Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige helg var meg og et par venninner ute på byn. Da vi var i nærheten av der typen var, så tenkte vi å høre om vi kunne bli med å være med de. 
Jeg sendte han en melding på Snapchat. Han hadde åpna den, men ikke svart meg.. 

Venninna mi prøvde så å sende en melding til han. Han svarer henne med en gang og ringer henne.. 

Syntes dette var veldig merkelig… at han svarer henne og ikke meg. Forholdet vårt har vart i 5 mnd. Han har ikke møtt venninnene mine enda… men syntes dette var merkelig 

Overreagerer jeg her? 

Anonymkode: 445fb...c60

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt han hvorfor han ikke svarte det, men svarte venninna di da?

Anonymkode: cac51...98c

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Visste han at det var venninnen din når han svarte henne?

Anonymkode: c5352...0e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. 

Anonymkode: 4decb...941

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Visste han at det var venninnen din når han svarte henne?

Hun skrev på melding at det var venninna til meg som sendte melding 

Gjest Vitalogy
Skrevet

Spør ham, herre fred. Kanskje (trolig) er det helt trivielt.

Gjest Vitalogy
Skrevet (endret)

(dobbelpost)

Endret av Vitalogy
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo ha åpnet snappen, blitt distrahert og glemt/ventet med å svare, for så å bli påminnet det når venninnen din tok kontakt? 
Kan også være at han ønsker å gjøre godt inntrykk på venninnene dine, derfor han ringte henne opp. 

Anonymkode: d30f0...6cc

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han glemte å svare deg, og da venninnen din purret på svar til deg, så kom han på det igjen. Eller så ville han ikke at andre skulle se at han ikke gadd å svare deg.

Anonymkode: 3015f...a10

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han svarer henne med en gang og ringer henne.. Han har ikke møtt venninnene mine enda…

Vet du hva jeg tror skjedde? At han ikke skjønte at det var venninna di og trodde det var en jente som prøvde seg på han, og han ble gira og ville leke singel og møte henne før han skjønte at det var venninna di 

Anonymkode: 78358...404

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet du hva jeg tror skjedde? At han ikke skjønte at det var venninna di og trodde det var en jente som prøvde seg på han, og han ble gira og ville leke singel og møte henne før han skjønte at det var venninna di 

Dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Motelvibes skrev (1 minutt siden):

Dette.

Tror dere bør lese tråden litt nøyere før dere pisker opp klassisk KG-"menn er alltid verst"-stemning.

Anonymkode: d1db3...1bb

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Han kan jo ha åpnet snappen, blitt distrahert og glemt/ventet med å svare, for så å bli påminnet det når venninnen din tok kontakt? 
Kan også være at han ønsker å gjøre godt inntrykk på venninnene dine, derfor han ringte henne opp. 

Anonymkode: d30f0...6cc

Dette tror jeg er ganske så nærme sannheten:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tror dere bør lese tråden litt nøyere før dere pisker opp klassisk KG-"menn er alltid verst"-stemning.

Anonymkode: d1db3...1bb

Han kan jo ha tenkt at det var en som var keen på han fordet og ikke skjønt at det faktisk var en nær venninne av dama og at de to var sammen den kvelden 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all veeden sendte fin venninne melding til en mann hun aldri har møtt? Langt mer naturlig at du hadde sendt en ny melding.

Anonymkode: 69dfd...04b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da hadde jeg ikke lagt så mye i det. Da har han sikkert bare blitt litt distrahert når han åpna snappen din og glemt å svare der og da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare slått opp hvis det var tidlig i forholdet og funnet meg noe bedre. 

Anonymkode: 10edb...a13

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud hvor ofte jeg åpner snap og klarer trykke de bort! 
Det skjer i alle fall ukentlig. 
Men man sender jo uansett aldri viktige spørsmål eller noe via en tjeneste der mottaker kun kan se meldingen noen sekunder og kun en gang, så jeg bryr meg ikke om jeg klarer trykke det bort. Er avsender på fest, så er sjansen 95 % at det er en snap av ølglass, teit selfie, eller bilde av ett eller annet fullstendig uviktig. 
Blir noen sur fordi jeg ikke svarer på en snap, så hadde de fått tydelig beskjed om at dersom de forventer svar, så får de sende på sms eller messenger. 

Anonymkode: 8d264...399

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud hvor ofte jeg åpner snap og klarer trykke de bort! 
Det skjer i alle fall ukentlig. 
Men man sender jo uansett aldri viktige spørsmål eller noe via en tjeneste der mottaker kun kan se meldingen noen sekunder og kun en gang, så jeg bryr meg ikke om jeg klarer trykke det bort. Er avsender på fest, så er sjansen 95 % at det er en snap av ølglass, teit selfie, eller bilde av ett eller annet fullstendig uviktig. 
Blir noen sur fordi jeg ikke svarer på en snap, så hadde de fått tydelig beskjed om at dersom de forventer svar, så får de sende på sms eller messenger. 

Anonymkode: 8d264...399

Man ser meldingen 24 h etter åpning, de fleste har den innstillingen på appen. 

Og «forrige helg» var vel nyttårsaften det da? Hvorfor er man ikke sammen med kjæresten på nyttårsaften? 

Endret av Motelvibes
Gjest vilkåret
Skrevet

Om dette er det eneste rare som har skjedd på 5 mnd er det ikke noe å bry seg med, nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...