Gå til innhold

Anbefale tepperenser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ønsker å gå til innkjøp av tepperenser, men har lite peiling på dette så lurer på om noen har noe å anbefale? Vil bruke det til rens av tepper, sofa, bilseter osv. 

Anonymkode: 7f4f9...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nå har jeg ikke kjøpt ennå, men skal kjøpe en kärcher steamer. Har lest anmeldelser og googlet mye; håper den innfrir☺️

Anonymkode: 654fc...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå har jeg ikke kjøpt ennå, men skal kjøpe en kärcher steamer. Har lest anmeldelser og googlet mye; håper den innfrir☺️

Hvilken modell da? Ser det går mye i Karcher om man googler ja. Men følte utifra det jeg leste så er de mer til gulv og ikke typiske tekstiler som sofaer ol? 

Anonymkode: 7f4f9...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har Kärcher steamer, men bruker den ikke på tepper og møbler. Da ville de blitt etterlatt kliss våte.

Har leid en slik Kärcher tepperenser ved behov, og vært fornøyd.

Anonymkode: 6c31a...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel forskjell mellom steamer og tepperenser.  Hadde gått for kracher, de er best i test og renser veldig bra. Skal sjølv skaffe meg en sånn. Har bare leid det hittil. 

Anonymkode: 1d052...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bissell spotclean pro. Helt grei den, bråker en del 👀 hendig og nett, har vasket rent det behovet jeg har hatt. Sikkert slitsomt å vaske store tepper med den, da den ikke har langt skaft 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...