AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Først vil jeg snakke for meg selv jeg har kun vært i 1 forhold i hele mitt liv som var dårlig. Så hvordan skal jeg vite gangen til ett bra forhold når jeg aldri har opplevd det? Jeg skjønner mere nå etter mange år på leting. Men Tror jeg er dårligere til å sile ut de som en ikke passer med eller ikke er seriøs nok Og leser jo om mange her som er usikre og aner ikke hvordan tolke en mann de dater hvilken vei dette går, er er det fordi de har opplevd kun dårlige forhold og rett og slett som meg ikke har kunnskapen om hvordan en skal gå fra dating til forhold og hvordan sile ut alle de useriøse??? Anonymkode: 4cae2...c30
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Jeg har vært i 4 lengre forhold. Av dette har jeg lært i datingfasen at jeg: - Vet hva slags personlighet jeg passer sammen med, og ikke viker på mine dealbreakers - Er oppriktig og ærlig når jeg kommuniserer hva jeg er ute etter og hva slags verdier jeg har - Ikke ligger med noen før jeg kjenner personen nok, og har følelser for personen - Aldri tigger etter oppmerksomhet. Er ikke interessen gjensidig under dating er det ikke riktig! Det skal alltid oppleves som balanse. Bruker han unormalt lang tid på å svare eller det er jeg som tar mest kontakt, kutter jeg han ut. Veldig viktig at man er fornøyd med eget liv og aldri tar til takke med giftige mennesker eller blir for avhengig av en trygghetsfølelse. Jeg bruker magefølelsen mye. Og jeg er så ærlig med meg selv at jeg er ikke villig til å gå videre med noen som gir meg uklare signaler. Man må tørre å være følsom, men unngå å få hekt på noen, og ikke forelske seg i "potensialet", men se hva slags handlinger personen faktisk gjør under datingstadiet. Anonymkode: d0806...90c 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har vært i 4 lengre forhold. Av dette har jeg lært i datingfasen at jeg: - Vet hva slags personlighet jeg passer sammen med, og ikke viker på mine dealbreakers - Er oppriktig og ærlig når jeg kommuniserer hva jeg er ute etter og hva slags verdier jeg har - Ikke ligger med noen før jeg kjenner personen nok, og har følelser for personen - Aldri tigger etter oppmerksomhet. Er ikke interessen gjensidig under dating er det ikke riktig! Det skal alltid oppleves som balanse. Bruker han unormalt lang tid på å svare eller det er jeg som tar mest kontakt, kutter jeg han ut. Veldig viktig at man er fornøyd med eget liv og aldri tar til takke med giftige mennesker eller blir for avhengig av en trygghetsfølelse. Jeg bruker magefølelsen mye. Og jeg er så ærlig med meg selv at jeg er ikke villig til å gå videre med noen som gir meg uklare signaler. Man må tørre å være følsom, men unngå å få hekt på noen, og ikke forelske seg i "potensialet", men se hva slags handlinger personen faktisk gjør under datingstadiet. Anonymkode: d0806...90c Ts her det var et veldig godt formulert svar. Spesielt det med at du ikke godtar noe mye tull.. som sex prat og alsken som så mange er ute etter.. og det med å tigge etter oppmerksomhet. Jeg har i mitt dumme hodet tenkt i hvertfall før at sex prat er lissom dems måte på å bli kjent med meg på. Men har skjønt at det er bare tull. Men å finne en mann som ikke fokuserer på den biten er utrolig vanskelig. Er nesten ingen. Ja jeg har blitt hekta for jeg ble forelsket i feil mann. DEt gjør og at jeg har blitt enda mer skeptisk til å tørre å møte noen nye. Skal jeg kun gå etter hva jeg selv føler og ikke fire på noe. Jeg vet jo ikke hvilken personlighet jeg vil passe sammen med? Jeg har noen absolutte dealbreakere men det går på bruk av snus, røyk og alkohol. Og sånne praktiske ting som jeg må ha på plass for at hverdagslivet skal funke med eventuell ny en. Ja jeg har og tigget om oppmerksomhet. Det har jo selvsagt ikke ført noe godt med seg ser den. De tankene jeg har i mitt hodet om det å møte noen nye er blant annet At de passer inn i de kravene jeg har At begynner de å pense inn på sex prat er det bare å kutte ut med en gang først som sist. Se hvor ivrig de er etter å ha kontakt med meg. Ikke gå på date før jeg møter noen jeg virkelig syns virker spennende og har lyst til å gå på date med.. faren er at jeg tror jeg aldri kommer meg på date da gitt. Har vel aldri møtt noen jeg virkelig har hatt lyst til å gått på date med. Den og er vanskelig skal man gå om man ikke syns det virker veldig spennende??? Jeg syns det er fælt når jeg møter menn som blir interessert i meg og jeg ikke føler noenting for dem. Hvordan ha en klar linje med det og hvordan forholde meg til det. Hater og såre noen. Vet jo selv hvor vondt det er å bli avvist av noen man virkelig liker. Jeg syns det er himla vanskelig. Nå venter jeg bare på at det burde dukke opp en som ikke snakker om sex, som tør og invitere meg ut uten noen forventning om sex eller noe i den leia. En som viser at han syns det er morsomt å være med meg. En som drar meg med på ting. En som er lett og prate med og som jeg føler en får veldig god kjemi med. Har ikke tenkt å ha sex med noen med mindre jeg kjenner at jeg har følelser for personen og liker han. Jeg syns folk ligger alt for fort med menn når de søker etter noe seriøst. Ja det har hendt at folk som har ligget på første date har blitt sammen men tror ikke det er det vanlige. En mann som er interessert har ikke noe imot å vente håper jeg og tror da. Er jeg på rett spor? Anonymkode: 4cae2...c30 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ts her det var et veldig godt formulert svar. Spesielt det med at du ikke godtar noe mye tull.. som sex prat og alsken som så mange er ute etter.. og det med å tigge etter oppmerksomhet. Jeg har i mitt dumme hodet tenkt i hvertfall før at sex prat er lissom dems måte på å bli kjent med meg på. Men har skjønt at det er bare tull. Men å finne en mann som ikke fokuserer på den biten er utrolig vanskelig. Er nesten ingen. Ja jeg har blitt hekta for jeg ble forelsket i feil mann. DEt gjør og at jeg har blitt enda mer skeptisk til å tørre å møte noen nye. Skal jeg kun gå etter hva jeg selv føler og ikke fire på noe. Jeg vet jo ikke hvilken personlighet jeg vil passe sammen med? Jeg har noen absolutte dealbreakere men det går på bruk av snus, røyk og alkohol. Og sånne praktiske ting som jeg må ha på plass for at hverdagslivet skal funke med eventuell ny en. Ja jeg har og tigget om oppmerksomhet. Det har jo selvsagt ikke ført noe godt med seg ser den. De tankene jeg har i mitt hodet om det å møte noen nye er blant annet At de passer inn i de kravene jeg har At begynner de å pense inn på sex prat er det bare å kutte ut med en gang først som sist. Se hvor ivrig de er etter å ha kontakt med meg. Ikke gå på date før jeg møter noen jeg virkelig syns virker spennende og har lyst til å gå på date med.. faren er at jeg tror jeg aldri kommer meg på date da gitt. Har vel aldri møtt noen jeg virkelig har hatt lyst til å gått på date med. Den og er vanskelig skal man gå om man ikke syns det virker veldig spennende??? Jeg syns det er fælt når jeg møter menn som blir interessert i meg og jeg ikke føler noenting for dem. Hvordan ha en klar linje med det og hvordan forholde meg til det. Hater og såre noen. Vet jo selv hvor vondt det er å bli avvist av noen man virkelig liker. Jeg syns det er himla vanskelig. Nå venter jeg bare på at det burde dukke opp en som ikke snakker om sex, som tør og invitere meg ut uten noen forventning om sex eller noe i den leia. En som viser at han syns det er morsomt å være med meg. En som drar meg med på ting. En som er lett og prate med og som jeg føler en får veldig god kjemi med. Har ikke tenkt å ha sex med noen med mindre jeg kjenner at jeg har følelser for personen og liker han. Jeg syns folk ligger alt for fort med menn når de søker etter noe seriøst. Ja det har hendt at folk som har ligget på første date har blitt sammen men tror ikke det er det vanlige. En mann som er interessert har ikke noe imot å vente håper jeg og tror da. Er jeg på rett spor? Anonymkode: 4cae2...c30 Ja, jeg vil si du er på rett spor 😊 Jeg opplever ekstremt sjeldent at menn leder an med sex. Selv de som er ute etter bare sex gjør ikke dette med meg i starten. Jeg siler dem ut ved at jeg går på date, er tydelig på at jeg vil vente. Om de prøver seg likevel er det ok, men jeg gir ikke etter. Det er hvordan mannen da oppfører seg etterpå som avgjør om han faktisk er interessert i meg som person, eller en som bare vil ligge. Jeg bemerker meg også hvordan han spør om ting underveis i daten, som en pekepinn på hva han er ute etter. Har du dristige bilder av deg selv på datingprofiler? Hvordan man presenterer seg der har nok mye å si for hvordan menn tilnærmer seg deg. Jeg har kun ett bilde i helfigur, med heldekkende klær. Ellers er det normale bilder av ansiktet mitt. Anonymkode: d0806...90c 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En som drar meg med på ting Du har mange gode tanker, og får fine innspill her. Men skal du dra med stakkaren på noe, eller vil du helst bare sitte passiv, og passe på lista di? Anonymkode: 45a5c...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #6 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, jeg vil si du er på rett spor 😊 Jeg opplever ekstremt sjeldent at menn leder an med sex. Selv de som er ute etter bare sex gjør ikke dette med meg i starten. Jeg siler dem ut ved at jeg går på date, er tydelig på at jeg vil vente. Om de prøver seg likevel er det ok, men jeg gir ikke etter. Det er hvordan mannen da oppfører seg etterpå som avgjør om han faktisk er interessert i meg som person, eller en som bare vil ligge. Jeg bemerker meg også hvordan han spør om ting underveis i daten, som en pekepinn på hva han er ute etter. Har du dristige bilder av deg selv på datingprofiler? Hvordan man presenterer seg der har nok mye å si for hvordan menn tilnærmer seg deg. Jeg har kun ett bilde i helfigur, med heldekkende klær. Ellers er det normale bilder av ansiktet mitt. Anonymkode: d0806...90c Nei har bare av ansiktet og et pokemon Go bilde da jeg spiller det. Har ikke pyntet på sannheten heller. Ts Anonymkode: 4cae2...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå