AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg blir kvalm av mannen min. Ett år inn i forholdet er det bare kvalme og følelse av forlatthet i forholdet. Han er dominerende, humørsyk og slitsom. Jeg har prøvd alt jeg kan, og vil snu dette. Men alt er et ork. Hva gjør jeg? Anonymkode: 0bd56...095
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Hva tenker du selv? Anonymkode: 41ed0...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Les det du skriver en gang til så tenker jeg du vet hva svaret er Anonymkode: 71fbb...64c 9 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Gå? Så dårlig forhold etter et år, dette er ikke liv laga. Anonymkode: fbea8...691 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Etter ETT år? Da skal du fremdeles være i forelskelsesfasen hvor å "bli kvalm" av sin partner ikke eksisterer. Det høres ikke bra ut. Hva har endret seg? Anonymkode: 210cf...bf1 6 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 18år sammen her, fortsatt ikke kvalm. 💖 Anonymkode: ea866...d71 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Du har 2 valg, det ene valget går ut på at du tiltrekker deg dårlige menn grunnet egen oppførsel, og da kan du gå i deg selv for å være med på å ordne forholdet. Det andre valget handler om at du ikke ser noe fremtid i et slikt forhold, fordi du ikke kan gjøre noe med deg selv som endrer situasjonen. Valget er da å være ærlig med deg selv og han, og gå ut av forholdet. For guds skyld ikke bli i et slikt forhold, gjør deg selv og han en tjeneste. Anonymkode: 5423f...226 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Du slår opp Anonymkode: 03943...c53 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg blir kvalm av mannen min. Ett år inn i forholdet er det bare kvalme og følelse av forlatthet i forholdet. Han er dominerende, humørsyk og slitsom. Jeg har prøvd alt jeg kan, og vil snu dette. Men alt er et ork. Hva gjør jeg? Anonymkode: 0bd56...095 DU kan ikke endre han til å ikke være dominerende, humørsyk og slitsom. Han må endre seg selv, og ønske det. Det er heller ikke slik at han slutter å være det om du gjør husarbeide, "gir" nok sex, eller blir slank nok. Å være blid kan gi bedre stemning, men hjelper ikke med mindre du har gått rundt og vært sur, og at det er DERFOR han har vært humørsyk. Og hvis han alltid har vært sånn (i starten later alle som de er blidere og greiere enn de er), så er det sånn han er. Anonymkode: 37fc1...b74
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Archer skrev (19 minutter siden): Lol. ? Anonymkode: 3382c...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Når endret han seg til å bli slik? Anonymkode: 0e0c9...a05
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #14 Skrevet 4. januar 2023 Kvitt deg med han, fortere enn faen! Anonymkode: beebe...147
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Du avskyr han jo, hvorfor føler du at du må være sammen med ham? Høres ut som selvskading. Anonymkode: dd8dd...467 3
Carrot Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har 2 valg, det ene valget går ut på at du tiltrekker deg dårlige menn grunnet egen oppførsel, og da kan du gå i deg selv for å være med på å ordne forholdet. Det andre valget handler om at du ikke ser noe fremtid i et slikt forhold, fordi du ikke kan gjøre noe med deg selv som endrer situasjonen. Valget er da å være ærlig med deg selv og han, og gå ut av forholdet. For guds skyld ikke bli i et slikt forhold, gjør deg selv og han en tjeneste. Anonymkode: 5423f...226 drittsvar, det å havne i et dårlig forhold er ikke et valg eller ens egen "skyld" eller ansvar - fader så mye dumt man skal lese! Kjære TS, jeg håper du kan ignorere svaret over og heller fokusere på de som er gode, og som sier det er bedre å avslutte enn å bruke tid på noe som ikke er bra for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 På et eller annet tidspunkt har du jo vært forelsket i ham, siden dere ble sammen? Dersom du har begynt med hormonprevensjon etter at dere ble sammen, ville jeg forsøkt å kutte det ut en god periode for å se om det endrer noe. Hvis ikke må du jo bare slå opp. Anonymkode: 29bd7...300 1
Bombasi Skrevet 4. januar 2023 #18 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg blir kvalm av mannen min. Ett år inn i forholdet er det bare kvalme og følelse av forlatthet i forholdet. Han er dominerende, humørsyk og slitsom. Jeg har prøvd alt jeg kan, og vil snu dette. Men alt er et ork. Hva gjør jeg? Anonymkode: 0bd56...095 Dette burde du vite svaret på selv. Og du har ingen tid å miste. Det er ikke vits i å se ting an eller prøve å forandre på forholdet og han. For dette klarer du ikke å hente inn igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Carrot skrev (1 time siden): drittsvar, det å havne i et dårlig forhold er ikke et valg eller ens egen "skyld" eller ansvar - fader så mye dumt man skal lese! Kjære TS, jeg håper du kan ignorere svaret over og heller fokusere på de som er gode, og som sier det er bedre å avslutte enn å bruke tid på noe som ikke er bra for deg. Hun skriver jo at det KAN være det. Evt det andre alternativet som går på at en ikke kan endre andre Anonymkode: 37fc1...b74 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #20 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hun skriver jo at det KAN være det. Evt det andre alternativet som går på at en ikke kan endre andre Anonymkode: 37fc1...b74 Nei, vekommende skriver at TS har to valg - deretter lister ab opp hvorfor det er ts sitt ansvar i forhold til begge scenarioer som beskrives. Anonymkode: 40cc1...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå