Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for ca 2 mnd siden, og har lagt meg til vane å ta på pysjen etter middag/når jeg har tatt en dusj, så det vil si at jeg sitter nå i pysjen - er dette egentlig innafor?😅 Eller er pysj egentlig et plagg en helst bør bruke senere på kvelden og når man legger seg? Jeg orker nemlig ikke å bytte til «vanlige» klær igjen etter en lang dag og liker aller best å ta på meg pysj etter en dusj, og jeg liker å dusje etter middag -hva er deres pysjamas rutiner?🙈 sleng gjerne med hvilken pysj dere bruker i samme slengen😂

Anonymkode: fb1dc...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør vel som du vil?

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du vel fint bestemme selv? Jeg fødte for 3 uker siden og har i dag gått i pysjbukse hele dagen. 

Anonymkode: c395f...6f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid i pysj når jeg er hjemme. Er jeg ikke ut en dag går jeg i pysj hele dagen. Går til og med med pysj på butikken noen ganger hvis jeg ikke gidder å skifte 🙈

Anonymkode: 0cd1c...347

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bytter til pysj eller joggebukse med en gang jeg kommer hjem. Behagelig og gå i orker ikke sitte i sofaen med jeans eller dressbukse. 

Anonymkode: 82426...492

• Liker 3
Skrevet

Samme det vel? Om det er pysj eller joggebukse? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid på meg pysj eller koseklær når jeg er hjemme uansett tid på døgnet.

Anonymkode: 8e68c...f4b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten voksne barn og går i pysj hele dagen på fridager hvis jeg vet jeg ikke skal ut døra 😊

Anonymkode: 92da7...777

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bytter til pysj eller joggebukse med en gang jeg kommer hjem. Behagelig og gå i orker ikke sitte i sofaen med jeans eller dressbukse. 

Så sinnsykt enig! 

Anonymkode: 92da7...777

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker kun behagelige klær hjemme, før gikk jeg gjerne i truse og t skjorte men mannen liker ikke det fordi han er redd naboen skal se rumpa mi gjennom vinduet 😅

Anonymkode: 85a8d...b59

AnonymBruker
Skrevet

Joggebukse / pysj på dagtid er ganske white trash men man gjør som man vil og trives med 

Anonymkode: 88e88...86f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som ser deg når du er hjemme?

Anonymkode: e70ca...32b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Joggebukse / pysj på dagtid er ganske white trash men man gjør som man vil og trives med 

Hvorfor er det noe som plager deg egentlig? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde på meg pysj etter jobb og på fridager til og med før barn. Du velger selv. 

Anonymkode: 23a56...ecb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ditt hjem, dine regler😊 Jeg liker å være pent kledd, så er sjelden jeg bruker pysj. 

Anonymkode: da36b...068

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvorfor er det noe som plager deg egentlig? 

Bruker ikke disse plaggene til vanlig da føler meg ikke vel i de . 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker ikke disse plaggene til vanlig da føler meg ikke vel i de . 

Så pga DU ikke bruker det, så er det white trash? Okey 🙄

har aldri forstått meg på folk som ikke liker å gå med behagelige «kose» klær hjemme. Jeg sover inne i pysj, men har flere pysj bukser jeg bruker hjemme ;) 

Anonymkode: 3246b...c75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går alltid i joggebukse/pysjbukse hjemme, med mindre jeg har gjester. Men jeg syns kanskje pysjen man sover i er greit å spare til natta, og heller ha egne koseklær på dagtid. 

Anonymkode: 580c5...82d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 1/3/2023 at 7:28 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor skal alt være så behagelig hele tiden?

Anonymkode: 12892...89c

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid på behagelige klær hjemme. Pysj, joggebukse, kosedress eller tights og t skjorte :) 

Anonymkode: 292e4...d2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...