Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Er det noen som har noen gode tips mot kvalme? Jeg har vært kvalm siden tirsdag, og nå har jeg også magesmerter - magen føles som en sprekkeferdig ballong, selv om den skal være så godt som tom. (ellers føler jeg meg noenlunde ok. Litt feber, men ikke noe voldsomt) Endret 15. desember 2005 av Titta
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 Drikk litt cola og spis ritz kjeks.Reisesyke tabl.Kan også ta kvalme.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 Cola (ikke lightversjoner) og potetgull krydret med kun salt er det mest effektive, synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Ok. Får prøve meg på det. Colaen jeg drakk på tirsdag kom opp igjen like fort som den gikk ned - men det er verd ett nytt forsøk. Takk for hjelpen!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2005 #5 Skrevet 15. desember 2005 Har du tatt en graviditetstest?
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2005 #6 Skrevet 15. desember 2005 Har du tatt en graviditetstest? ← Uff nei. Har ikke det. Burde kanskje gjøre det - tanken har slått meg. Men samtidig, den månedlige var på besøk for to uker siden og jeg har ikke slurvet med prevensjonen, så det skal jo egentlig ikke være mulig. Men uhell kan jo likevel skje.... Får vel kanskje prøve det..
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Men ha i bakhodet at nå når du har kastet opp (hvis du bruker pillen da)Må du bruke annen prevansjon tror det er to uker.Men er sikkert bare noe mage virus du har fått, går mye av det nå .Folk ligger å vrir seg av mage knip.
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Blåbær hjelper, men det har du kanskje ikke i fryseren? Kjøpe blåbærsaft og helst den uten sukker i kartong. Mana tror jeg den heter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå