Gå til innhold

Konstant tett på venstre side av nesen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg tok en mr av nesen for en stund siden og da så de at neseveggen var litt skjev sånn at venstre siden av nesen min blir tettere enn den andre siden, men de sa aldri noe om at jeg kunne gjøre noe med det.

Jeg er tett på venstre side nesten konstant og det er helt umulig å puste gjennom den med mindre jeg bruker nesespray på den siden. Det er verst om kveldene når jeg skal sove for da er det tett langt ned i bihulen, det føles ut som bihulen holder på å sprenge..

Av og til er det så tett at når jeg bruker nesespray så renner nesesprayen ut igjen for det kommer ikke gjennom. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har ikke lysst å bruke nesespray så ofte da det kan være avhengighetsskapende men det er det eneste som fungerer, det er kun mentol nesesprayen som hjelper for meg.

Anonymkode: c7f2d...abb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan opereres. Har rettet neseskilleveggen og høvlet bort det som måtte fjernes. I tillegg til en bihule operasjon. Gjorde det offentlig. 

Anonymkode: 72bb0...5fd

AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til fastlegen. Han eller hun han henvise videre. Man har rett på operasjon dekket hvis neseskilleveggen er veldig skjev og det er vanskelig å puste ordentlig osv. Har tatt en sånn operasjon selv, ble mye lettere å puste og mannen min sa jeg slutta og snorke😊

Anonymkode: 0f258...d48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...