Gå til innhold

Når opplevde du din første orgasme ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken alder opplevde  du din første orgasme, og under hvilke omstendigheter opplevde du den nytelsen ? 

Anonymkode: 4f35f...65b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi! Herregud det husker jeg ikke. Om jeg skulle gjette, så måtte jeg hatt 5 års slingringsmonn.

Husker ikke første gang jeg hadde sex en gang 😂

Anonymkode: c3d06...ec8

AnonymBruker
Skrevet

16 år, og gjorde det alene😁🙈

Anonymkode: 0e8f8...291

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 15 år og lå på hytta en sen sommerkveld. Hadde blitt kåt av en bok jeg leste og bestemte meg for å gi den onanigreia et nytt forsøk. Tidligere hadde jeg bare gnidd litt på klitoris i 30 sekunder og ikke skjønt hvorfor det ikke skjedde noe, haha! Men skjønte greia til slutt da.

Anonymkode: 78ac2...b64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror faktisk det var i tidlig barneskolealder. Men skjønte ikke hva det var 😂 første gang med en mann var jeg 32 😅

Anonymkode: 97d03...8ec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var neppe mer enn fem år da jeg oppdaget onani, og er 100% sikker på at jeg ikke var mer enn seks. Er gutt, og fant på et eller annet vis ut at det å  raskt "slenge" tissen frem og tilbake var deilig. Først trodde jeg at det var noe jeg var alene om å ha oppdaget, og jeg skjønte at det var noe jeg burde holde skjult for andre. Som liten var orgasmene så intense at det ble direkte ubehagelig, men jeg tenkte likevel at jeg burde "tvinge" kroppen gjennom det for å bli "herdet". Min første sædsprut kom fire måneder før jeg fylte 12.

Anonymkode: 17e79...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var så uvanlig at jeg fikk min første orgasme første gangen jeg hadde sex som 17-åring. Han visste hva han drev med for å si det sånn, og var opptatt av andre ting enn bare penetreringen. 

Rart å tenke på fordi venninnene mine var veldig åpne, og pratet om gode erfaringer med å få orgasme på egenhånd. Husker at jeg prøvde det ut litt selv, men det ga meg ingenting. Etter det ble slutt med han jeg debuterte med så begynte jeg å få det til gjennom mastrubasjon også. Så takk til H.

Anonymkode: dd88a...7b8

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Som barn ved onanering, 7-8 år kanskje?

Anonymkode: 498a6...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

16 år

Anonymkode: 371a0...66d

Skrevet

Var 9 år gammel da jeg begynte å runke, kom bare 2 små dråper med blank væske når jeg fikk orgasme. Onanerte overalt, husker jeg runket på rommet til en kompis mens han spiste middag med familien😁

AnonymBruker
Skrevet

Var faktisk 22-23 år tror jeg, sammen med kjæreste.

Hadde lite privatliv i ungdommen og var vokst opp med at sex gjerne var forbundet med overgrep/voldtekt osv. Så det å utforske selv var liksom ikke fristende. 

Anonymkode: 94802...df9

AnonymBruker
Skrevet

Før barneskolen, ble helt hektet! 

Anonymkode: b11b8...05f

AnonymBruker
Skrevet

17. Min søster rådet meg til å forsøke å rette dusjstrålen mot klitoris. Det funka det, etter litt prøving og feiling. 

Anonymkode: 331bc...c18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

17 år, med kjæresten. Vi var begge jomfru før vi møttes så vi bare prøvde oss frem. 

Anonymkode: 8095f...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Min første orgasme fikk jeg i søvne da jeg var tenåring. Men så fikk jeg orgasme da jeg var 19. 

Anonymkode: 0e07c...599

AnonymBruker
Skrevet

Alene eller med andre?
Alene som barn.
Med andre fra rundt 20 års alderen.

Anonymkode: 510a5...dc7

Skrevet

Tidlig på barneskolen, husker ikke eksakt

AnonymBruker
Skrevet

16 år. Fikk den av sjefen der jeg jobbet. Var magisk.

Anonymkode: 24f7b...fd6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alene sikkert rundt 7 vil jeg tro. Sammen med partner var jeg nok 18-19

Anonymkode: ed357...c73

AnonymBruker
Skrevet

Var vel 21 eller noe. Hadde prøvd lang tid og hatt mye sex men aldri fått til orgasmen. Til slutt gikk det, alene. Første gang jeg fikk vaginal orgasme var vel sånn rundt 26-27 år. Også alene. 

Anonymkode: 69cdd...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...