H a n n e Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 Til dere som bruker str 44 og oppover i klær, hvor handler dere klær? Fysisk butikk eller på nett? Har behov for nye klær, men grunnet lite til ingen utvalg i mange fysiske butikker så mister jeg litt piffen.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Veldig mange av kjedene har jo egne avdelinger for store klær. Kaph Ahl, HM, Cubus. Zizzi og Zavannah har masse klær i større størrelser. Bonprix.no har masse i store størrelser. Anonymkode: 5a522...c05
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Jeg er str. 44-48 og jeg finner klær i de fleste butikker her jeg bor, og vi har ikke så mange butikker. Så det spørs litt hvor på "skalaen" du er. Men de fleste butikker har klær hvis vi ikke snakker str. 50+ Ellers handler jeg gjerne hos Ellos, Boozt, Zalando, Miinto mv. av nettbutikker. Anonymkode: d37f2...b0e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Jeg finner overdeler i de fleste butikker som er beregnet på 30+ i alder, mens bukser er stort sett netthandel eller stormotebutikker. Match har noen bukser da Anonymkode: f1a77...8ff
Gjest AprilRyan Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 Zalando for det meste. Litt diverse andre hvis jeg skal ha noe spesielt. Jeg handler lite i fysiske butikker siden det er så kjedelig utvalg, men på nett er det null problem å finne fine klær.
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. januar 2023 #7 Skrevet 4. januar 2023 Zalando, Bonprix, Ellos, Cellbes, Sparkjøp, KappAhl, Cubus, EMP-shop…
Astramare Skrevet 4. januar 2023 #8 Skrevet 4. januar 2023 Handler mest fra zalando eller zizzi, zizzi har bedre utvalg på nettsiden dems, å handle på en fysisk zizzi nærheten av hvor jeg bor er helt håpløst.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #9 Skrevet 4. januar 2023 Str 44/46 er ganske vanlig størrelse. Så det pleier de å ha i de fleste fysiske butikker og samme utvalg som resten av butikken. Men jeg har lagt merke til at de blir fort utsolgt for de store størrelsene. Mange plagg i str xs og s har de, men lite av str L og opp. Noen butikker verre enn andre. Virker som om de har dårlige innkjøps rutiner. Kappahl, H&M, Savanna, Zizzi er eksempler på butikker som har klær i str 44 og litt opp. B-young har vel også størrelser opp til 46 mener jeg. Jeg handler en del på Bonprix når jeg handler på nett. Eller Zalando. Jeg har gått mye ned i vekt, så jeg kan nå kjøpe klær i mindre str. Men butikkene nevnt over har jeg brukt mye da jeg handlet klær i str 46. Anonymkode: 3d86c...647
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #10 Skrevet 4. januar 2023 H a n n e skrev (22 timer siden): Til dere som bruker str 44 og oppover i klær, hvor handler dere klær? Fysisk butikk eller på nett? Har behov for nye klær, men grunnet lite til ingen utvalg i mange fysiske butikker så mister jeg litt piffen. utvalget i fysisk butikk er dårlig, spesielt fra str 46-48 og opp. F.eks så er H&M's store størrelser som regel kun tilgjengelig på nett, og det opplever jeg ofte med Lindex og. Dermed handler jeg stort sett på nett. Hvis du er interessert i bedre kvalitet enn stormoten til Zizzi og Pip, så kan du søke på størrelse på zalando, og da ser du at på Tommy Hilfiger og Ralph Laurens kommersielle linje har store størrelser. Jeg har og funnet ut at Jumperfabrikens XL ikke tilsvarer 42 som det kan se ut som hos ellos, men 46-48. Det er en egent tråd her på klesforumet der folk poster klær de har kjøpt i store størrelser. Du finner endel gode tips der. Anonymkode: 08818...c2a
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #11 Skrevet 4. januar 2023 Danske Curvii, har fått norsk nettside: Curvii.no De har bare plussizemerker. Anonymkode: d55cd...2fa
H a n n e Skrevet 4. januar 2023 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): utvalget i fysisk butikk er dårlig, spesielt fra str 46-48 og opp. F.eks så er H&M's store størrelser som regel kun tilgjengelig på nett, og det opplever jeg ofte med Lindex og. Dermed handler jeg stort sett på nett. Hvis du er interessert i bedre kvalitet enn stormoten til Zizzi og Pip, så kan du søke på størrelse på zalando, og da ser du at på Tommy Hilfiger og Ralph Laurens kommersielle linje har store størrelser. Jeg har og funnet ut at Jumperfabrikens XL ikke tilsvarer 42 som det kan se ut som hos ellos, men 46-48. Det er en egent tråd her på klesforumet der folk poster klær de har kjøpt i store størrelser. Du finner endel gode tips der. Anonymkode: 08818...c2a Takk for tips! Hva heter den tråden?🤗
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #13 Skrevet 4. januar 2023 H a n n e skrev (6 minutter siden): Takk for tips! Hva heter den tråden?🤗 Anonymkode: 08818...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå