Gjest barne- og familiemedister Skrevet 15. desember 2005 #1 Skrevet 15. desember 2005 (endret) http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article675753.ece Kjempebra! Får bare håpe at avtalen følges opp med noen ordentlige virkemidler når Stortingsproposisjonen om arbeid og velferd legges frem til våren! Endret 15. desember 2005 av Statsmedister
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 15. desember 2005 #2 Skrevet 15. desember 2005 15 visninger på 9 timer var litt i underkant, så jeg forandret litt på trådens tittel. Beklager til de av dere som ble litt skuffet.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. desember 2005 #3 Skrevet 15. desember 2005 15 visninger på 9 timer var litt i underkant, så jeg forandret litt på trådens tittel. Beklager til de av dere som ble litt skuffet. ← Jeg åpnet den nå, og ble skuffet. Se tråd i Ris, ros og tips om hva jeg mener om overskrifter.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 15. desember 2005 #4 Skrevet 15. desember 2005 Jeg åpnet den nå, og ble skuffet. Se tråd i Ris, ros og tips om hva jeg mener om overskrifter. ← Jeg sier som samen som krasjet i en rundkjøring på Sinsen: Joda, æ visste at det va vikeplikt dær. Mæn æ valgte å ikke benøtte mæ av det
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 På den annen side: Det er virkelig en god nyhet at partene endelig er blitt enige om å videreføre IA-avtalen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå