AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Det kommer å går, men sett det mye tydeligere de siste dagene. Ringer dyrlege i morgen, men noen som vet? Anonymkode: 6fb0b...e2e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Det er de indre øyelokkene, de skal være der. Men hvis de er hovne og røde, er det kanskje noe galt. Ser ganske normalt ut på bildet, synes jeg, men er ingen ekspert. Anonymkode: 4a841...228 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Det tredje øyelokk kan komme når katten ikke er helt i form. Min fikk det når hun hadde innvollsorm og det ordnet seg med en markkur. Er det andre symptomer? Anonymkode: 1ea0c...e60 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Mener du de hvite indre øyelokkene? Ja Anonymkode: 6fb0b...e2e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det tredje øyelokk kan komme når katten ikke er helt i form. Min fikk det når hun hadde innvollsorm og det ordnet seg med en markkur. Er det andre symptomer? Anonymkode: 1ea0c...e60 Ingen andre symptomer, leken,spiser drikker. Ekstremt kosete som alltid. Anonymkode: 6fb0b...e2e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er de indre øyelokkene, de skal være der. Men hvis de er hovne og røde, er det kanskje noe galt. Ser ganske normalt ut på bildet, synes jeg, men er ingen ekspert. Anonymkode: 4a841...228 Dvs. hvis de er sånn hele tiden er det ikke normalt. Hos min kommer de fram sånn når vi koser, men de er ikke synlige ellers. Anonymkode: 4a841...228
Minya Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Hvis de er såpass tydelige hele tiden, betyr det at pus er syk. Det kan være alt fra en lett forkjølelse til innvollsorm, til noe mer alvorlig. Ta en tur til veterinær og få en skikkelig helsekontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Ta en tur til veterinæren! Min ene katt hadde det sånn rett før en heftig øyebetennelse. Anonymkode: 3eb86...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå