AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Del Skrevet 3. januar 2023 Ser at kaffen er mye billigere i Sverige, ser priser ned i mot 40kr pr kilo men synes ofte det er litt egen smak på de. selv foretrekker jeg Friele men er det noe som vet om kaffe fra Sverige som er i nærheten av norsk kaffe i smak? Anonymkode: 8e685...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. januar 2023 #2 Del Skrevet 3. januar 2023 Jeg liker Løfbergs Lilla, mener det er den som heter "mellanrost". Pleier å kjøpe den når det er tilbud på Europris siden jeg bor et godt stykke unna Sverige. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 3. januar 2023 #3 Del Skrevet 3. januar 2023 Hvilket merke har du sett til 40 kr kg? Og hvor? Prisen for traktekaffe er da fra 108 kr kg her i Sverige nå, så hvor har de så billig kaffe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Del Skrevet 3. januar 2023 Thildamor skrev (53 minutter siden): Hvilket merke har du sett til 40 kr kg? Og hvor? Prisen for traktekaffe er da fra 108 kr kg her i Sverige nå, så hvor har de så billig kaffe? Så det i sommer, blå pakke med kaffe, 1 Kg, rundt 40 Skr. Anonymkode: 8e685...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 3. januar 2023 #5 Del Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så det i sommer, blå pakke med kaffe, 1 Kg, rundt 40 Skr. Anonymkode: 8e685...5b8 Jaha, var nok tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå