Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, jeg visste det, og det var helsesøster som anbefalte smokk, så jeg synes det er rart at det skrives i artikkelen at "helseNorge" ikke har begynt å anbefale det enda. Men at det skal redusere risikoen med 90%, det tror jeg er en liten overdrivelse fra VG sin side.

Ikke tro på alt som står i avisen, halvparten er direkte løgn og den andre halvparten er sterkt overdrevet, som regel.

Skrevet

For hovedgrunnen til at smokk reduserer faren for krybbedød er jo fordi barnet da ikke sover så tungt...

For en har jo ikke noen klar definisjon på hva det er som spesifikt gjør at ett spedbarn får en plutselig og uventet død, som kan defineres under krybbedød, men en har teorier.

Skrevet

Så irriterende det er at poden min bare spytter ut smokken når han har sovnet :grine:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Noe som VIRKELIG reduserer faren for krybbedød er jo å la være å røyke... og likevel er det utrolig mange som ikke klarer å la vær.

Jeg fatter det ikke - er ditt eget avhengighetsforhold til tobakk så viktig at du er villig til å la barnet ditt dø for det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...