du ønsker så hold deg til det og husk  på hva han sa før han dro at han kunne likt og ha sex med deg.  Så ser du fort hva han er interessert i.

Anonymkode: bbb68...046

AnonymBruker
Skrevet
Mona123 skrev (7 timer siden):

Herregud, han sa det rett ut selv. Han kunne tenke seg sex med deg. 

Og hun sa rett ut at hun ønsker forhold så han vet og hva hun ville

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og hun sa rett ut at hun ønsker forhold så han vet og hva hun ville

Og hva så? At hun har sagt det, bryr han seg vel ikke noe om. Han vil vel i likhet med de fleste menn bare prioritere seg selv og sine lyster. At kvinnen sier hun vil ha forhold, kan de bare jatte med inntil de har fått henne til sengs og hatt sex. Etter det blir det plutselig ikke noe mer kontakt fra hans side...

Anonymkode: d0704...601

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han håper på sex. That's it. Det er fullstendig innlysende.

Anonymkode: 68ded...4f7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

'Siden jeg i forrige meldig tydelig kommuniserte til deg at jeg vil ha et forhold, antar jeg at grunnen til at du nå ønsker å møtes er fordi du ønsker det samme. Siden det er en stund siden sist synes jeg det er passende at vi tar det litt rolig i begynnelsen og blir ordentlig kjent med hverandre. Sex vil jo komme etterhvert, men det er jo ikke noe hastverk siden vi allerede nå har bestemt oss for et forhold og vil være kjærester. Blir gøy å høre om dine opplevelser i utlandet, ting blir nok roligere for deg nå med en kjæreste i et ordna forhold hvor vi begge vet hva vi går til. Når kan vi treffes og begynne livet vårt sammen? Hilsen kjæresten din 😘'

Mulig du blir stempla som psyko-dame, men du har sagt hva du vil og han vil fremdeles treffe deg, så han legger jo opp til dette selv.

Anonymkode: 3ef8e...4d4

• Liker 2
Gjest ufiltrert
Skrevet

Kos deg med Chad'n. Han vil jo bare ha litt gøy, som i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...