AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Finnes det noe ulltøy du vet om som holder seg godt, som ikke nupper så fælt? Spiller ingen rolle om det er ullundertøy, til hjemmebruk elelr genser etc for utebruk, vil gjerne ha tips om det, evt hvordan minske nupping. Anonymkode: b3a94...6db
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Noen personer nupper mer enn andre, ikke alt handler om tekstilene. Materialer med korte fibre nupper lettere enn materialer med lange fibre. Sånn sett vil merinoull nuppe en del mer kontra vanlig ull. Selv har jeg veldig god erfaring med Kari Traa sitt ullundertøy, det holder seg veldig fint selv etter lang bruk og mye vask. Anonymkode: 76edf...363
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Noen personer nupper mer enn andre, ikke alt handler om tekstilene. Materialer med korte fibre nupper lettere enn materialer med lange fibre. Sånn sett vil merinoull nuppe en del mer kontra vanlig ull. Selv har jeg veldig god erfaring med Kari Traa sitt ullundertøy, det holder seg veldig fint selv etter lang bruk og mye vask. Anonymkode: 76edf...363 Eg har samme erfaring med Kari Traa sitt ullundertøy som personen over. Men ellers er eg veldig fan av Janus. Enkelt og greitt, gjerne einsfarga, som ikkje nuppar. Anonymkode: 1ddf0...747 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå