AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Zalando har release datoer på noen ting inne på siden deres. Er et par sko jeg har ønsket meg, men de selger det ingen steder i Norge. Fant de på Zalando for 2 måneder siden. Men de er hotdrop, og har release datoer. Så er om å gjøre å være raskt ute når de er tilgjengelig. I morgen er tredje gang de har release (fikk ikke tak i skoene de to første gangene). Problemet mitt er at begge gangene har jeg sittet klar til akkurat det klokkeslettet de skulle bli "tilgjengelige" men jeg har ikke klart i trykke på legg til i handlekurv knappen (har prøvd å refreshe siden mange ganger). Har ikke engang klart å velge størrelse for det finnes ingen sted der du kan velge strl. Blir så frustrert hver gang for de blir ikke "tilgjenglig" selv om zalando sier de skal bli det. Har sendt mld til Zalando men de sier jeg må være tidligere ute og at jeg må følge med på mail for å få varsel om når de er tilgjengelig. Har forresten aldri fått mail når skoene er tilgjengelig eller når størrelsen min er inne, og jeg er så tidlig ute som det går. Aldri i verden at disse skoene i alle størrelsene de har blir utsolgt det sekundet de blir lagt ut. Har noen hatt samme problem med Zalando? Anonymkode: e9695...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Det kan skje at de blir solgt ut på sekundet, husk at du konkurrerer med folk i alle land som Zalando er i. Kan jeg spørre hvilke sko du er ute etter? Anonymkode: c9b46...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kan skje at de blir solgt ut på sekundet, husk at du konkurrerer med folk i alle land som Zalando er i. Kan jeg spørre hvilke sko du er ute etter? Anonymkode: c9b46...612 Skal ærlig innrømme at jeg ikke tenkte på at jeg konkurrerte med folk fra andre land selvom det gir mening:P Men jeg bare skjønner ikke hvordan ALT kan bli utsolgt så fort. Får liksom ikke opp størrelse valget engang siden alt er borte på sekundet. Men syns fortsatt det er litt rart at jeg ikke får mail selvom jeg har bedt den sende mail. Burde ikke det skje automatisk når varen er tilgjengelig? Har lyst på lave jordan 1 i blå. Vet de er veldig populær, og er ikke mange steder som selger de, i hvertfall ikke i Norge. Skulle ønske de fikk inn mange og sluttet å ha flere små release datoer siden de er så populære. Anonymkode: e9695...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle ønske de fikk inn mange og sluttet å ha flere små release datoer siden de er så populære. De er populære fordi de er vanskelig å få tak i. Er en del av Nike sin strategi det der. Anonymkode: 8771a...41a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #5 Del Skrevet 4. januar 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Skal ærlig innrømme at jeg ikke tenkte på at jeg konkurrerte med folk fra andre land selvom det gir mening:P Men jeg bare skjønner ikke hvordan ALT kan bli utsolgt så fort. Får liksom ikke opp størrelse valget engang siden alt er borte på sekundet. Men syns fortsatt det er litt rart at jeg ikke får mail selvom jeg har bedt den sende mail. Burde ikke det skje automatisk når varen er tilgjengelig? Har lyst på lave jordan 1 i blå. Vet de er veldig populær, og er ikke mange steder som selger de, i hvertfall ikke i Norge. Skulle ønske de fikk inn mange og sluttet å ha flere små release datoer siden de er så populære. Anonymkode: e9695...eab Meld deg opp på Stress and Yme sine sine raffles og Nike sine egne Anonymkode: 2bb61...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå