AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #1 Skrevet 3. januar 2023 (endret) Hvordan kan man formulere en melding til en person man har lyst til å møte igjen etter en fantastisk kveld og nach/ons? Uten å virke merkelig. Jeg pleier aldri å knytte meg til folk jeg har hatt ons med og har som regel ingen behov for å se dem igjen, ei heller har kontaktinfo til dem. Men denne personen har jeg snapchatten til, på den personens initiativ. Men vedkommende er ikke aktiv på snap så og si så vi har ikke kommunisert noe siden vi møttes. Vi er begge i 30-årene om det spiller noen rolle. Tar imot alle tips. Anonymkode: 64f99...777 Endret tittel Chantielle mod. Endret 3. januar 2023 av Chantielle
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #2 Skrevet 3. januar 2023 Sitat takk for sist, replay? Anonymkode: 62ff7...28a 1
aksase Skrevet 3. januar 2023 #3 Skrevet 3. januar 2023 Ingenting er vel bedre enn å gå rett på sak, skrive det du skriver her, at du hadde en fin kveld og vil gjerne møte han igjen, hvis han vil? 2
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #4 Skrevet 3. januar 2023 Jeg tenker det bare er å være rett frem, ingen spill, ingenting å tape på det. Gi ektefølte komplimenter, si hvorfor du liker vedkommende og hvorfor du vil møtes igjen. Ikke vær redd for å være for direkte, er det gjensidig, så tenker jeg det blir tatt godt imot 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #5 Skrevet 3. januar 2023 Jeg syntes bare fallhøyden virker så stor.. For slik jeg tenker så er det litt sånn "vi visste jo det bare var et ons, hvorfor i alle dager tar du kontakt".. Og jeg har jo ikke nødvendigvis lyst til å møte personen igjen kun for å ha sex, men for å bli bedre kjent. Jeg tror gjerne ikke vedkommende er på utkikk etter noe fast, da det er under 1 år siden personen ble skilt. Men det vet man jo heller ikke før man har spurt.. Men ærlighet er det man kommer lengst med? Og kanskje greit å bare få avklart så jeg slipper å bruke mye tid på "hva hvis"? Men er det innafor å skrive "Jeg hadde en veldig hyggelig kveld sammen med deg og vil gjerne møtes igjen", når det bare var tilfeldigheter og ikke et avtalt møte? TS. Anonymkode: 64f99...777 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #6 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syntes bare fallhøyden virker så stor.. For slik jeg tenker så er det litt sånn "vi visste jo det bare var et ons, hvorfor i alle dager tar du kontakt".. Og jeg har jo ikke nødvendigvis lyst til å møte personen igjen kun for å ha sex, men for å bli bedre kjent. Jeg tror gjerne ikke vedkommende er på utkikk etter noe fast, da det er under 1 år siden personen ble skilt. Men det vet man jo heller ikke før man har spurt.. Men ærlighet er det man kommer lengst med? Og kanskje greit å bare få avklart så jeg slipper å bruke mye tid på "hva hvis"? Men er det innafor å skrive "Jeg hadde en veldig hyggelig kveld sammen med deg og vil gjerne møtes igjen", når det bare var tilfeldigheter og ikke et avtalt møte? TS. Anonymkode: 64f99...777 Kjør på! Hvis du ikke spør, skjer det i hvert fall ikke noe. Du har ingenting å tape 😃 Anonymkode: 50272...efd 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #7 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjør på! Hvis du ikke spør, skjer det i hvert fall ikke noe. Du har ingenting å tape 😃 Anonymkode: 50272...efd Det er helt sant! Føler meg utrolig barnslig. Er det mulig. Så blir jeg sånn, ok, når på døgnet skal man spørre? Nå er det jo midt i arbeidstiden og i ettermiddag er det familie/hobby. Vil ikke være den der som er så himla til bry. Sendte en snap for 8 timer siden som enda ikke er åpnet. Så kanskje vente til i morgen eller over i morgen. Som om jeg blir mindre utålmodig av å vente et par dager. Anonymkode: 64f99...777
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #8 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er helt sant! Føler meg utrolig barnslig. Er det mulig. Så blir jeg sånn, ok, når på døgnet skal man spørre? Nå er det jo midt i arbeidstiden og i ettermiddag er det familie/hobby. Vil ikke være den der som er så himla til bry. Sendte en snap for 8 timer siden som enda ikke er åpnet. Så kanskje vente til i morgen eller over i morgen. Som om jeg blir mindre utålmodig av å vente et par dager. Anonymkode: 64f99...777 Hva med i 20-tiden? Da er middag ferdig, og man begynner som regel å roe ned litt. Anonymkode: 50272...efd
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #9 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med i 20-tiden? Da er middag ferdig, og man begynner som regel å roe ned litt. Anonymkode: 50272...efd Her er du nøyaktig. Det liker jeg. Jeg får se om snappen er åpnet til det. Liker ikke å dobbeltekste folk.. Anonymkode: 64f99...777
