Gå til innhold

Hvor mange sengesett har dere som bare er to stk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 5 stk, vurderer å bruke et gavekort på KID å kjøpe 2 sengesett til, føler vi har litt lite. Hvor mange har dere andre samboerpar der ute? 

Anonymkode: a8a69...f22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har sikkert 20 stk, liker å bytte på. Bomull, sateng, krepp, flanell osv..

Anonymkode: 5f28f...54f

AnonymBruker
Skrevet

Tre sett til hver. De matcher.  

Pluss 4 sett til besøk. 

Synes vi har for mange 😅

Anonymkode: 64b58...183

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2 til hver. Alt blir vasket og tromlet i det det blir tatt av, så har alltid nye sett klare. Gidder ikke huse på mer enn nødvendig.

Anonymkode: 40cc6...50d

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to sett. Ett brukes i sommerhalvåret (bomullssateng), og ett i vinterhalvåret (tettvevd bomull), som vaskes og tromles en gang i uka, og så legges rett på senga igjen. 

Vi har også to sett til gjester. De er jo forsåvidt også backup, men har likevel aldri trengt å bruke de på vår seng. Så jeg ser på ingen måte at fem sett er for lite?

Anonymkode: 589d5...6b0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi har tre sett, og føler overhodet ikke at vi trenger fler. Da har vi nok til at det alltid kan være ett på senga, ett i skittentøyet og ett rent i skapet (ideelt sett to rene og ingen skitne, men jeg er ikke såå glad i å vaske tøy).

Anonymkode: cbd2a...586

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To sett. Trenger ikke flere.

Anonymkode: 648a9...bcc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To sett. Ett i bomullssateng til sommeren og ett i flanell nå på vinteren. 

Anonymkode: 0d50b...1c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 sett. Skifter hver uké og vasker klær flere i uka så trenger ikké mer. Hadde flere men kastet da jeg gjorde leiligheten minimalistisk 

Anonymkode: c4b6a...e5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 sett sateng 

1 sett bomull 

2 sett flanell

kan ikke se hvorfor vi skulle hatt noe mer. 

Anonymkode: aaa16...862

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 sett. Alt egyptisk bomull. Jeg liker variere med farger.

Anonymkode: 276ee...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 4 sett og syns det er nok. liker å ha ulike farger på settene. og ikke føle at en bruker de samme hele tiden.

Anonymkode: 43473...8c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bytter en gang i uka, og vi har 3 sett. Skulle hatt et til, mest når vi har gjester. Vi har fellesvaskeri så kan ikke vaske når som helst.

Anonymkode: 85f72...eaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Seks sett, og bytter en gang i uka. Jeg syns vi har for mange, men kaster de ikke før de er utslitt.

Anonymkode: 5f274...6db

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to doble sett som vi bruker selv. Og så har vi 5 ulike enkle sett til gjester. 

Anonymkode: 5e84d...02f

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 sett. To i tynnere bomull til sommeren, og et i flanell på vinteren. Vasker og tromler med en gang jeg tar det av. 

Anonymkode: 01496...b8e

Skrevet

6-7 sett. Mest egyptisk bomull men også 2-3 sett med flanell. Vi trenger egentlig ikke mer en fire sett men det dukker gjerne opp nytt til jul som blir beholdt i tilfelle de gamle er modne for utskifting.

AnonymBruker
Skrevet

2 flanell og 2 bomull. 4 ekstra putevar og 4 laken. Bytter ofte putevar og laken oftere enn dynetrekk.

Anonymkode: ea987...358

AnonymBruker
Skrevet

Vi er gift par med to barn, og vi har bare to sengesett som vi bytter på til vår seng :) Ungene har også to sett hver til passer til deres dyner/madrasser. 

Anonymkode: 845cf...b66

AnonymBruker
Skrevet

Tre hele sett, og en haug ekstra som er kjekt å ha i tilfelle oppkast, diaré…🙄

Anonymkode: 11908...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...