AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Hei, dette er så kleint, og jeg føler meg skikkelig ekkel. Jeg skriver dette nå pga legesentret er setng og jeg må få ut tankene mine. For 2 timer siden kjente jeg en rar følse i rompa. Det ser ut som at jeg er veldig sår der, men føler d kiler litt, ikke på en god måte men er rar måte. Har sjekka avføringen men var ikke noe tegn til mark. jeg er skikkelig stressa for hva om det er det? hva om det ikke går vekk etter medeisinee. Jeg vet ikke om det er mark, men kan det være sopp. Anonymkode: e8e2b...442
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Når man er sår i rumpa så er det normalt at det klør eller kiler. Kjøp gjerne en sinksalve og smør hvis det er veldig ubehagelig, forebygg forstoppelse hvis du er plaget med det (spise svisker, fiberrik mat, bevege seg, drikke nok vann o.l) og ikke tørk hardt og mye med papir. Anonymkode: 8a03c...bee
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Høres ut som mark ja😨Markmiddel får du kjøpt reseptfritt på apoteket, ikke så dyrt heller🙂👍 Sønnen min hadde det for et par år siden. Vred på seg i panikk på baderomsgulvet pga kløe😨 Anonymkode: 4bf3c...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå