Avstand Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Så oppi disken med frossen fisk, og la merke til at Prima laks var dyrere enn en annen. Jeg trodde Prima liksom var billigmerke. Jeg så da at det var pris pr stk på den ene, mens på Prima stod det pris pr kg. Altså, prisen står med store bokstaver, mens det andre står med bitteliten skrift 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Avstand skrev (2 minutter siden): Så oppi disken med frossen fisk, og la merke til at Prima laks var dyrere enn en annen. Jeg trodde Prima liksom var billigmerke. Jeg så da at det var pris pr stk på den ene, mens på Prima stod det pris pr kg. Altså, prisen står med store bokstaver, mens det andre står med bitteliten skrift Prisen går opp og ned. Lønner seg å følge med hele tiden for å spare penger. Feks sylteagurk er ofte Noras pariseragurker billigere enn billigmerkene sine, men ikke alltid. Anonymkode: 523c2...514 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Patetisk var jo også et ord å bruke..,, Anonymkode: e28b8...285 31
Avstand Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prisen går opp og ned. Lønner seg å følge med hele tiden for å spare penger. Feks sylteagurk er ofte Noras pariseragurker billigere enn billigmerkene sine, men ikke alltid. Anonymkode: 523c2...514 Ja det vet jeg, men hvorfor skriver de pr kg på den billigste og pr stk på den andre? Når det inneholder like mye og pakkene var like? Det er for å få folk til å kjøpe den dyreste 1
Avstand Skrevet 3. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Patetisk var jo også et ord å bruke..,, Anonymkode: e28b8...285 Dårlig kvalitet på mange folk her. Hvorfor kommenterer dere noe så irrelevant?
Avstand Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2023 Capazitet skrev (14 minutter siden): Mat må man ha...og fisk er sunt Eh ja, men det er enda ikke relevant
Embla82 Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 Avstand skrev (1 time siden): Ja det vet jeg, men hvorfor skriver de pr kg på den billigste og pr stk på den andre? Når det inneholder like mye og pakkene var like? Det er for å få folk til å kjøpe den dyreste Produsenten bestemmer jo om det er kg pris eller pris per pakke. Rema er ikke produsent for begge. Så kritikken er i så fall bare at kg elle per pakke burde merkes tydeligere? Men det gjelder jo for alt i butikken, det er ikke noe som er gjort spesifikt for disse to produktene for å villede deg. 3
Pillarguri Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Alle varene skal være priset med kilopris, så det burde være enkelt å sjekke hva som er billigst. Om det ikke står på pakken så pleier det å stå på en etikett som henger på kanten av kjøl/frys. 6 2
Avstand Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2023 Pillarguri skrev (1 minutt siden): Alle varene skal være priset med kilopris, så det burde være enkelt å sjekke hva som er billigst. Om det ikke står på pakken så pleier det å stå på en etikett som henger på kanten av kjøl/frys. Jeg vet det og. Men det ser helt likt ut. Altså kg pris til prima står der stk pris står på den andre. Prima har andre varer der det står pr stk og.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 https://snl.no/patetisk Anonymkode: cde27...857 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #15 Skrevet 4. januar 2023 Alltid sjekke kiloprisen. Og så vurdere pris opp mot kvalitet. Fisk er jeg personlig kresen på. Anonymkode: 6d996...779
bundaberg Skrevet 4. januar 2023 #16 Skrevet 4. januar 2023 Avstand skrev (2 timer siden): Dårlig kvalitet på mange folk her. Hvorfor kommenterer dere noe så irrelevant? jeg merker samme tendensene på flere tråder. AB-brukere som lager innlegg uten mening. Prisene varierer ukentlig også - obs på å sjekke konkurrenter som first Price også. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #17 Skrevet 4. januar 2023 Avstand skrev (7 timer siden): Dårlig kvalitet på mange folk her. Hvorfor kommenterer dere noe så irrelevant? Det er ikke irrelevant å mene at dette ikke er patetisk. I hvert fall ikke mer irrelevant enn å skrive at det er "dårlig kvalitet" på mange folk her. Anonymkode: 77d67...8cf 10
Avstand Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #18 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er ikke irrelevant å mene at dette ikke er patetisk. I hvert fall ikke mer irrelevant enn å skrive at det er "dårlig kvalitet" på mange folk her. Anonymkode: 77d67...8cf Det bak skallen deres henger seg opp i alt annet enn selve temaet.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #19 Skrevet 4. januar 2023 Avstand skrev (32 minutter siden): Det bak skallen deres henger seg opp i alt annet enn selve temaet. Da kan jeg svare på tema: Nei, det er ikke patetisk det Rema gjorde!! Fornøyd? Anonymkode: 77d67...8cf 3 2
Avstand Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #20 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da kan jeg svare på tema: Nei, det er ikke patetisk det Rema gjorde!! Fornøyd? Anonymkode: 77d67...8cf Nei. For hvorfor står det kg med liten skrift og stk med like liten skrift på samme sted på lappene? Det er bare for å få folk til å kjøpe den litt dyrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå