AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Noen som har gode erfaringer med spa for par på Østlandet? Anonymkode: 8656f...cee
Anononyma Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): The Well. Anonymkode: 3e525...6b1 Enig, the well er fantastisk 😊 men vil anbefale å dra dit på badetøy tirsdag!
MayorSantos Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ingen? 😊 ts Anonymkode: 8656f...cee 24.min og du maser? tell me you are a needing bitch without telling me you are a needing bitch TheWell er Nord-Europas største Spa. anbefalles. ligger 6-7 tråder om det på forumet 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 MayorSantos skrev (6 minutter siden): 24.min og du maser? tell me you are a needing bitch without telling me you are a needing bitch TheWell er Nord-Europas største Spa. anbefalles. ligger 6-7 tråder om det på forumet Jeg er utålmodig, innrømmer det🙈 Har sett på The Well og Farris bad, hvem er best? ts Anonymkode: 8656f...cee
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er utålmodig, innrømmer det🙈 Har sett på The Well og Farris bad, hvem er best? ts Anonymkode: 8656f...cee The Well. Og jeg foretrekker alle dager unntatt tirsdager. K55 Anonymkode: 3e525...6b1 2
MayorSantos Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har sett på The Well og Farris bad, hvem er best? The Well er størst og har mest variasjon prisnivået er jeg usikker på Farris Bad. The Well koster ca 700kr for inngang Vet ikke hvor du reiser fra, The Well ligger på Kolbotn (15.min sør for Oslo) Farris Bad ligger i Larvik Jeg skal på The Well på Søndag, kanskje vi sees. M40
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 MayorSantos skrev (1 time siden): The Well er størst og har mest variasjon prisnivået er jeg usikker på Farris Bad. The Well koster ca 700kr for inngang Vet ikke hvor du reiser fra, The Well ligger på Kolbotn (15.min sør for Oslo) Farris Bad ligger i Larvik Jeg skal på The Well på Søndag, kanskje vi sees. M40 👍Hva liker du med The Well?😊 ts Anonymkode: 8656f...cee
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Dere som har vært på The Well, hva likte dere? Anbefalinger? ts Anonymkode: 8656f...cee
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Variasjonen og det store tilbudet om ulike badstuer, basseng, boblebad og behandlinger/aktiviteter i badstuene. Det går fint å tilbringe mange timer der. Spiser i restauranten, slapper av, bare koser oss. Har bestilt massasje der noen ganger. Veldig bra sted. 🙂 Anonymkode: 3e525...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Du har jo "Mormors nyvaska badekar" på Løkka. Der koster inngang 350,-. Her kan man velge om du vil gå i badetøy eller naken. De har kafe som selger nystekte vafler også. Anonymkode: 374bc...7c0
aksase Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 Anononyma skrev (På 3.1.2023 den 23.05): Enig, the well er fantastisk 😊 men vil anbefale å dra dit på badetøy tirsdag! SPA er best uten badetøy, så tirsdagene på TW er noe dritt. 🙂 AnonymBruker skrev (På 3.1.2023 den 23.13): Jeg er utålmodig, innrømmer det🙈 Har sett på The Well og Farris bad, hvem er best? ts Anonymkode: 8656f...cee TW er desidert størst, 3-4 ganger større enn FB, hvis det er stort utvalg av saunaer og bassenger som lokker. TW er også fantastisk fordi man ikke trenger badetøy der. Saunaer, badstuer og bassenger kjennes absolutt best ut uten badetøy, så den som ikke prøver det, går virkelig glipp av noe. Farris bad er også et veldig fint anlegg og ligger veldig fint til ved sjøen med badetrapp rett ut fra spaet, om du vil ha et salt isbad. FB ligger i gangavstand fra tog, kulturhus/kino og by med restauranter og utesteder, om det er viktig. FB har strammet inn på kleskravet og det er lite eller ingen mulighet til å nyte FB uten badetøy nå, dessverre. Begge har et bra tilbud av massasjer og behandlinger om dette er deres greie. Begge har også fine rom og bra restaurant. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2023 #14 Skrevet 5. januar 2023 Jeg har kun vært på The Well, men det er noe jeg absolutt vil anbefale og som jeg garantert kommer til å gjøre igjen. Jeg var der med mannen min og vi storkoste oss med alt sammen selv om vi ikke hadde vært på noe lignende før. Vi er heller ikke vant med den nakenheten som er der, men det gikk fort å bli vant til og vi satte egentlig begge stor pris på det og fikk nesten en liten oppvåkning. Det var befriende og deilig. Men det null problem å kose swg der selv om man ikke er naken selv om det blir litt ekstra styr siden badetøy ikke er tillatt i badstuene. Vi likte veldig godt Aufguss som er et felles badstuerituale. Varmt, svett, sært og veldig rart, men veldig gøy. Det var deilig å slappe av i de varme bassengene og avveksle med en kald dusj eller bad i varmkulpen. Fossefallgrotten var et stort høydepunt, det var gøy! Anbefaler absolutt alle å ta turen. Om det er bedre enn Farris Bad vet jeg ikke, men The Well var i alle fall veldig bra. Anonymkode: 01a64...667 1
hohumpf Skrevet 6. januar 2023 #15 Skrevet 6. januar 2023 Farris bad er fint, spesielt nakenbad i sjøen, men The Well er større, med flere attraksjoner og derfor bedre. On 1/3/2023 at 11:05 PM, Anononyma said: men vil anbefale å dra dit på badetøy tirsdag! Nei, nei. The well er helt trygt og absolutt best naken! Styr unna tirsdager. On 1/4/2023 at 9:16 AM, AnonymBruker said: hva liker du med The Well? Aufguss, Hamam, Rhassoul, sole seg naken ute om sommeren, snøbade naken ute om vinteren, gå på stien i skulpturen naken, osv.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #16 Skrevet 7. januar 2023 On 1/4/2023 at 11:12 PM, AnonymBruker said: Du har jo "Mormors nyvaska badekar" på Løkka. Der koster inngang 350,-. Her kan man velge om du vil gå i badetøy eller naken. De har kafe som selger nystekte vafler også. Anonymkode: 374bc...7c0 Dette finnes jo ikke??? Anonymkode: abf2e...6d5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2023 #17 Skrevet 7. januar 2023 Ville helt klart reist til the well. Det er så stort der at dere kan fint snike dere litt unna og ha spennende sex der. Anonymkode: 4af72...30b
aksase Skrevet 7. januar 2023 #18 Skrevet 7. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville helt klart reist til the well. Det er så stort der at dere kan fint snike dere litt unna og ha spennende sex der. Anonymkode: 4af72...30b Det er for dumt. Det er ikke lov å ha sex på The Well og dere som har det, eller skryter av at dere har det, er bare med på å rive ned og ødelegge for The Well som jobber hardt for å ivareta et seriøst konsept. Sex-ryktene fører til at mange er skeptiske til å dra dit, og det kan igjen føre til redusert besøk slik at de går konk og må legge ned, og det vil vi vel ikke? Skjerp dere! 1
hohumpf Skrevet 8. januar 2023 #19 Skrevet 8. januar 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er så stort der at dere kan fint snike dere litt unna og ha spennende sex der. Nei, nei, nei. The Well er en ikkeseksuell plass med naturlig nakenhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå