Gå til innhold

Uerfaren = dårlig i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har lite erfaring seksuelt er man da automatisk dårlig i senga? Eller er det ting man kan gjøre som "veier" opp?

Er kvinne med lite erfaring og redd for å skuffe, da jeg f.eks ikke har prøvd å ri noen og lignende. 

Anonymkode: 529ea...386

Videoannonse
Annonse
Gjest sokrat
Skrevet (endret)

Null betydning for meg og sikkert 99 prosent av andre menn.

Endret av sokrat
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden dårlig med erfaring, da vil man også kjenne sin egen kropp bedre, så desidert beste sexen jeg har hatt er med erfarne kvinner i 40 årene. Men det viktigste er å innse at alle er forskjellige for at sexen skal bli bra, ikke kjøre på med det samme til alle fordi det funket på en, da kan sexen bli bra, selv med minimalt med erfaring 

Anonymkode: 703f2...4f7

AnonymBruker
Skrevet

Men du vet at man blir bedre med øvelse, ikke sant? Bare kommuniser ordentlig med han, så blir det forhåpentlig fantastisk for deg også. De fleste menn jeg kjenner foretrekker heller å være unike - altså at du ikke har for mange bak deg - enn at du skal være fantastisk i senga fra første stund.

Anonymkode: 401e0...a30

• Liker 1
Skrevet

Det der trenger du ikke å bekymre deg for, det viktigste er at du har lyst.  Vi har alle vært nybegynnere en gang.  🙂  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde veid opp i massevis, hvis du er nysgjerrig, spørrende, og prøvende. Husk at sex skal være nytelse og moro, og ikke en konkurranse. 

Anonymkode: dbdb4...bfd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste for å lykkes med sex er ikke nødvendigvis erfaringen, men at du liker sex og klarer å uttrykke det.

Når jeg snakkes om å lykkes med sex, så er det vel med tanken på at det skal gi partneren glede. De fleste menn tenner på damer som liker sex og tør vise det. Teknikken står seg ikke alene, så den som satser kun på teknikk er ikke nødvendigvis bra i senga. 

Anonymkode: c8579...e2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær åpen, nysgjerrig og ha god kommunikasjon så er mye gjort! Var i din situasjon tidligere i år, men kjæresten min var bare tålmodig og fin. Jeg spurte mye "er det digg?". Man lærer veldig fort, det faller seg naturlig å vite hva man skal gjøre og hvordan man skal bevege seg osv. Hør på partneren sine lyder og innlevelse så skjønner du fort hva som er "riktig". 

Anonymkode: f5f1e...181

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man har lite erfaring seksuelt er man da automatisk dårlig i senga? Eller er det ting man kan gjøre som "veier" opp?

Er kvinne med lite erfaring og redd for å skuffe, da jeg f.eks ikke har prøvd å ri noen og lignende. 

Anonymkode: 529ea...386

øve, øve, øve:-)

hvor gammel er du, da?

Skrevet

Er vel bare en treningssak, men også avhengig av hvor trygg du er med den andre.

AnonymBruker
Skrevet

Å være uerfaren er ikke det samme som å være dårlig. Man er dårlig i senga hvis man bare ligger som et slakt og lar den andre gjøre jobben, eller bare tenker på seg selv og ikke tar hensyn til den andre parten.

Anonymkode: abe65...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Ikke tar ansvar for egen nytelse og seksualitet  = dårlig i senga. 

Anonymkode: b0b20...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...