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg syntes bare fallhøyden virker så stor.. For slik jeg tenker så er det litt sånn "vi visste jo det bare var et ons, hvorfor i alle dager tar du kontakt".. Og jeg har jo ikke nødvendigvis lyst til å møte personen igjen kun for å ha sex, men for å bli bedre kjent. Jeg tror gjerne ikke vedkommende er på utkikk etter noe fast, da det er under 1 år siden personen ble skilt. Men det vet man jo heller ikke før man har spurt.. Men ærlighet er det man kommer lengst med? Og kanskje greit å bare få avklart så jeg slipper å bruke mye tid på "hva hvis"? Men er det innafor å skrive "Jeg hadde en veldig hyggelig kveld sammen med deg og vil gjerne møtes igjen", når det bare var tilfeldigheter og ikke et avtalt møte? TS. Anonymkode: 64f99...777 Hvis han ikke takler en direkte melding om det, så er det uansett ikke gjensidig, og det er vel greit å finne ut av. sleng på noen komplimenter som ikke er seksuelle, ikke kun at du vil møtes igjen, da tenker han nok at du bare ønsker flere ligg 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #11 Skrevet 3. januar 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Hvis han ikke takler en direkte melding om det, så er det uansett ikke gjensidig, og det er vel greit å finne ut av. sleng på noen komplimenter som ikke er seksuelle, ikke kun at du vil møtes igjen, da tenker han nok at du bare ønsker flere ligg Hva kan være fine komplimenter å skrive til noen da? Anonymkode: 64f99...777
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #12 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva kan være fine komplimenter å skrive til noen da? Anonymkode: 64f99...777 Det er jo veldig forskjellig, kom med noe ektefølt, ikke bare si noe for å si noe, hvis du liker han godt, så er det nok noe med han som du synes er fint, og da sier du det
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #13 Skrevet 3. januar 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Det er jo veldig forskjellig, kom med noe ektefølt, ikke bare si noe for å si noe, hvis du liker han godt, så er det nok noe med han som du synes er fint, og da sier du det Jeg får tenke på det.. Men vi er enige om å gi det en dag før jeg skriver noe? Anonymkode: 64f99...777
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #14 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får tenke på det.. Men vi er enige om å gi det en dag før jeg skriver noe? Anonymkode: 64f99...777 Personlig ville jeg ikke tenkt på venting, det blir for meg spill, jeg ville vist interesse med en gang, Men nå er jeg litt frempå, jeg kan finne på å sende melding på vei hjem, men det er oftest gått min vei å være direkte, også slipper jeg gå rundt å overtenke hva hun synes om meg. Hvordan han responderer på det er umulig å vite, men jeg tenker bare go for it 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #15 Skrevet 3. januar 2023 Arild37 skrev (2 minutter siden): Personlig ville jeg ikke tenkt på venting, det blir for meg spill, jeg ville vist interesse med en gang, Men nå er jeg litt frempå, jeg kan finne på å sende melding på vei hjem, men det er oftest gått min vei å være direkte, også slipper jeg gå rundt å overtenke hva hun synes om meg. Hvordan han responderer på det er umulig å vite, men jeg tenker bare go for it Det er forsåvidt sant det du sier det. Vil jo bare spørre for å være direkte og få vite svaret. Må bare finne ut hvordan jeg skal formulere meg. Vil jo ikke fremstå sånn "unnskyld at jeg spør", men mer selvsikker å vise hva jeg vil. Anonymkode: 64f99...777
Arild37 Skrevet 3. januar 2023 #16 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er forsåvidt sant det du sier det. Vil jo bare spørre for å være direkte og få vite svaret. Må bare finne ut hvordan jeg skal formulere meg. Vil jo ikke fremstå sånn "unnskyld at jeg spør", men mer selvsikker å vise hva jeg vil. Anonymkode: 64f99...777 Reflekter litt hvorfor du liker han, og hva du vil, og skriv ned en meldiing på forhånd for å formulere deg bra. Det gjør jeg hvis jeg er litt usikker på hva jeg skal skrive, bruker god tid på å formulere meg så jeg blir forstått riktig, og så hun vet akkurat hva jeg føler
exictence Skrevet 3. januar 2023 #17 Skrevet 3. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men er det innafor å skrive "Jeg hadde en veldig hyggelig kveld sammen med deg og vil gjerne møtes igjen", når det bare var tilfeldigheter og ikke et avtalt møte? TS. Anonymkode: 64f99...777 Veldig grei og fin melding. Utrolig fint at du bruker et personlig språk Endret 3. januar 2023 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #18 Skrevet 3. januar 2023 Arild37 skrev (5 minutter siden): Reflekter litt hvorfor du liker han, og hva du vil, og skriv ned en meldiing på forhånd for å formulere deg bra. Det gjør jeg hvis jeg er litt usikker på hva jeg skal skrive, bruker god tid på å formulere meg så jeg blir forstått riktig, og så hun vet akkurat hva jeg føler Syntes det er litt vanskelig å si egentlig etter så kort tid/møte. Men personen hadde mange gode kvaliteter. Mye av det jeg ser etter. Uansett, verste man kan få er det "nei" å det får jeg vel heller bare så i... Selv om det er veldig kjedelig. Er jo heller ikke sikkert at det hadde fungert eller at jeg hadde likt vedkommende like godt som jeg tror akkurat nå..🙈 Anonymkode: 64f99...777
Engel Skrevet 3. januar 2023 #19 Skrevet 3. januar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Men er det innafor å skrive "Jeg hadde en veldig hyggelig kveld sammen med deg og vil gjerne møtes igjen", når det bare var tilfeldigheter og ikke et avtalt møte? TS. Anonymkode: 64f99...777 Det er alltid innafor. Og det verste som kan skje er at du får et avslag. Og da vet du det i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2023 #20 Skrevet 3. januar 2023 Engel skrev (7 minutter siden): Det er alltid innafor. Og det verste som kan skje er at du får et avslag. Og da vet du det i alle fall. Det er helt sant. Føler veldig ofte at de gangene jeg er for redd for å spørre er de gangene jeg egentlig vet svaret... Men føler nå at det ikke er noen indikasjoner noen vei egentlig. Spør sikkert i løpet av dagen. Anonymkode: 64f99...777 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå