Gå til innhold

Blir gal av denne ventingen😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi forsøker å bli gravide, men har ikke kommet lenger enn til pp4 enda. Allikevel er det så vanskelig å slappe av og ikke stresse med det!

Jeg er 34 år, og har et barn fra før, så vet jeg kan bli gravid. Dog med en annen barnefar.

Har forholdsvis regelmessig syklus siden jeg sluttet med pillen i september, 26-27 dager. 

Nå har det gått 28 dager, altså dpo 14. Ingen mens enda, men negativ test.

Har hatt mensmurringer i flere dager, og vanligvis ville menssmertene gjort sitt inntog i går, ganske sterke smerter til vanlig.  Men nå murrer det bare, og jeg driver og sjekker om det kommer blod hver gang jeg er på do. 

Hadde også MASSE hvit utflod i morges, trodde jeg begynte å blø. Dette har gitt seg nå. 

Trenger vel bare noen støttende tanker og ord i tilfelle mensen kommer, er så vanskelig når man bare går og venter og håper😌

Anonymkode: 2da17...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg så altfor godt igjen. Vi droppet prevensjon for to sykluser siden, håper på første ila neste år. Trodde jeg var obs på kroppen min og dens signaler allerede, men nå tolker og googler jeg i hytt og vær 🥸

Anonymkode: 5c4fa...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagene går aldri så sakte som i den ventetiden der😅

Anonymkode: 061ef...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da kom mensen denne mnd også, en dag for sent.

Får prøve å legge stresset litt på hylla og håpe på at man klarer å slappe av, og la være og teste i hytt og pine😌

Anonymkode: 2da17...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde jeg var obs på kroppen min og dens signaler allerede, men nå tolker og googler jeg i hytt og vær 🥸

Samme 😂

Hvem skulle det er så mye informasjon i utflod. Og at man plutselig blir svært opptatt av det 😳😳😳😳

Anonymkode: 8ea6c...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...