AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er en 27 årig mann som kjenner at jeg blir mer og mer irritert på broren min, som er noen år yngre enn meg. Han bor fremdeles hjemme, har nesten ingen inntekt, og masse usikret gjeld. Jeg har veldig god lønn, fast jobb, gikk rett fra vgs til universitetet mv., jeg eier min egen bolig og har godt råd. Broren min er den type som damene snur seg etter på gaten, og han har masse kortvarige forhold, er hele tiden på dates med nye damer, vi har et godt forhold og snakker om alle disse tingene her. Jeg har ingen damer, jeg får ingen dates heller, jeg tør ikke be damer ut lenger, fordi det er håpløst uansett, fordi de bare ønsker seg utro drittsekker. Jeg prøver bare å komme ut med frustrasjonen min, hvorfor sier damer at de ønsker seg gode menn, når de ALDRI handler deretter. Anonymkode: 91b2b...62e
Aoo19 Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Du må ha selvtillit og tro på deg selv, smil, vær høflig og sosial, ikke tilbakeholden. Hjelper ikke å være kjekk om man er kjempe tilbakeholden og er "høy på pæra". 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): fordi de bare ønsker seg utro drittsekker. Jeg prøver bare å komme ut med frustrasjonen min, hvorfor sier damer at de ønsker seg gode menn, når de ALDRI handler deretter. Anonymkode: 91b2b...62e Du mangler sosial intelligens TS. Du må derfor lære deg hvordan man prater med kvinner. Siden broren din har draget, kan vel han hjelpe deg? Se over hva du skriver, sier ect Anonymkode: 759ac...d5f 8 1 4
Andro Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 (endret) Vi vil være sammen med folk det er gøy å være sammen med. Broren din er en fuckboy som blir harva over av de som vil ha en ONS og litt feelgood i forbifarten. Noe sier meg at du er ute etter litt mer. Det handler alltid om være godt selskap. Vær åpen og sosial, og ikke prøv for hardt sjekke folk. Vær en god venn, og ikke en fittoter, så går det bedre. Hvorfor trekker du inn inntekta di? Det er ikke et afrodisiakum. Vi jobber. Endret 3. januar 2023 av Andro 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Aoo19 skrev (3 minutter siden): Du må ha selvtillit og tro på deg selv, smil, vær høflig og sosial, ikke tilbakeholden. Hjelper ikke å være kjekk om man er kjempe tilbakeholden og er "høy på pæra". Jeg er ikke høy på pæra, bare sjenert, har bare bedt mange damer jeg er blitt kjent med ut, og det blir aldri noe mere. Det er over 1 år siden jeg har hatt kjæreste, før det var jeg jomfru til langt opp i 20-åra, hovedsakelig fordi jeg er for sjenert og for redd damer. Anonymkode: 91b2b...62e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er ikke høy på pæra, bare sjenert, har bare bedt mange damer jeg er blitt kjent med ut, og det blir aldri noe mere. Det er over 1 år siden jeg har hatt kjæreste, før det var jeg jomfru til langt opp i 20-åra, hovedsakelig fordi jeg er for sjenert og for redd damer. Anonymkode: 91b2b...62e Der har du jo problemet. Du er sjenert. Hvorfor sier du kvinner vil ha utro drittsekker da? Har jo ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 759ac...d5f 12 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Jo før du innser det jo bedre. Finn andre ting å bruke livet på, Anonymkode: ea379...70e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Damer er ikke for alle. Damer er for vinnere. Jo før du innser det jo bedre. Finn andre ting å bruke livet på, Anonymkode: ea379...70e I like måte! Anonymkode: 91b2b...62e
Phoenix Heart Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 Et godt eksempel på at penger ikke betyr noe, som helst. 2
Trolltunge Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Dette er vanskelig for sjenerte kvinner også. Sjenert er en utfordring angående å få interesse, for man blir så utydelig, og ofte ganske vanskelig å snakke med. Om du klarer å bedre selvtilliten din og øver deg angående å prate med kvinner, så går det nok bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 De som har et ekstra godt utseende og gode kontaktskapende evner får mest spontan oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Det gjelder både menn og kvinner. Realiteten for de aller fleste menn er å ikke vasse i oppmerksomhet. Det betyr ikke at du ikke vil lykkes. Din bror har ikke noe med din attraktivitet å gjøre. Ikke surr deg inn i negative tanker om kvinner, det vil bare gjøre at du sender ut negative signaler. Anonymkode: 4736d...953 1 1
Diry72 Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 Du har ikke spurt broren din om hvorfor han ikke holder på damene? Spør du meg så bør du ikke se opp til broren din. Problemet med slike som han kan være at han ikke greier å forholde seg til en dame, men hele tiden må ha nytt kjøtt. Det er heller ikke noe galt med å være jomfru i 20 årene. 2
Søgni Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 Om man ser på målbare ting, hvis vi først skal sammenligne, så er jo du det bra valget, ikke han som bor hjemme med gjeldsproblemer. Jeg skulle likt å se en diskusjon mellom de som mener at dette er typisk kvinner, og de som mener det er typisk kvinner å gå etter status 😅 Det er ikke sikkert det gjelder deg, men jeg har merka at veldig mange som mer eller mindre subtilt prøver å si at de er et kupp, har en klar formening om at de fortjener noen, og ikke hvem som helst, fordi de fyller visse kriterier. Fint at du gjør det bra økonomisk og med karriere, men hva sier det egentlig om hvordan du fungerer i en relasjon, hvilken personlighet du har etc.? Hvordan kommer du i kontakt med kvinner? Møter du damer i hverdagen? Det siste virker sikkert som et dumt spørsmål, men overraskende mange glemmer akkurat dette; man må faktisk møte potensielle dates et sted. I stedet for å sammenligne deg med din bror, som åpenbart har en del forhold i livet som ikke er å misunne og som vil kunne gi store økonomiske problemer i årevis framover, så ville jeg fokusert på noe annet enn å misforstått legge skylda på kvinners smak. Hvordan kan du bedre din egen selvoppfatning, som ser ut til å være litt lav? En ting er å mestre karriere og økonomi, men har du erfaringer med å mestre sosiale settinger og relasjoner godt? 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 Første du må gjøre, er å kutte ut begreper som «alfamann». Det er ikke noe som heter alfamann blant mennesker. Det er «incelpreik». Anonymkode: fc098...ebb 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er ikke høy på pæra, bare sjenert, har bare bedt mange damer jeg er blitt kjent med ut, og det blir aldri noe mere. Det er over 1 år siden jeg har hatt kjæreste, før det var jeg jomfru til langt opp i 20-åra, hovedsakelig fordi jeg er for sjenert og for redd damer. Anonymkode: 91b2b...62e Du ramser opp eiendelene dine og inntekten din. Hva er interessant med det? Slå deg løs, mann 🥳 Anonymkode: 2c9cf...61b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har veldig god lønn, fast jobb, gikk rett fra vgs til universitetet mv., jeg eier min egen bolig og har godt råd. Anonymkode: 91b2b...62e Dette er jo ting som for svært mange er helt irrelevant. Kunne ikke brydd meg mindre om disse tingene ved en fyr. Du må skifte fokus. Anonymkode: fc098...ebb 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du ramser opp eiendelene dine og inntekten din. Hva er interessant med det? Slå deg løs, mann 🥳 Anonymkode: 2c9cf...61b Det er en måte for menn å gjøre seg attraktive på.... Derfor ramser jeg opp dette. Anonymkode: 91b2b...62e
Flintis Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 27 årig mann som kjenner at jeg blir mer og mer irritert på broren min, som er noen år yngre enn meg. Han bor fremdeles hjemme, har nesten ingen inntekt, og masse usikret gjeld. Jeg har veldig god lønn, fast jobb, gikk rett fra vgs til universitetet mv., jeg eier min egen bolig og har godt råd. Broren min er den type som damene snur seg etter på gaten, og han har masse kortvarige forhold, er hele tiden på dates med nye damer, vi har et godt forhold og snakker om alle disse tingene her. Jeg har ingen damer, jeg får ingen dates heller, jeg tør ikke be damer ut lenger, fordi det er håpløst uansett, fordi de bare ønsker seg utro drittsekker. Jeg prøver bare å komme ut med frustrasjonen min, hvorfor sier damer at de ønsker seg gode menn, når de ALDRI handler deretter. Anonymkode: 91b2b...62e Hvordan er livet ditt økonomisk, sosialt, kulturelt og helsemessig, er det slik du vil ha det, kan det bli bedre, er det noe en kvinne kan komplettere, eller er liksom den manglende kvinnen det som er livet?
Jocelynn Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 Vel, jeg er en av de damene som kikker bak de støyende «alfahannene» og ser etter han stille med god utdanning (livet på stell). Det er helt sikkert flere av oss. ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en måte for menn å gjøre seg attraktive på.... Derfor ramser jeg opp dette. Anonymkode: 91b2b...62e Ja….og hvordan synes du det har fungert så langt? Anonymkode: 2c9cf...61b 3 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå